wat  voor lekkers geef jij jou valkparkiet?

Gestart door zazu, 14 september 2004, 01:25:49

« vorige - volgende »

zazu

wat geef jij jouw valkparkietje voor lekkers? wat eet jouw valkje het liefst?

Je kunt meedere antwoorden aanvinken

gr. zelda

Tara

Hoi ;D

Uhm, ik geef alle bovenstaande dingen wel eens :D

Dus heb ook maar alles aangevinkt ;)

Groetjes, Tara

Joyce28


Paul

Hoi,

Hier eten ze geen fruit maar een salademix en sommige groentes eten ze wel.
Ook geef ik ze trosgierst en op zijn tijd een knabbelstaaf.
Ei geef ik ze niet veel omdat ze van het eiwit te dik worden.
En het eigeel krijgen ze hier wel in hun eivoer binnen.

Groetjes, Paul

Sanna

Hier krijgen ze ook alles ;D
Overigens, het ei geef ik ze niet, dat wordt gewoon geconfisceerd :D. Als ik met m'n suffe kop 's ochtends lekker m'n eitje op wil peuzelen, steken er zo 3 koppies in m'n eitje hoor. Ik heb dan meer rust als ik vrijwillig het kapje afgeef :D :D.

Groetjes! Sanna

Suzanne

Hoi,

Ik heb alles aangekruisd behalve het ei. Nooit geprobeerd eigenlijk. Maar omdat ik zelf een afschuw heb van gekookte eieren, zal ik het niet zo snel geven, want dan moet ik die stink dingen ook in mijn handen vasthouden  :-X :-X :-X.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

16 september 2004, 06:20:23 #6 Last Edit: 16 september 2004, 06:21:01 by Paul
Hoi,

Ik was nog vergeten te vertellen dat die van mij ook bami, kip, frikandellen, biefstuk en patat eten af en toe.
Ik had het er niet bijgezet omdat het niet in het lijstje stond :-)
Daar zijn ze echt dol op maar ze krijgen dat zeker niet elke week hoor.

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi,

Nu je het zegt: Plukkie was helemaal verzot op popcorn  :D. Verder zijn er ook een stel die verzot zijn op Ouwewijfen koek (sorry voor het woord, maar zo heet die koek nou eenmaal  :D).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi,

Ik heb alles aangevinkt behalve gekookte ei.
Ze krijgen bij mij eivoer en vinden dat lekkerder dan verse ei.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

zazu

24 september 2004, 02:15:50 #9 Last Edit: 24 september 2004, 02:16:18 by zazu
patat, frikadellen, popcorn? ik wist niet dat valkparkieten dat mochten eten?? whaha :P :P

Paul

Hoi Zazu,

Patat en frikandellen en kip krijgen ze maar heel soms hoor en dan kan het niet zo'n kwaad maar je moet ze het zeker niet te vaak geven.
Bami kan bijvoorbeeld weer minder kwaad als er maar geen saus op zit.
Popcorn geef ik alleen als het met hete lucht gepoft is er zit dan geen zuiker en zout in alleen mais is het dan en dat kan weinig kwaad.

Groetjes, Paul

zazu

owke
 whaha grappig dat ze dat kunnen eten :P :P