29 maart 2024, 01:12:09

van buiten naar binnen?

Gestart door Carla Vdb., 13 september 2004, 19:14:10

« vorige - volgende »

Carla Vdb.

Is het aan te raden om een koppel valkjes van een buiten voliere naar binnen te halen in een kooi? Of gaat dat niet goed komen?
Groetjes Carla.

Tara

Hoi Carla,

ja hoor dat kan, van buiten naar binnen mag zeker, maar dan moeten ze wel binnen blijven en zeker tot de volgende zomer natuurlijk ;).

Groetjes, Tara

Carla Vdb.

13 september 2004, 19:29:43 #2 Last Edit: 13 september 2004, 19:30:29 by Carla
Het is de bedoeling dat ze binnen blijven, toch zeker de eerste jaren, want ik heb geen voliere nu, en als er ooit een komt dan zal het nog niet voor direct zijn.
Gaan ze hun kunnen aanpassen, ze zitten nu in een voliere met meer dan 50 valkjes, die kweker stopt met zijn hobby en verkoopt ze allemaal. Bij mij gaan ze alleen (met hun twee) in een kooi zitten. Ik heb nog wel andere valkjes maar die zitten in een andere kooi. Wel in dezelfde kamer.
Groetjes Carla.

Tara

Hoi Carla,

het zal zeker wennen zijn voor ze om van een volière plots in een kooi te zitten binnen, maar na een tijdje zal dat zeker gaan lukken, hier moet er ook soms een apart als er iets gaande is en ze maken er geen drama van, maar de mijne zijn ook best tam, wat niet het geval is denk ik van die twee die je krijgt, dus dat kan wel wat paniek zijn in het begin voor die twee. Maar het is gewoon een kwestie van wennen.

Groetjes, Tara

Carla Vdb.

Ik denk ook niet dat ze tam zijn, heb er niet naar gevraagd.
Dan ga ik bij die man maar eens een kijkje nemen, hij vraagt maar 30euro per koppel en heeft zowat alle mutaties zitten.(als ik hem goed begrepen heb) De witmaskers zijn 75euro.
Groetjes Carla.