Papegaaienopvang NOP 12 september 2004

Gestart door Lique, 13 september 2004, 00:34:25

« vorige - volgende »

Lique

13 september 2004, 00:34:25 Last Edit: 13 september 2004, 00:47:36 by Angelique
Vandaag zijn Fred, Irene, Peter en ik naar het NOP in Veldhoven geweest.
Het was onwijs leuk en we hebben weer erg mooie vogels gezien, waaronder deze:

Ook waren er valkjes, alleen stukken minder als 2 jaar geleden. Dat vonden we erg jammer, dat viel ook een klein beetje tegen:

Het was een hele gezellige dag, en we hebben ontzettend veel valkjes gezien.
Volgend jaar gaan we met de meeting ook naar het NOP. Het is echt de moeite waard ;)

groetjes lique

Bianca

13 september 2004, 00:36:04 #1 Last Edit: 13 september 2004, 00:36:58 by missmelig
Ik begrijp hieruit dat jullie dus een lekker dagje hebben gehad?!
Mooi zo! ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Irene

Hoi allemaal,
het was zeker een gezellige dag en je ziet wel wie de fotograaf was vandaag ;D Lique!! Wij(fred en ik) heben welgeteld 5 foto's gemaakt ::) en heus niet omdat er niets te was of zo hoor, maar je bent zo van oh en ach... dat ik dan niet eens meer aan de camera denk ;D Ik was hier nog niet eerder geweest, maar vind het zeker de moeite waard om nogeens heen te gaan; zeker met de meeting. Het was ook vele malen groter dan dat ik me van te voren had ingesteld. En wat zagen sommige vogels eruit :o. Wat was ik blij om thuis mijn gezonde schatjes heerlijk tevree weer te zien en te horen. Het zet je wel aan het denken dat de vogels die we vandaag gezien hebben een hele andere achtergrond hebben, helaas... Gelukkig worden ze hier goed verzorgt en krijgen ze alsnog de rust en aandacht die goed voor ze is ;)

Een nieuwsgierig vogeltje ;D (helaas wat wazig)

hmmm, de andere twee lukken nu niet; die probeer ik later wel!

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Irene

hier de andere twee foto's met dank aan Lique:

zoek de vogel ;D

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Kirsten

Hoi hoi,

Wat een waanzinnig mooie foto's zeg,.  Nou count me in volgend jaar!,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

daan

Ja het is idd een heel mooi park ik ben er nu ook 2 maal geweest, maar we gaan snel weer een keertje er heen.
Hele mooie foto's trouwens joh.
Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.
Is wel lekker om een beetje afleiding te hebben in deze moeilijke tijd voor jullie.

Kus daan

Sanna

13 september 2004, 03:40:38 #6 Last Edit: 13 september 2004, 03:43:23 by Pepper
Oooooooh *kwijl*... Daar wilde ik ook altijd nog zo graag een keertje heen 8). Nou, ik ben er bij hoor volgend jaar met de meeting!!!

Groetjes! Sanna

Mandy

Haha grappig, hebben we elkaar net (3 dagen) mis gelopen! ;D

Ik heb ook een foto van die zwanen met hun eieren, mooi hé. Alleen heb ik die foto´s dinsdag pas, zijn gewone foto´s. ;)

En ik stond ervan te kijken dat je daar met je hond mocht komen, als wij Paco mee hadden genomen had hij wat veren in z´n bek gehad denk... :o
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

the_lost_valley

hoi,
Wat lijkt het me ook leuk om er een keertje heen te gaan zeg.. ik ga als het ff meezit ook zeker mee met de volgende meeting.. Echt een plek om voor deze site heen te gaan met een meeting.. jammer genoeg is het voor mij nogal ver weg, anders was ik er wel vaker heen geweest geloof ik.. maar ja.. dat komt allemaal wel..
Groetjes Natalie