19 april 2024, 15:36:24

Breezer is thuis.

Gestart door Carla_en_Yoshi, 5 september 2004, 20:39:40

« vorige - volgende »

Carla_en_Yoshi

Hallo.

Vandaag heb ik mijn nieuw valkje opgehaald:Breezer :).
Breezer is 5 weken oud.
Krijgt nog 3 keer per dag pap.
Ik heb Breezer in de oude kooi van Yoshi gezet.
Wel heeft Breezer al een klein beetje van de trostgierst gegeten :),dit had ik niet verwacht.
over een paar weken komt Breezer bij Yoshi in de papegaaienkooi,maar dan moet Breezer wel volledig zelfstandig zijn.

Groetjes van Carla.

Tara

Hoi Carla,

wat een schatje is Breezer :). Moet je wel trots op zijn hoor :o
Veel succes met het handopfokvoeren!

Groetjes, Tara

Carla_en_Yoshi

Hallo Tara.

Dank je wel.
Met de handopfok gaat wel lukken den ik,heb uitgebreid informatie gehad.
Breezer zit nu lekker te slapen op 1 pootje :).

Groetjes van Carla.







Mariek

Wat een geweldig leuk beestje, die breezer! En wat een leuke naam. Ik moet zelf ook nog een naam verzinnen voor mijn aankomende valkje. Ik dacht zelf aan bailey. Zou een leuk stel zijn; breezer en bailey. Daar drinken we er nog eentje op. Haha. :D  Gaat alles nog steeds goed met hem? En wennen ze al een beetje aan elkaar? Veel plezier!

Groetjes Marieke

Carla_en_Yoshi

Hallo Mariek.
Alles gaat nog steeds goed.
Breezer krijgt nu 2 keer per dag handopfok.
Begint namelijk al zaadjes te pellen en ik merkte het met voeren dat het beter was om over te gaan op 2 keer.
De kooien staan naast elkaar,zodat ze elkaar kunnen zien.
op de foto waren ze voor het eerst samen uit de kooi,ging goed :).
Yoshi is een beetje jaloers,maar Breezer laat wel merken wat hij wel of niet leuk vind :D.
En de naam uitzoeken was hier ook moeilijk hoor.
Mijn 2 kinderen hebben mogen helpen uitzoeken met de naam.
Bailey vind ik ook mooi.
Hier was het kiezen uit:Roxy,bubbles,Stormy,Misty,maar uiteindelijk werd het Breezer :).
Ben benieuwd welke naam het bij jou wordt.
Groetjes van Carla.

Joyce28

mooi valkje,en een leuke naam :)

Onze hond heet Bailey ;D

Mariek

Hoi Carla,

Gelukkig is Breezer wel een pittig dingetje, dan kunnen ze het over een tijdje vast goed met elkaar vinden. Fijn dat ze al zelf gaat eten, hele zorg minder. Ik heb mijn zusjes vogeltje drie weken in huis gehad tijdens haar vakantie. Ik dacht dat Pipo een eigenwijs vogeltje was, maar zij is erger. Ze wilde steeds bovenop Pipo vliegen en in Pipo's staart bijten. Hoop niet dat hij daarvan een complex heeft opgelopen, haha. Maar we zullen zien bij mijn toekomstige Bailey(?). Grappig dat je hond ook Bailey heet Joyce, is het ook jouw favoriete drankje? Mijne wel.

Groetjes Marieke

Carla_en_Yoshi

Hallo Marieke.

Namen uitzoeken is ontzettend leuk he.
Zo heb je al wat voorpret.
Mijn favoriete drankje is Bacardi :D,dus komt breezer effe goed uit he ;)?

Groetjes van Carla.

Mariek

Ja, tis vast niet goed voor zo'n beestje als je hem tien keer van naam laat wisselen, krijgt ie daar weer een trauma van, haha :D. Maar eerst moet ik mijn dilemma nog zien op te lossen. Haal ik het beestje morgen op (de dag voor mijn vakantie) of erna. Zucht, zo moeilijk. Om het hopelijk wat makkelijker te maken, ga ik morgen even bij hem kijken. Zien of hij al een beetje zelfstandig is. Misschien dat ik mijn keuze dan beter kan maken. Ik zag dat hier ook ergens een lijstje met namen is. Ga ik lekker doorspitten, op zoek naar iets leuks. Je hebt gelijk: de voorpret begint al met een naam verzinnen. Veel plezier met Breezer en de rest!
Ps. Bacardi vind ik ook erg lekker  ;)

Groetjes Marieke

Joyce28

CitaatGrappig dat je hond ook Bailey heet Joyce, is het ook jouw favoriete drankje? Mijne wel.

Ja heerlijk,samen met een bak koffie,mmmmm ;D
alleen ik drink het bijna nooit,laatst wel een klein flesje gekocht,van ik dacht 9 euro.Maar ik kan er dan niet van afblijven  :P
dus ik koop het zelden,hihi