altijd ruzie voor het slapen gaan

Gestart door michel verkuijl, 7 oktober 2004, 04:01:30

« vorige - volgende »

michel verkuijl

mijn valkparkieten maken altijd ruzie voor het slapen gaan terwijl er genoeg zistokken op gelijke hoogte boven in de kooi hangen is dit normaal gedrag en soms blijft er een in de tralies hangen en hangt dan de volgende morgen nog op de zelfde plek.

Joyce28

Ja,hier is ook elke avond wat gemopper wie, wat, waar en hoe gaat zitten :D
En inderdaad de ene keer denk ik,pffffff ga je nou zo slapen?Bijvoorbeeld met de kont in het gritbakje,op een trappetje of hangend aan een touw

dus normale valkjes hoor ;D

Kolkkie

Hoi Michel,

Het is heel normaal hoor dat ze wat kibbelen voor het slapen gaan.
Bij mij zitten ze ook een aantal minuten te kibbelen voordat ze eindelijk allemaal lekker zitten.
Als ik wakker wordt zit de een met de kont in de gritbak, de ander bovenaan op het trappetje en de anderen op de bovenste stok.

Je hebt dus normale valkjes ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

michel en mn valkjes

gelukkig maar ik dacht in een kamervoliere moeten ze met z,n viertjes toch wel genoeg ruimte hebben hi hi. is het trouwens ook normaal dan dat er eentje soms in de tralies blijft hangen de hele nacht? lijkt me zo onprettig :-/

Kolkkie

Citaatgelukkig maar ik dacht in een kamervoliere moeten ze met z,n viertjes toch wel genoeg ruimte hebben hi hi. is het trouwens ook normaal dan dat er eentje soms in de tralies blijft hangen de hele nacht? lijkt me zo onprettig :-/

Hoi Michel,

Somige valkjes vinden het fijner om in de tralies te hangen tijdens het slapen, al lijkt het mij ook niet prettig.
De mijne slapen allemaal gewoon op een stok.

Het grasje wat ik vroeger had sliep wel al in de tralieshangend.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006