5 mei 2025, 16:01:35

wat nu?

Gestart door miss_snoezepoes, 4 oktober 2004, 22:27:07

« vorige - volgende »

miss_snoezepoes

Mijn flippje is deze namiddag gestorven  :'( Maar wat nu met fritz? Hij heeft altijd samen met flipp gezeten en nu is hij plots alleen. Moet ik nu op zoek naar een andere vogel?

Marianne

Hoi Miss Snoezepoes,

Allereerst veel sterkte met het verlies van je valkje.

Als je valkje altijd gewent is om met zijn tweetjes te zijn zou ik zeker overwegen om een nieuw maatje voor hem te zoeken.
Van nature zijn valkjes het liefste met soortgenootjes en het is gezelliger ook.
Heel veel succes met je keuze.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tara

Hoi,

ben het volledig eens met Marianne hoor, het beste is idd een nieuw valkje voor 'm er bij te doen.

Sterkte met het verlies van je valkje :(

Irene

sterkte met het verlies van je valkje :'(. Is nooit leuk om te moeten meemaken. Een maatje voor je anere valkje zou ik denk ik ook overwegen, maar dat moet natuurlijk je eigen keuze zijn. Laat je nog even weten wat je beslissing is?
ggroetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

miss_snoezepoes

dankje voor het medeleven, doet echt deugd  :) ik ga denk ik nog even afwachten om een nieuw valkje aan te schaffen. Fritz lijkt het wel naar zijn zin te hebben en hij brabbelt vaker tegen ons. Na verloop van tijd zal hij zeker een vriendje krijgen, maar het voelt wat verkeerd tov flippje om al meteen een "vervanger" te zoeken. En ik heb trouwens nog wat tijd nodig om mijn ouders te overtuigen  :-/