10 mei 2025, 04:41:43

Henry heeft Bo gebracht

Gestart door luukluuk, 11 september 2004, 23:43:47

« vorige - volgende »

luukluuk

Hallo Allemaal
vandaag is Heny op bezoek geweest en heeft ons nieuwe valkje gebracht Bo genaamd ,nu maar afwachten of het een pop is ,volgens Henry wel ,
het is een bont geparelde ,waar Henry er 2 van had ,ze is echt supper mooi ,en niet echt schuw ,kijk maar op de foto ,
gr Margot

Paul

Hoi Margot,

Wat een schatje en hij ziet er erg mooi uit :-)
Als Henry zegt dat het een man is zal dat zeker wel kloppen hoor.
Je merkt het al snel aan zijn gedrag hoe hij probeert het popje te versieren :-)

Groetjes, Paul

Henry

he paul

volgens mij kan jij niet lezen he :D
jij zegt een man maar ik zei dat het een pop was he goed lezen he ahahahah

henry

luukluuk

haha Paul
koppie van mij is een man ,en we hopen juist dat Bo een popje is !
gr Margot

Paul

Hoi Henry en Margot,

Ik slaap denk ik nog een beetje  :D
Maar je had juist een mannetje weggedaan omdat je een popje wilde inderdaad.
Maar toch ziet ze er heel lief uit :-)

Groetjes, Paul

luukluuk

Het gaat al super goed met Bo en met mij ,ik kan haar al kusjes geven en kroellen en bij mij op de vinger zitten ,
ze is echt heel lief ,
alleen koppie ziet haar nog niet  :( wel is hij zich wat aan het uitsloven voor haar ,
oja als bo een meisje is blijven haar parels dan op haar rug ?ja toch ,en anders gaan ze weg ,maar wanneer ook al weer ? met de eerste rui ?
ze is echt heel mooi van voor bont en achter de vleugels zijn met parels en dan achter op haar koppie weer wat bont
Henry bedankt hoor !
zelf heb ik wel een vermoeden dat het een popje is ,ze is best wel rustig nl ,maar je weet maar nooit he
gr Margot

Henry

he margot

nou mocht het dus en vrouwtje zijn dan blijven de parels.en mocht het een mannetje zijn dan verdwijnen de parels allemaal he het worden steeds minder in de rui.maar we gaan er vanuit dat het dus blijft de parels

henry

luukluuk

Hoi henry
denk echt dat het een pop is hoor en je gelijk heb ze is heel lief en maakt alleen wat piepjes ,het gaat echt heel goed met haar ze is al helemaal gewend hier net of we haar altijd hebben gehad ,
alleen koppie sja een geval apart bekijkt haar niet echt ,doet ook niet lelijk hoor ,wel heb ik het idee dat hij zich een beetje aan het uitsloven is met fluiten naar haar  :Ddus wie weet  :D
gr Margot

luukluuk

gaat heel goed met Bo hier hoor ,

kijk maar hier is ze
gr Margot

Henry

he margot

nou ikben heel blij voor je dat alles goed gaat.en hoe vind je andere valkje haar?dus je hebt er geen spijt van he ;)

henry van ellinkhuizen

luukluuk

nee ,ik heb er geen spijt van hoor ,
Ja koppie doet niet lelijk ,maar ook niet lief  :D
maar we wachten wel af he
hoe is het met je site ???
gr Margot