24 april 2024, 08:01:14

gehandicapt valkje zoekt nieuw huis

Gestart door adnaloj, 1 september 2004, 19:08:34

« vorige - volgende »

adnaloj


hallo allemaal

ik zag net op
http://www.marktplaats.nl/markt/dieren/vogels/156669.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%

van terence ( mijn vriend ) mag ik niet nog meer beestjes redden!! heb er al zoveel  ::) :D ;)
wie kan dit valkje onderdak geven

groetjes jolanda

Tara

Jammer dat ik geen plaats meer heb, zou 'm zo ophalen :(. Ik wil altijd het beste voor ze en mij maakt het niet uit als ze door een of andere reden niet kunnen kweken want ik wil gewoon dat ze een prettig leventje hebben, ikzelf heb al 2 valkjes met een handicap en zorg graag voor ze en ze behoren zelfs tot m'n lievelingetjes... Jammer dat ik de valk niet kan ophalen ... Zou het anders zo doen :-/

Groetjes, Tara

adnaloj

ja ik zou het ook wel graag willen maar de afstand werkt ook niet echt mee.
ik hoop echt dat iemand van het forum dit valkje kan opvangen,.. en ik hoop ook dat diegene dat even verteld dan kan ik weer lekker slapen... snap je?

groetjes jolanda

Stijn dc

hoi

ja, wat moet ik daar van denken. Het is mss allemaal wel zielig, maar een vogel weet niet beter, dus hij zal er geen last van hebben. Toch zal het niet prettig voor hem zijn om niet te kunnen vliegen. Mss iemand die een tam maatje zoekt in een huis zonder ramen of deuren of zo  :D

adnaloj

hoi stijn

ja hij zal wel niet beter weten maar dan nog...
misschien heeft iemand nog wat ruimte over voor een valkje. en daarom heb ik dit hiero neergezet vandaar

groetjes jolanda

Theetje

Hoi Jolanda,

De advertentie van marktplaats is al verwijderd zag ik, dus wellicht heeft het valkje een nieuw tehuis gevonden.

Mijn ouders hebben destijds een "gehandicapt" valkje van Lique opgevangen. Tazz kan ook niet vliegen. De reden blijft een beetje onduidelijk. Het valkje was overigens geen eigen jong van Lique, maar een gekocht jong. Omdat deze niet bij de anderen kon hebben mijn ouders haar dus nu.

Tazz lijkt gelukkig, ze weet niet beter dat ze niet kan vliegen. Ze doet soms wel een poging, maar dat eindigt altijd op de grond. Dan moet ze weer iemand opzoeken om bij omhoog te klimmen in de broek. Het is echt een schat van een beestje.

Omdat de advertentie al weer verwijderd is kan het topic denk ik ook wel gesloten worden, dus dat zal ik bij deze doen.

Groetjes

Theetje