18 april 2024, 14:02:16

stok voor nagels gevonden

Gestart door Joyce28, 1 september 2004, 16:53:49

« vorige - volgende »

Raikiri

HEY!!

Die heb ik oowk:D:D:D:D:D:D:D:D Chrissy is er heel blij mee;) en sindsdien heb ik minder last van scherpe nagels:D

Groetjes Chrissy & Shadow

Cheers, Quynh & Raikiri~

Paul

Hoi Mariska,

Wat een rijsverschil zeg ik heb de S voor 3,3 euro gehaald en de medium die iets groter is voor 4,40.
De ene winkel neemt dus gewoon genoegen met minder winst blijkt wel.

Hoi Andrea,

Ik zal de S voor je meenemen naar Mariska ik ben daar zondagmorgen rond 7 uur in de morgen denk ik  ;D

Groetjes, Paul

Andrea

8 september 2004, 23:30:32 #17 Last Edit: 8 september 2004, 23:32:45 by Andrea
Hoi Paul,

Ik denk dat je dan een poosje in de tuin bij Mariska kunt vertoeven, want ik denk dat die dan nog lang en breed op een oor ligt :D

Ik merk het wel wanneer je zondag bij Mariska bent, dan kom ik gelijk even die stok ophalen. Door de weeks heb ik nu niet veel puf, omdat mijn dus colleges zijn begonnen en het weekend daarop moet ik blokken, want dan heb ik die maandag daarna gelijk een tentamen. Ik ben daar dus met mijn neus goed in de boter gevallen :D

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Andrea

Hoi Paul,

De stokken bevallen goed bij Sparkle en Binkie. Ze moesten eerst nog even de kat uit de boom kijken toen ik die gekke knots in de kooi hing, maar toen Binkie het initatief nam volgde Sparkle snel.
Ik had die medium er ingehangen, groot zat met z'n tweetjes, maar ze gingen gelijk ruzien wie er op mocht blijven zitten.
Het kwam dus goed te pas dat ik beide stokken ,die je had meegenomen, had genomen, want nu kunnen ze allebei rustig zitten zonder elkaar in de haren te vliegen ;)

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Paul

Hoi Andrea,

Wat goed dat ze er al meteen op gaan zitten en dat het ze zo bevalt dat ze er zelfs om vechten :-)
In elk geval zullen de nageltjes dan snel op de goeie lengte zijn.
Ik vind het zelf hele fijne stokjes en hier bevallen ze ook prima.
Je kan nu wel even het verschil bekijken welke je beter lijkt.

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi,

Wat fijn dat de stokjes zo bevallen.

Ik zit er ook aan te denken om beide stokjes in de voliere te hangen. Hier willen ze nl. ook nog wel eens ruzie gaan maken wie waar op het stokkie mag zitten.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

the_lost_valley

CitaatHoi Mariska,

Wat een rijsverschil zeg ik heb de S voor 3,3 euro gehaald en de medium die iets groter is voor 4,40.
De ene winkel neemt dus gewoon genoegen met minder winst blijkt wel.

Hoi Andrea,

Ik zal de S voor je meenemen naar Mariska ik ben daar zondagmorgen rond 7 uur in de morgen denk ik  ;D

Groetjes, Paul

Hoi,
ikzelf wilde ook graag zo'n stok, en heb hier bij de dierenwinkel gekeken, maar hier in de dierenwinkel is een small 9, 95 en een medium 12,95!!! echt niet normaal meer!!!
andere dierenwinkel hier is echt niet goed, die boycot ik... daar zijn ze wel goedkoper, maar ja.. echt een K*t winkel verder, dus daar koop ik ook niets.. als iemand hier in de buurt van zoetermeer iets weet??
Groetjes Natalie

Paul

Hoi Natalie,

Ik wil er wel een keer een voor je halen alleen moeten we dan even kijken hoe hij bij jou terecht kan komen.
Was dat dezelfde soort stok voor die prijs?
Dat scheelt dan nog behoorlijk zo te zien is de winkel waar ik ze haal met die stokken wel heel goedkoop :-)

Groetjes, Paul

the_lost_valley

Hoi Paul,
Het waren psies dezelfde als op de foto die stokken..
Misschien kan je het opsturen met de post ofzo, heel goed ingepakt?
Groetjes Natalie

Paul

Hoi Natalie,

Zelfs opsturen zal nog goedkoper zijn dan wat jij ervoor moet betalen.
Maar ik kom ook wel eens langs Zoetermeer dan kan ik hem ook wel een keer langsbrengen voor je.
Teon ik de laatste keer in die winkel was 2 weken geleden hadden ze de S en de M niet meer omdat ik de laatste gekocht had en bestellen duurt meestal 2 weken dus ze zullen ze volgende week wel weer hebben dan zal ik even voor je kijken.
Dan spreken we nog wel af hoe hij bij jou terecht komt.
En wil je dan de M hebben of de S ?
De M is eigenlijk bedoeld voor valkjes die heb ik ook alleen als je een hele lichte kooi hebt kan de M wel eens te zwaar zijn en dan kan je weer beter de S nemen misschien.

Groetjes, Paul

Marije

Zo Paul, begin jij de laatste tijd een bezorgdienst... :D ;D :P
Kan je wel een bedrijfje beginnen.... :D
Wel lief hoor... :D :-*
Groetjes,

Alex_Schipper

In de omgeving van Haarlem zijn deze ook te krijgen trouwens.
Geef een gil als je ze nodig heb, waren niet zo duur geloof ik.
Zijn wel alleen maar in het wit verkrijgbaar. Wel in 3 maten

Margreet de Wit

hallo Alex

Ikzelf  woon in Heemskerk, dus in de buurt van Haarlem. Ben ook geinteresseerd in deze stokken. Kun je mij misschien het adres of de naam van de winkel emailen. b.v.d.

Groetjes Margreet de Wit

Alex_Schipper

Het adres van deze winkel is
Amsterdamstraat 7-9
Haarlem
tel: 023-5354868

Ik ben er gister nog geweest en als dierenzaak stelt het niet zo veel voor, maar ik zag wel dat ze die stokken hadden van XS (10cm) to XXL (+/- 60cm)
Op die laatste kan je volgens mij zowat nog een kameel kwijt!  :D

Roosje

6 oktober 2004, 02:35:54 #29 Last Edit: 6 oktober 2004, 02:37:25 by Roosje
Ze hebben ze ook bij faunaland in leidschendam, maar die zijn ook vrij duur. Maar ze hebben ze wel in alle soorten en maten. Ik heb er net één gekocht,en er wat trosgierst boven gehangen, dan moét ie er wel op zitten :D