29 maart 2024, 08:54:34

stok voor nagels gevonden

Gestart door Joyce28, 1 september 2004, 16:53:49

« vorige - volgende »

Joyce28

1 september 2004, 16:53:49 Last Edit: 1 september 2004, 17:18:15 by Joyce28
Ik heb de stok voor de nagels gevonden,eigenlijk per toeval :D
Ik geloof ook dat je deze bedoelde he Paul?Ik kon het desbetreffende topic niet meer vinden,waarin we wat afgesproken hadden.
Nu hoeft dat dus niet meer ;) ,nog bedankt voor je aanbod :-*





Ik heb expres de S gekozen,omdat ik deze al vrij zwaar vind,en grotere dan deze gaan mijn tralies van de kooi eraan denk ik

Paul

Hoi Joyce,

Fijn dat je ze ook hebt kunnen vinden :-)
Die medium zijn inderdaad best wel zwaar maar dat is officieel wel de maat voor valkparkieten.
Maar die kleinere zullen ook zeker wel helpen met de nageltjes hoor.
Ik ben benieuwd hoe ze bij jou werken hier had ik er wel profijt van zeker met de rosella scheelt het enorm.
Wat heb je voor die kleine stokjes betaald trouwens?
Ik vond de grote best goedkoop ik betaal daar 4,40 euro voor.

Groetjes, Paul

Andrea

Hoi Joyce,

Mooi dat je die stokken hebt gevonden.
Ik ben benieuwt waar je ze nu hebt gevonden.
Ik had ook al aan Paul gevraagt of hij voor mij wilde kijken, want hier in Apeldoorn heb ik ze nog niet gezien bij dierenzaken waar ik regelmatig kom.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Joyce28

2 september 2004, 03:42:09 #3 Last Edit: 2 september 2004, 03:42:56 by Joyce28
Hoi Paul,

Ja zoals je ziet op de foto,krijgen ze hun pootje niet om de stok heen
en als je goed op de foto kijkt,staat het prijsje er nog op ;D
ik heb er 3,95 voor betaald,maar goed dit is de S he,Medium zal dan wel duurder zijn

Hoi Andrea,

Ik heb ze bij Flip Kluin gekocht op de Mheen
nu liggen er alleen nog reusachtige voor papegaaien of in een voliere,die zijn echt mega zwaar :o
Maar ze zullen ze vast wel weer krijgen,en misschien liggen ze op de Reigersweg wel op voorraad,dat weet ik niet




Paul

Hoi Joyce,

Dom van me dat ik de prijs niet gezien had  :D
Zo te zien zitten ze er ook best wel goed op met die stokjes misschien probeer ik ook wel even hier wat ze daar mee doen.
Ik ging uit van de plaatjes en op die medium staat een valkparkiet.

Hoi Andrea,

Ik ga als het goed is volgend weekend naar Apeldoorn dus dan zou ik er een voor je mee kunnen nemen.
Welke maar wil jij hebben de medium of de small?

Groetjes, Paul

Andrea

2 september 2004, 15:41:05 #5 Last Edit: 2 september 2004, 15:48:54 by Andrea
Hoi Paul,

Ik heb zelf de afstand tussen de tralies van de kooi heel breed, 2cm. Ik weet niet van invloed is met de maat van de stok en de bevestiging.
Als het niet uitmaakt wil ik de small en als de bevestiging daar van de klein is anders de medium.
Ga je dan bij Mariska langs? Dan kun je hem meenemen en aan haar geven. Als ik haar voor die tijd zie geef ik haar wel het geld mee. Anders hoop ik dat zij zo lief is het voor te schieten en ik haar later terug kan betalen ;)
Zaterdag overdag ben ik wel thuis maar s'avonds viert mijn broer zijn verjaardag en ben ik niet thuis dus vandaar.
Maar ik wacht wel even je reactie af wanneer je van plan bent naar Apeldoorn te komen, dan kunnen we iets afspreken.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Paul

Hoi Andrea,

De Small en de medium verschillen niet zo erg veel en ik denk dat die beide in jouw kooi kunnen.
Ze hadden nog 1 small hangen die heb ik voor je meegenomen.
De small kost daar 3,30 euro dus ze zijn daar niet echt duur en de dikte scheelt niet eens zo erg veel met die medium hij is wel een stuk korter.

Groetjes, Paul

Andrea

Hoi Paul,

Dank je.
Neem je hem dan mee naar Mariska? Ik hoor het nog wel,

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi,

Mariska is er a.s. zaterdag niet. Dus er zal een andere oplossing gezocht moeten worden.

Paul krijgt nog een boekje van mij, dus we moeten ff kijken hoe en wat.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

Hallo Mariska,

Heeft ook geen haast ;)
Ik hoor het wel wanneer Paul naar Apeldoorn komt of jij naar hem gaat.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi,

Ik was wel een keer van plan om Rotjeknor onveilig te maken, alleen wanneer weet ik nog niet.
Dat moet ik nog ff bekijken samen met Paul.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi Mariska,

Ook op de beurs in Zwolle zullen we elkaar zien en dat komt er ook al snel aan :-)
Maar ik denk dat ik zondag in Apeldoorn ben dus als je er dan wel bent kunnen we die dag afspreken.
Straks liggen die stokken voor 1 euro op de beurs ik moet ze natuurlijk wel voor die tijd kwijt  :D

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi Paul,

Ik ben er tijdens de beurs niet, ik heb dan weekenddienst.
Tegen de tijd dat ik vrij ben ik de beurs alweer gesloten :(.

A.s zondag ben ik wel thuis, maar je moet natuurlijk niet al om 9 uur 's ochtends op de stoep staan :D :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hallo,

Ik was net in een dierenwinkel en daar hadden ze 3 pedi-perches hangen, wel maat S. Ze waren daar 4,95 per stuk.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

Hoi Mariska,

Ik neem die van Paul wel (dus Paul je hoeft niet bang te zijn dat je ze niet kwijt raakt ;)), omdat school weer is begonnen, heb ik deze week toch niet tijd om naar de dierenwinkel te gaan (heb nu al opdrachten en over 2 weken een tentamen :o)
Dus als Paul zondag bij jou langs komt, kom ik hem wel ophalen bij jou.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle