29 maart 2024, 00:01:17

Mijn Valkjes

Gestart door Diana, 22 februari 2003, 14:39:08

« vorige - volgende »

Diana

22 februari 2003, 14:39:08 Last Edit: 25 februari 2003, 11:53:16 by Diana
Van lang weggeweest ben ik dan eindelijk weer een keertje op het forum. :D

Zoals iedereen weet is mijn valkparkietje coco overleden een paar weekjes terug :'( Om er overheen te komen heb ik een nieuw valkje erbij gehaald en al snel was ik alweer helemaal verslaafd want nu heb ik er alweer 4! (Vanavond 5!!)

Als eerste heb ik het valkje Nyra, maar die had ik zoals de meeste weten al. Maar mijn nieuwe valkje is Koko, die eerst Buttercup heette, alleen hij lijkt zo op Coco, dat ik hem steeds Coco noemde, maar nu heet hij gewoon Koko, zonder C :D Dan hebben we Aalijah en Legolas, dit zijn twee broertjes en heb ik van een vriendin gekregen, die geen tijd en ruimte voor deze twee drukke en actieve vogels had.. Ik vind deze twee echt schatjes en prachtig mooi. En als laatste hebben we Padmé een tam valkje, die ik vandaag op ga halen, Padmé moest weg omdat ze niet samen kon met de hond in hun gezin. Ik heb dus weer handenvol valkjes! Haha, nee 5 maar :) Ik plaats wel foto's als ik ze heb, alleen mijn camera doet vaag, want de computer vind hem niet meer *zucht! Maar foto's komen snel!

Groetjes en  :-* :-* :-* Diana

Tara

Wat leuk Diana dat je er alweer bijna 5 zult hebben, wat voor mutaties zijn de 3 nieuwe? Echt fijn dat je er weer bij zult houden :) Jammer dat je de anderen allemaal wegdeed :( Maar nu heb je er al weer enkele bij :) Veel geluk ermee!
Groetjes, Tara&Co

Diana

Ja leuk hé??
Ik wou ze eerst niet meer houden  :-/ maar tog maar wel weer  :D Ik heb een wildkleur (koko) een witmasker (aalijah) en een nog een bonte (legolas) en wat Padmé is weet ik nie! Maar komen we snel achter, ik wou haar net op gaan halen, moetn mn ouders meteen weer weg!  :( nu moet ik nóg langer wachten, maar krijg haar snel nu!!!! groetjes diana!

Diana

24 februari 2003, 12:57:27 #3 Last Edit: 25 februari 2003, 11:52:52 by Diana
Ik heb Legolas gerolen gisteren met een ander valkje  8) dit is een popje :) en ze heet Ikki  ::) ze is echt een schatje!
hopelijk kunnen ze het een beetje vinden want Clover (die heette eerst Padmé maar klonk niet zo leuk)  :D en Koko zijn elkaars grootste vijand  :'((helaas)
Maar het word lekker weer n ik hoop dat ze snel na buiten kunnen met z'n allen   :P groetjes Diana

Peter

Hoi Diana,

Echt leuk dat je weer valkparkietjes hebt!! En dat je ook weer terug bent op het forum  ;D Veel plezier met je nieuwe aanwinsten en tot snel op de chat!

Groetjes,
Peter

Tara

Wat leuk Diana! Het wordt weer een valkenkot bij jullie hé ;D
Veel plezier er nog mee hé!
Groetjes, Tara&Co

Diana

25 februari 2003, 11:50:32 #6 Last Edit: 25 februari 2003, 11:52:05 by Diana
Hallo Iedereen!!
Ik had Clover en Nyra bij elkaar gezet en dat ging wl goed.. alleen ik had gister avond toen mn ouders niet thuis waren Clover in het hok bij Koko gezet (want Koko is de enigste nog die in de woonkamer mag staan, dus alleen Kok staat daar) Clover en Koko konden ineens hartstikke goed opschieten! Dus ik dacht laat ze maar bij elkaar zitten hé, anders moet Clover weer na Nyra en dat is een krengetje  :P Nu werd ik vanochtend wakker en eerst mn vader vragen waar Clover was gebleven (hij had m nog niet bij Koko gezien) m'n moeder gelijk 'oja, wou ik het ook even over hebben, wat moet die vogel daar' zewijst na het hok van Koko en toen ineens begint Clover het liedje van het Nederlands elftal te zingen dat liedje van 'aanvallen' ja het mlodietje zong hij dan hé! :D dat vonden m'n ouders helemaal geweldig en nu mog Clover ook lekker gezelig in de woonkamer staan :)
Nu is Clover ook niet meer zó eenzaam, want nu kan je hem veel meer aandacht geven! Ik ga woensdag nog meer valkparkietjes kopen, want die moeten van de lente allemaal in de voliere!! :) Nou jullie horen nog van me!!
Groetjes Diana

ps. nu willen ze ook graag dat Koko het woordje aanvallen leert zeggen... dat loop dan goed over in elkaar *zucht  :-/

yentl

Heel leuk voor je :)! En spijtig dat Coco overleden is  :'(. Dat was een echte mooie valk. Veel plezier nog met je nieuwe valkjes & Nyra.

groetjes Yent'l