20 april 2024, 12:17:10

nieuw witmasker

Gestart door bannanne, 27 augustus 2004, 17:23:07

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Bart,

ik zie geen verschil in de grootte van de foto's hoor :P

Groetjes, Tara

bannanne

en dan nu nog een poging


boezempje

hai bannanne
 
 
 
nou ik vindt het een scheetje hoor,veel plezier er mee,
gr essie

Tara

Hoi,

ik blijf toch vinden dat hij lijkt op een bonte ook, heeft bepaalde witte plekken en hij's cinnamon ook zo te zien, dus als hij idd bont heeft heb je een cinnamon bont geparelde witkop ;-).

Groetjes, Tara

bannanne

mondje vol  :P
maar 'kzal eens citeren wat hij zei
Hooi Bart,
 
Het zijn geen bonte witmaskers die ik momenteel te koop heb, maar wel geparelde.De poppen blijven hun parels houden en de mannen verliezen hun parels na ongeveer 6 maanden, dan worden ze volledig grijs en hebben witte wangen.Ik weet niet meer welke foto's ik heb doorgestuurd naar jou maar zal eens een bonte witmasker doorsturen dan zal je het verschil wel zien.Op de foto zie je twee bonte witmaskers, bij deze voor jou zit er niks van bont in.

Tara

Hoi Bart,

ja maar je hebt bonte witmaskers en je hebt ook bont geparelde witmaskers en bij bont geparelde zie je vaak minder dat bont, als je die valk hebt Bart maak eens een hoop duidelijke foto's, ik zal het zo zien of ie bont is of niet. Volgens mij wijst die kweker (?) alleen op bonte witmaskers en niet op bont geparelde, snap je het een beetje ?

Groetjes, Tara

bannanne

ja 'ksnap het wel maar bijna zeker dat hij het bij het rechte eind heeft want het is een zeer ervaren kweker in alle mutaties van valkparkieten,halsbandparkieten,roodruggen
het is daniel verbeken hé  ;) 'kwil hem nu niet in de hemel prijzen maar toch denk ik dat hij genoeg ervaring heeft daarmee
maar goed 'kw8 nog steeds op de foto's, 'kheb ze tenvroegste vanavond want dan checkt hij meestal zen emails

Tara

Hoi Bart,

ik ben zeer benieuwd naar de volgende foto's :-). Meteen plaatsen hoor als je ze hebt :P

Groetjes, Tara

bannanne

mssch kan het zijn van de flits dat hij precies zo een felwitte kop heeft en bont zou zijn zoals jij zegt
??? 'kweet het niet hoor

Tara

Hoi,

ja dat kan, maar als je een foto hebt waar hij helemaal op staat zal je het ook beter zien dan. Maar het kopje lijkt sprekend op het kopje dat Skippy had (bont lacewing gepareld witmasker)

Groetjes, Tara

boezempje

hai bannanne


zoals ik kan zien is het een cinnamon bont gepareld,

gr esther

bannanne

en ja hoor 'kheb nieuwe foto's en 'kvind het er een scheetje uitzien
'kzal ze direct posten met de naam erbij

bannanne

1 september 2004, 01:31:06 #27 Last Edit: 1 september 2004, 01:37:43 by bannanne




ziezo dat is weer eventjes een update 'khoop dat jullie nu duidelijker kunnen zien welke mutatie het is en het eventueel met zekerheid kunnen zeggen
en de naam wordt :..........
lowietje

Joyce28

het zal vast de overbelichting zijn geweest,want er heeft er geen 1 een wit kuifje ;)

Links is een geparelde witmasker
midden is een cinnamon(isabel) geparelde witmasker
en rechts is een gewone witmasker

welke is het nu? de linkse?

suus

Ik denk ook dat het een cinnamon geparelde witmasker is.
Zoals bij alle geparelde zie je dat de kop al geel is (bij normaal gepareld) of wit is (bij witmasker) Ik  heb een jonge geparelde, geslacht onbekend maar die heeft ook al een hele gele kop. Onze snowy, geparelde cinnamon witmasker heeft ook al een hele witte kop. En zij (denk ik) is nog maar 4 maanden en gedraagt zich helamaal als pop. Zal een foto toevoegen..


En dit is geen bonte witmasker, maar puur een geparelde cinnamon witmasker!

Dus dat is inherent aan het gepareld zijn.
Maar een zeer mooie valk hoor!!!

Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico