19 april 2024, 14:52:37

nieuw witmasker

Gestart door bannanne, 27 augustus 2004, 17:23:07

« vorige - volgende »

bannanne

jipiie het is zover , 'k krijg een valkje voor m'n verjaardag, weliswaar te laat maar dat geeft niet, het is witmasker mannetje gepareld maar de parels vallen na de jeugdrui toch weg .
'kga later nog foto's kunnen plaatsen van het jonkie
het komt van bij daniel verbeken een kweker uit maldegem waarbij ik al goede ervaringen gehad  heb

Tara

Hoi Bart,

Daniel Verbeken is best een gekende kweker en heb al goede dingen gehoord over hem :-). Mooi hoor een geparelde witmasker, hij zal het vast naar z'n zin hebben !

Groetjes, Tara

Sander

Hallo

Leuk dat je een nieuwe vogel hebt!
Daniel Verbeken is idd een zeer goede kweker, en je mag nu wel aannemen dat je een goede vogel hebt. Ikzelf heb ook valken en halsbanden gekocht bij hem, en ik moet zeggen dat het zeer goede en gezonde vogels zijn!

groeten
sander

bannanne

ja dat wist ik al hoor dat het een zeer goede kweker is.
m'n vorige valkje komt ook van daar en 'k heb dan rondleiding gekregen, woww niet te doen was m'n eerste gedacht  :P
en nu maar verlangen naar 4 september, zonder de school erbij natuurlijk  ;D

Sander

Hallo

Heb er ook een rondleiding gekregen, en was best geschrokken van al die valkjes in al die mutaties :o  

groeten
sander

bannanne

ja !!!
niet te doen
'khad m'n eerste valkje nog niet vast van bij hem en 'kzei al tegen m'n vader, hey mag ik nog eentje van hier
;D en hij natuurlijk we zullen nog wel zien
maar 'k kan niet meer w88
de halsbanden vind ik persoonlijk niet zo heel mooi behalve de lutino halsbanden, zo fel geel is heerlijk

bannanne

en hier komt dan de eerste foto van het beestje,
het zal waarschijnlijk die geparelde zijn maar het zal een mannetje zijn dus de parels vallen weg
het is niet echt een recente foto maar de andere foto's vond ik niet meer

Tara

Hoi,

de foto is niet zo duidelijk maar kan het dat hij bont is ook ?????

Groetjes, Tara

bannanne

'kweet het dat hij niet zo duidelijk is omdat ik hem moest verkleinen ,heb per ongeluk te veel verkleint m'n excuses hiervoor,
'kweet het niet ofdat het bont is maar ik denk het wel want het koppel is een bonte witmasker en een geparelde denk ik
maar 'khoop eigenlijk niet bont omdat ik deze niet zo heel mooi vind
maar 'k neem genoegen met alles zolang ze gezond zijn

Tara

Hoi Bart,

ik ben bijna zeker dat die valk een bont geparelde witmasker is hoor, maar het is best een beautie :-).

Groetjes, Tara

bannanne

 ;D ;D :D :D :D
'kben eigenlijk best tevreden dat te horen hoor
binnekort komen er meer foto's als 'k em heb

bannanne

hey tara,
je dacht dat het met factor bont was
maar dit is dus niet zo hij wist het met zekerheid te zeggen
want het koppel heeft niet de factor bont maar enkel een zuivere witmasker en een geparelde
waarmee ik dus ontzettend tevreden ben

Tara

Hoi,

toch betwijfel ik het nog hoor, hij heeft echt een felwitte kuif en best veel wit lijkt mij, maar ah ik zie het wel als je meerdere foto's hebt ;-).

Groetjes, Tara

Joyce28

Hoi,

Jammer dat de foto zo klein is,want ik kan het ook niet goed zien,maar het lijkt er wel op dat het een witte kuif is,maar ja als de kweker het zegt,zal het wel zo zijn he,die ziet um in het echt

Ik krijg trouwens een bont/cinnamon/geparelde witmasker,das Misty in mijn onderschrift
Maar dat is een popje(vrouwtje)

Ik ben benieuwd naar de volgende foto's die wat duidelijker zijn ;)

bannanne

op aanvraag van de mensen
heb ik even de foto uitvergroot
ist nu goe ? zaagskes  ;)  :P ma 'tis mee plezier gedaan zelle
nu is het nog w88 op meer foto's hé 'k heb een mailtje gestuurd om te vragen of hij er nog meer had en nog niet geantwoord