16 mei 2025, 20:13:02

fluiten

Gestart door corry, 27 augustus 2004, 16:15:58

« vorige - volgende »

corry

hallo iedereen,

mijn valkparkiet ''coco'' zit nu alleen in zijn kooi en fluit fantastich mooi hij doet mijn gsm achterna en doet het bouwvakkers fluitje hij doet ook smak en zegt zijn naam.

gaat hij minder fluiten moest iker een vrouke bijzetten?

Tara

Hoi Corry,

vaak gaan ze juist meer fluiten als versierpoging naar het vrouwtje toe, mannen die kunnen fluiten gaan dat echter gebruiker om een vrouwtje te versieren.

Het moet echter wel klikken, als het niet klikt is de kans er wel dat ie minder gaat fluiten.

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Corry,

Je valkje ziet jou als partner nu en fluit omdat ie jou als zijn partner ziet en hij wil je daarmee verleiden :-)
Als je er een popje bij zet zal hij misschien iets minder gaan fluiten omdat hij veel meer aandacht voor het popje heeft dan maar zeker als je er een jong tam valkje bijzet zal hij echt wel blijven fluiten zeker als je hem voorfluit zal ie terug reageren.
Ik heb hier meerdere valkjes bij elkaar en ze blijven gewon de melodietjes fluiten die ze geleerd hebben :-0

Groetjes, Paul

corry

dank u ik denk dat ik nu wel voldoende info heb het valkje dat er bij zal komen is ongeveer even oud.  ;)