albino dood   (het zal toch niet de ppgz zijn)

Gestart door boezempje, 25 augustus 2004, 12:11:29

« vorige - volgende »

boezempje

hai carla

ja ik hadt het aangetekend verstuurt dat is het ergen er van.
verstuur je iets aangetekend en komt het niet op tijdt je moet er voor betalen ook nog maar komt goed essie gaat die centen wel ff terug halen hoor.vandaag om 2uur moet ik feld ff bellen,dus weten we hoop ik iets meer.

gr esther

Joyce28

Hoi Esther,

Heb je ook een nummer gekregen na aflevering van dat pakketje?
Want dan kan je dat nummer invoeren op een site en kan je zien waar dat pakketje zich bevind
als je meer wil weten,hoe of wat vraag maar
want dit is echt belachelijk dat ie nog niet aangekomen is :-/

boezempje

27 augustus 2004, 14:41:04 #17 Last Edit: 27 augustus 2004, 14:42:38 by boezempje
hai joyce

ik heb net gebeldt het pakje is aangekomen bij feld ;D
ik moet om 2uur ff een keer bellen.

groetjes essie

Paul

Hoi Esther,

Wat goed dat het toch nog is aangekomen nu.
Dan weet je in elk geval wel wat meer wat er nu precies aan de hand geweest is.
Ik snap niet dat dat met dat pakje zo lang moet duren en juist omdat je het aangetekend verzend moet het altijd binnen 24 uur aan gaan komen.
Ik ben benieuwd wat de uitslag is vanmiddag.

Groetjes, Paul

boezempje

hai paul

nou ik ook hoor maar ik heb gebelt en het pakje is aangekomen maar bij de buren >:(en die zijn niet thuis nou fijn he >:(kan wel janke :-[ik moet om 19:00uur weer terug bellen :-[ :-[

esther

Paul

Hoi Esther,

Wat een klungels daar bij de post ik heb er geen andere naam voor :-(
Dan heb je een keer wat belangrijks en dan gebeurd er zoiets.
Hopenlijk komen die buren zo thuis en heeft Feld het pakje vandaag nog anders zou het nog te laat zijn.

Groetjes, Paul

Anita1

bij de buren???? hoe kan dat? niet bij feld zelf? huh en vanmorgen zeiden ze dat ze hem binnen hadden? huh? anita :-/

boezempje

hai

ja anita klopt dat bleek een bfriefje te zijn waar op staat dat het pakje is afgegeven op nr 3 omdat het een doosje is en feld er niet was hebben ze dat zo gedaan.

esther

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Ik dacht net Esther zal wel uit de onzekerheid zijn.
Dus niet.Het zit je niet mee he?
Nou dan maar hopen dat de uitslag wel meezit.
Eerst vertraging met het pakje en nu dit weer.
Zit je nog de heele dag in spanning :(.

Groetjes van Carla.

boezempje

27 augustus 2004, 23:20:17 #24 Last Edit: 28 augustus 2004, 02:13:23 by boezempje
 :-[hai

nou ik heb de uitslag  :'( :'(
balou hadt helen vieze longen dat houdt in dat ik gestikt kan zijn of de ppgz heeft  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
ik moet dinsdag om 16:00 bellen voor de verderen uitslag het is op kweek gezet,dus nu kan ik alleen maar duimen en hopen dat mijn schatjes hier niks hebben :-[ :-[ :-[ik kan alleen maar janke janke het houdt ook echt niet op de elenden


gr esther

Paul

Hoi Esther,

Wat een rot idee dat het toch papagaaienziekte geweest kan zijn je weet nu eigenlijk nog niks.
Ik elk geval is het wel een geruststelling voor je dat het niks met het eten te maken heeft gehad en je had hier zelf helemaal niks aan kunnen doen verder.
Ik hoop dat de uitslag er snel is en dat jouw valkjes verder geen gevaar lopen.
Houd in elk geval de ontlasting goed in de gaten als dat anders is dan normaal meteen Feld bellen en vragen of je antibiotica kunt gaan geven.
In elk geval veel sterkte nogmaals.

Groetjes, Paul

boezempje

hai

paul even een vraag merk ik het meteen aan de ontlasting en hoe ziet er het dan uit??

esther

Suzanne

Hoi Esther,

Jeetje zeg. Ik hoop dat het geen ppgz is. Maar waarschijnlijk ben je er dan wel op tijd bij, en kun je medicijnen gaan geven.

Veel sterkte

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Esther,

Bij papagaaienziekte kleeft de ontlasting aan hun achterwerk en ze zijn er dan ook steeds smerig uit aan de onderkant.
Of je de ontlasting is bijvoorbeeld heel waterig dat kan ook nog.
Als je zoiets ziet meteen actie ondernemen dan ben je er in elk geval snel bij.
Ook opletten of ze bijvoorbeeld niesen of slijm uit de neusgaatjes hebben.
Het is niet altijd het geval dit soort dingen maar het kan wel en als je het ziet weet je in elk geval nu dat er wat aan de hand is.
Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat jouw andere valkjes besmet zijn het is in elk geval goed dat je in dit geval toch meteen de kooi hebt verschoont want ontlasting is de grootste overbrenger van ziektes.
In elk geval duurt het altijd even voor de ziekte echt begint en je krijgt met een paar dagen al de uitslag en dan ben je er best al wel snel bij mocht er wat aan de hand zijn.

Groetjes, Paul

boezempje

hai

laten we het hopen paul
als ik deze 4 kwijdt raak nou dan ga ik ook dood,klinkt hardt
maar deze mopje beteken net zo veel als mijn kids de kids natuurlijk meer maar dan weet je me gevoel een beetje.

esther