28 maart 2024, 13:55:53

K.C.

Gestart door Lique, 25 augustus 2002, 05:02:49

« vorige - volgende »

Lique

25 augustus 2002, 05:02:49 Last Edit: 2 februari 2003, 23:51:46 by admin
[shadow=beige,left,300] Hai allemaal,

Ik ben dus K.C.
Een normaal grijze man van 3 jaar. Ik heb een mooi koppie, en dan heb ik het nog niet eens over mijn figuurtje, die is helemaal lekker 8). Daarom vallen alle popjes ook op mij. Ik heb ondertussen al een paar kleintjes op de wereld gezet. Bij Loky :o, ook zo'n lekker popje, zijn Phoebe en Baloo uit gekomen. En met Kyra :o, daar zijn ook weer 2 popjes en een mannetje uitgekomen. Ik heb mijn naam te danken aan wat ik zo de hele dag door doe, lekker keesen ;D.
Een echte kerel dus. Tegenover het baasje en het vrouwtje ben ik wat minder mezelf. Ik kom wel lekker bij ze zitten, maar een knuffel, nee daar moet ik niet aan denken :-/, daar heb ik P.D. voor, daar hoeven de mensen niet aan te komen ::). Lekker rustig, of niet dan, alhoewel ik vaak toch even met het vrouwtje mee wil fluiten 8), dat kan ze zo mooi, dan moet ik het gewoon even proberen na te doen ;D. Dat gaat me goed af. Vrouwtje is altijd blij als ik weer wat heb nagefloten. En als vrouwtje blij is, ben ik ook blij :P.

Pootje van K.C.
[/shadow]  

Lique

[shadow=beige,left,300]
Ha gekke mensen,

Nou je weet dus, ik ben K.C.
Ik ben 6 augustus papa geworden van Punky en Pita, en 8 augustus van Peter. Vandaag gebeurde er iets raars, Punky werd meegenomen door baasje en vrouwtje. Daar ben ik als papa het niet zo mee eens, ikke schreeuwen, maar jammergenoeg kwam mijn kleine Punky niet terug. Een tijdje later, toe baasje en vrouwtje terug kwamen, hadden ze geen punky bij zich, ik snap er niks meer van, nu heb ik alleen Pita nog bij me. Zal dit nou normaal zijn, of ligt het dan toch aan mij?

Pootje van K.C.
[/shadow]  

Lique

24 september 2002, 16:28:38 #2 Last Edit: 2 februari 2003, 23:52:04 by admin
[shadow=beige,left,300] Hey allemaal,

Gisteren moest mijn kleine Pita weg. Mijn kleine meid.
Ik weet wel dat ze goed terecht is gekomen, ze is samen met peter, het zoontje van P.D. ;D
Ze zijn bij Cisca en Joop. 2 Hele leuke mensen waar ze t goed hebben. Ik vind het wel goed zo, het begon ook wel erg druk te worden. Maar nu het rare he: toen Baasje en vrouwtje weer thuis kwamen, hadden ze weer een valkje meegenomen, Sammy :o. Wel een lekker ding hoor, ze is groot joh, groter als P.D. maar dat vind ik niet erg, t is een popje en dat is altijd lekker :P!

Pootje van K.C.
[/shadow]