Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

boezempje

heeej Annouschka

wat een mooien foto zijn het meis en dat kan ook niet anders met zulke mooi valkjes ze zijn echt super hoor ben een beetje jaloers mag dat?vooral op yabba ooohhh zo'n pracht beestje.
ik ben blij voor je dat het wat beter met ze gaat en houden zoo nu he,daar gaan we voor de komenden weken er is nu alenden zat geweest op het forum. :-[

gr essie :-*

Annouschka

13 september 2004, 11:50:47 #361 Last Edit: 13 september 2004, 11:56:01 by Chewbakka
Hoi,

nog een paar foto's: Yoda en Chewy bezig aan hun ochtendgymnastiek :D :D

Kijk even goed naar Solo :D :D :D

Ik weet het, maar ik kon het niet laten :-[

groetjes

Annouschka

Hoi Essie,

ja dat mag zeker hoor, maar de laatste weken was er niet veel om jaloers over te zijn :(

Vanmorgen iets raars gehoord, mijn vriend was net weg, ik leg me dan nog even in de sofa te slapen en ik hoorde gerinkel tegen de tralies van de kooi, net of een van hen aan het overgeven was.  Heb direct het licht aangestoken maar er was blijkbaar niks aan de hand :-/
Ik ga straks even de bodembedekking verversen om te zien.

Yoda en Chewy voelen zich prima (zie foto's hierboven) en ook Solo en Yabba zitten al van katoen te geven.  Hopelijk was het iets anders dat ik gehoord heb.  

Heb daarnet terug in 2 ontlastingen 1 zaadje gevonden bij Yabba :(

groetjes
Annouschka

Paul

Hoi Annouschka,

Hele leuke foto's en het commetaar erbij is echt lachen het is net of ze het zelf zeggen daar :-)
Hier zit er ook vaak een te kijken als er twee bezig zijn net als bij jou op de foto's dus het komt me erg bekend voor :-)
Maar valkjes die broeds zijn kunnen elkaar vaak voeren en misschien heb je dat geluid gehoord.
Ik hoorde dat hier ook wel met broedse valkjes dan was het net of er iemand kogeltjes op de grond gooide.
Je vind de zaadjes ook bijna niet terug ik wist eerst niet wat dat geluid was tot ik het een keer zag gebeuren.
Dus laten we hopen dat het zoiets is maar als valkjes ziek zijn doen ze niet aan die ochtendgymnastiek denk ik :-)

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

vragen de valkjes die ernaast zitten dan ook om gekroelt te worden??  Hier wel en hij wil ook meedoen want hij pikt naar Yoda.  Het is hem al eens gelukt om Yoda eraf te gooien maar hij mocht niet van Chewy. :D

Ik heb dus de kooien ververst en heb niks gevonden wat op opgegeven zaad lijkt dus zal het mss dat geweest zijn Paul.

Tineke,
ik heb even met wat olie die papbek proberen schoon te maken maar ze jankte echt, het is me dus niet gelukt. :(

Yabba zit nu al de hele ochtend te fluiten, echt leuk hoor.  

Ik heb dus een filmpje van Solo gemaakt maar dat is 16.8 MB groot en ik weet niet hoe ik het hier moet uploaden.

groetjes
Annouschka

Anita1

anouss.ik had cyna hier ook helemaal onder de harde pap zitten.bah en het nadeel was ook dat jippie steeds aan de bek van cyna zat.
ik heb het helemaal weggekregen.vergt wel ff wat moeite hoor pff. ik heb een handoek zeiknat gemaakt.en ben toen die plukjes harde pap gaan rullen met de handoek.en jaaaaaaaa.gelukt.alles eraf.maar de handoek moet goed nat zijn.mss een tip? gr anita

vanta

klopt annous eerst lekker de olie in laten trekken en dan met veel water een rollende beweging maken net alsof je een shaggie draait hahahah en ja dan maar effe piepen maar om een bacterie te voorkomen het moet er wel uit hoor

veel water lekker warm en rollen maar laat het anders greg doen

en anders moet ik het effe komen doen hey hahhahhahaha

groetjes tineke

Anita1

:D :D :D hihi tineke heeft het er met een paar minuten wel uit hoor! hahahaha doe jij ff oordoppies in.hahaha knuff anita :D

Annouschka

Hoi,

oke, ik zal morgen oordopjes meenemen van m'n werk :D
Wat ben ik toch een mietje :D
Wel Tineke, Gregory is daar ook niet zo'n held in hoor, het lukte hem zelfs nog niet om haar te dwangvoederen dus dit ga ik ook niet aan hem overlaten. ;)

Yabba zit nu op 95 gram, Solo op 84 :-/  Dat vind ik wel raar dat ie terug vermagerd is, hem ga ik de komende dagen extra in de gaten houden ook, hij komt van 87.

Over Yoda en Chewy moet ik me kwa gewicht denk ik geen zorgen maken, Solo is ook erg klein, mss dat het daardoor is dat ie wat lichter is dan de rest, hij eet voor de rest wel goed en is goed actief.  Wel slaapt ie soms op 2 pootjes maar dat heeft ie bij momenten wel eens, komt vast door dat slechte pootje :-/

Morgen ga ik naar de dokter want ik voel me niet zo lekker, ben wat grieperig.

groetjes
Annouschka

vanta

hahaha en dan zeggen ze dat mannen helden zijn (grapje greg) ;D

nee zonder zottigheid als je het foed inweekt moet het er vrij makkelijk afgaan en der af moet het zowiezo

succes bij de dokter misschien is het van al die inspanningen en stress de laatste tyd ???

succes en ik hoor je wel

groetjes tineke ;)

Annouschka

Hoi,

ben net terug, de dokter heeft een bloedstaal genomen omdat m'n longen niet goed klinken, ik heb gelijk ook al AB gekregen en vrijdag weet hij de uitslag normaalgezien.

Gisteravond zat Yabba terug wat meer bol en zat ze ook op 2 pootjes te slapen :(  
Gaat dit echt niet eens een keertje beter worden, het duurt nu allang genoeg.  Eten doet ze wel flink want ze heeft terug heel wat vlees zitten aan haar borstbeen, dat kan ik zo voelen en verder is ze overdag wel lekker actief.

Solo z'n rui gaat echt heel hard nu, als ie zich zit te wassen, hoor ik heb soms janken :(
Ik denk dat die nieuwe veren zitten te jeuken, zal best niet zo leuk zijn voor hem.

Ja, Greg is er al helemaal geen held in, ik ga straks nog een poging doen om die pap los te weken.

groetjes
Annouschka

Annouschka

Hoi,

het meeste heb ik eraf gekregen.  Nog 2 kleine stukjes die ik morgen ga losweken.  Ik ben gestopt nu omdat we toch al een 15 minuten bezig waren en ik haar niet teveel pijn wilde doen.
Het ene stukje zit echt aan haar vel daar durf ik niet teveel aan prutsen, ben bang dat het gaat openliggen maar het is al heel wat beter dan tevoren.

groetjes

Annouschka

Hoi,

er is daarnet iets heel raars gebeurd met Yabba, ze waren allemaal los en alles ging goed, ik wou hen net in de kooi terugdoen toen Yabba haar een vleugeltje bleef rechtstaan.
Ze was aan het hijgen en stond hoog op haar poten en kneep haar oogjes dicht.
Het was echt heel raar, was net een toeval dat ze kreeg, ik ben nu helemaal in paniek.  Ga direct naar de dierenkliniek bellen wat dit kan geweest zijn :'( :'( :'(

Het was zo raar, het ging nu allemaal redelijk goed en nu dit.  Waaraan hebben we dit toch verdient :'( :'(

Anita1

pffffffff anous!!!!!!!! schrik me rot.wat nu weer??  lijk idd op een toeval of verlamming? door de medicijnen? sjjes meiss.hopelijk weet je het snel.pfff niet nog meer ellende voor jou he? kan echt niet meer!! knuff en heeel veel sterkte anita

boezempje

hai Annouschka

jeetje meis wat nu weer het houdt ook echt niet op bij jou,
nou we gaan weer hardt voor je duimen meis
weet je al hoe laat je kan gaan naar de kliniek,

gr essie