28 maart 2024, 11:46:44

Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Annous,

Leuk nieuws van je huisje!!!
Fijn dat alles even meezit toch!!! Dat het maar lang zo mag blijven!!!

Groetjes, Gerda

trienke



Groetjes Trienke, lucky en binkie

Lin

Hey,

de beste wensen. Wat leuk dat jullie het huis kunnen kopen! Fijn om dan alles in te richten. Ik ben ook net verhuisd en wilde meteen een vogelkamer :-)

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Annouschka

Hoi,

dankjulliewel voor de felicitaties :-*
Onze verzekeringsmakelaar heeft eergisteren zijn kat gestuurd >:(, die was het helemaal vergeten dat we een afspraak hadden ::)
Maar hij komt vanavond en heeft een paar heel intressante modules voor ons zei hij dus ik ben benieuwd.

@ Lin: ik had ook eerst gedacht om een vogelkamer te maken maar mijn vriend heeft liever dat ze bij ons in de living gaan staan zodat ze ons altijd zien enzo, dus wordt het een grotere kooi.

Voor de rest gaat hier alles zijn gangetje met de nodige bekommernissen en zorgen natuurlijk, vooral om Ellis :(
Gisteren toen ik met haar ging wandelen, moesten we ergens passeren waar dikke glasscherven liggen, ik trok haar nog weg van bij het glas maar voor ik het wist had ze er een in haar bek :o, ik probeerde het af te pakken maar ze trok zich weg en heeft het waarschijnlijk ingeslikt :o
Het was wel geen scherp stuk maar ik maak me toch wel zorgen om haar, ze doet nog zoals anders en d'r ontlasting is ook nog goed maar ik ben toch bang hoor.  Ik kan mezelf wel voor de kop slaan >:(
Dit zijn van die dingen die ik altijd tegenkom, thuis brengt ze soms ook wel een stokje mee van buiten en dan lukt dat altijd prima om haar dat af te nemen en nu met dat glas is dat niet gelukt >:(
Ik denk dat ik zometeen toch even de DA bel om te vragen wat ik kan doen en waar ik moet op letten, ik schaam me natuurlijk dood hiervoor :-[ mag er niet aan denken dat er iets ergs gebeurd :(
Ik ben toch bang dat het ergens zal blijven haken. :-\

Met de birdies alles prima, enkel wat last van de rui maar ze worden extra verwendt met sproeibeurten, extra eivoer en wat zonnebloempitten door hun gewone voer en natuurlijk vitamines ;)

groetjes


Riny

Hoy Annouscka
Jij hoeft je hier niet voor te schamen hoor.
Pups zijn sneller als water.
Maar ik zou wel contact opnemen met een DA,en geloof me die maken wel andere dingen mee.
groetjes en succes Riny :D

Annouschka

Hoi,

ik heb gebeld en ik moest achter parrafineolie gaan en daarvan 4ml geven, dat is intussen gebeurd.
Ze zei ook dat ik me niet teveel zorgen hoef te maken maar ja, jullie kennen mij he ::)

groetjes

Riny

Hoy Annouscka
Dat is toch heel normaal dat jij je zorgen maakt.
Je houdt van je dieren.
Groetjes Riny :D

Annouschka

Hoi,

ja ja, jullie lezen het goed ;D er is nog een valkje op komst ;D
Zaterdag ben ik bij Tineke op bezoek geweest en daar zaten 3 baby's, 2 lutino's en 1 wildkleur met bonte vlekjes op het kopje.... ze waren zooooo lieffff ;D en mijn Yabba heeft ldvd dussss.... gisteren even Gregory overtuigd en ja hoor ;D
Ik heb de wildkleur met bonte vlekjes besproken :D :D
Hij/zij is nu 3.5 weken oud en verstoten geweest samen met de lutino's door de ouders (jong en onervaren ::)) en wordt sedert z'n eerste levensdag door Tineke grootgebracht :)

Ik heb nog geen foto's maar die komen eraan hoor, van zodra Tineke even tijd heeft gaat ze foto's voor me maken en doorsturen.  Het is echt een snoepie hoor ;D
Alleen nog even naar de nieuwe star wars-film kijken om een naam te vinden voor het dropje ;)

Met de andere valkjes: Yabba heeft dus ldvd :( hij hoort nergens meer bij, Wooki jaagt hem weg van bij z'n vriendje Solo en bij Chewy mag hij van Yoda ook al niet komen :( ik vind dat heel erg zielig en was toch al van plan om, eens we verhuisd waren, er eentje bij te nemen.
Toen ik vanmiddag thuiskwam zat er bloed op de zitstok en op de grond :o Chewy moet blijkbaar te hard gefladderd hebben of geschrokken zijn want het kwam van bij haar, gelukkig was het niet zoveel bloed en was het al gestopt maar ik was toch behoorlijk geschrokken hoor.
Ze was een beetje suf deze namiddag, ja, ze zitten nog steeds in de rui en dat er dan nog eens bij, das dubbel pech :-\
Ik heb haar (en de rest natuurlijk ook ;)) eens extra verwend met een extra stengel trosgierst en heb wat druivesuiker in d'r eivoer gedaan. ;)

Met Ellis gaat ook alles prima, gisteren voor het eerst naar de nieuwe hondenschool geweest (de vorige, dat willen jullie echt niet weten >:() en het is heel erg goed gegaan, ze kreeg complimentjes van alle kanten en volgens de trainer zit ze heel goed in elkaar qua karakter, is het een lieve en sociale hond die een goede start heeft gekregen.  Zal dan nog eens foto's maken van al het dierenspul maar ik ben ook druk bezig met inpakken enzo en met de diertjes zelf natuurlijk dat van foto's maken niet zoveel meer komt :-[

groetjes

Annouschka

31 januari 2006, 09:33:58 #728 Last Edit: 22 februari 2007, 22:51:12 by Marianne
Hoi,

heb de titel van m'n verhaal inmiddels veranderd zoals jullie kunnen zien.

Hier is ie dan, het valkje dat Yabba van z'n ldvd moet helpen en lid wordt van ons (dieren) gezinnetje; Obi! ;D




groetjes


Het dagboek/ verhaal is gesloten omdat er een jaar niet meer is ingeschreven.
Wil je hem weer open, neem dan contact op.

Groetjes Marianne