Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

Roosje

Pff....Leuk he, schoonouders :-\ Dan heb ik nog geluk, maar ken ook wel iemand die het niet zo getroffen heeft! Wel goed dat je alsnog naar de da gegaan bent omdat je het beste wilt voor de vogels. Enne...Veel plezier met jullie enorm gevaarlijk rottweilertje ;)

Gerda

Hoi Annouschka,

Ongelooflijk, hebben jullie alles voor hen geregeld, maken ze de kuur niet af :-\ Bizar!!!

Misschien kan je de nieuwe pup zo opvoeden dat ie over ze heen ...... (nee dat mag ik niet zeggen).
Of misschien zijn ze straks te bang voor hem om langs te komen  :D Want het zijn zulke gevaarlijke honden hahahaha.

Iedere hond kan gevaarlijk worden met 'de juiste' (lees verkeerde) opvoeding. Een vriendin van mij heeft een brak, echt een bakbeest, maar hij zit het liefst op je schoot  :D :D Dus het is maar hoe je ze opvoedt!!!

Groetjes Gerda

Riny

Hallo Annouschka
Het is misschien wel niet aardig wat ik nu schrijf,maar stiekem hoop ik dat je schoonmoeder een beetje bang is
van je toekomstige hondje.
En aangezien jij de hond niet buiten zet??De rest mag je zelf invullen.
Groetjes Riny :D :D :D

Annouschka

Hahahahaha ;D,

het is helemaal niet gemeen, hetgeen er over hen geschreven wordt hoor, ze zijn zo, ik heb ze al 4 jaar als schoonouders en in het begin was het nog erger, het kwam erop neer dat ik enkel bij hem was voor z'n geld, terwijl hij geen rooie cent had, wat ik hem niet kwalijk neem natuurlijk, hij kan er niks aan doen dat ze z'n geld hebben gepikt en ik was niks voor hem omdat ik een tatoo heb en een wenkbrauw en navelpiercing :D :D  dat ik werkte en al zelf een auto had gekocht (ja volledig uit m'n eigen zak) dat deed er helemaal niks toe.  Maar ja, het zal nooit maar dan ook nooit veranderen, mijn relatie met hen, ze hebben me al een paar keers flink op het hart getrapt en diegenen die dat bij mij doen, als het geen familie is (familie kan ik om de ene of andere reden makkelijker vergeven, bovendien doen die zoiets niet!) dan hebben ze bij mij voorgoed gedaan.

Ik kan ook nog niks goeddoen in hun ogen, het is eventjes (ongeveer een maand of 6) beter geweest maar nu gaat het weer van kwaad naar erger :(
Ik probeer het me niet aan te trekken, ik word het stilaan gewend.

groetjes

Riny

Hoy Annouscka
Probeer  om het naast je neer te leggen.
Er zijn nu eenmaal schoonmoeders die niemand goed genoeg vinden voor hun zoon.
Gelukkig is je partner heel anders.
Groetjes Riny :D :D :-*

Annouschka

Hoi,

het is gisteren al bij al nog goed meegevallen, heb zelfs een bijdrage gekregen voor het puppyfonds ;D

Gisterenmorgen een prachtig fluitconcert gekregen van m'n lieve valkjes, natuurlijk heb ik hen getrakteerd met trosgierst en komkommer :P  Wat vonden ze dat lekker zeg!
Ook de katten hebben een extraatje gekregen.  T'was een hele leuke dag, leuk bezoek aan de kennel van onze toekomstige puppy gedaan.  Gisteren heb ik wel niet veel tijd gehad voor m'n valkjes, voel me daar wel een beetje schuldig over :-[ :(  Maar heb het vanmorgen al gelijk goed gemaakt door ze een extra lange vliegbeurt te geven.
Jammer dat het vandaag zo warm wordt, anders mochten ze buiten in het zonnetje maar ik denk dat dat niet zo'n goed idee is met de hitte die ze voorspellen.

groetjes

Rianne

Heb je geen plekje in de schaduw? Vinden ze ook heerlijk. Of half in de schaduw, dan kunnen ze kiezen. :)

Annouschka

Hoi,

ja hoor, ze staan altijd in de schaduw ;) maar ik vond het gewoon veel te warm.

groetjes

Annouschka

Hoi,

even om te laten weten, dat ik een tijdje niet meer op het forum ga komen, het waarom, daar zijn de mods van op de hoogte.  Ik kom nog wel terug en blijf wel meelezen maar voorlopig even niet.

groetjes

Roosje

Oh nee wat jammer :( Hoop dat alles oké is :-\

Lin

Citaat van: Annouschka op 12 september 2005, 22:07:51
Hoi,

even om te laten weten, dat ik een tijdje niet meer op het forum ga komen, het waarom, daar zijn de mods van op de hoogte.  Ik kom nog wel terug en blijf wel meelezen maar voorlopig even niet.

groetjes

Ik niet.. Maar neem de tijd en we zien je graag weer terug!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Annouschka

Hoi,

het is al een tijdje geleden dat ik hier nog iets geschreven heb :-[  Niet dat ik nu minder tijd vrijmaak voor m'n valkjes, nee, integendeel, ze worden nog altijd evenveel verwend ;D

Ze zijn nu terug in de rui aan het komen en zijn soms een beetje sloom daardoor, maar das iedere keer zo dus geef ik ze sedert deze week wat zonnebloempitten door hun zaadmengsel dat ze toch wat vettere voeding krijgen en wat meer kracht hebben. ;)  Daar wordt natuurlijk gretig van geprofiteerd hier en ze vissen ze er natuurlijk eerst van tussen want dat vinden ze toch o zo lekker ::)
Wooki is denk ik een vrouwtje (ben 99% zeker) want ik heb haar geloof ik al eens kippetje zien zitten, ze wierp d'r kont in de lucht, alleen de kir-geluidjes ontbraken nog dus waren er voorlopig geen kandidaten :-\
Niet dat ik hier jonkies wil ofzo maar het is natuurlijk altijd leuk als je valkjes een partner hebben niet ;) voorlopig blijf ik dus haar partner om te kroelen dan, rijden doet ze niet meer.
Solo is terug in z'n fluit-periode en zingt de mooiste liedjes voor alle dames in de kooi (hij gaat van pop tot pop en krijgt overal een snauw, het sukkeltje :()
Yabba haar ontlasting begint nu echt goed vast te worden, zou het dan toch nog goedkomen? Ik hoop het...

groetjes

Gerda

Hoi Annous,

Wat gezellig weer een berichtje hier. Wat fijn dat het goed gaat met je stel. Ik ben erg benieuwd hoe Wookie er nu uit ziet. Is het nog steeds zo'n brokkenpiloot?? Maak je een foto van haar.
Fijn om je hier weer te zien met de valken stories. Ik zag je natuurlijk wel bij je puppie-item!!!

Groetjes Gerda

Valerie

Hee Anouschka!!!

Welkom terug!!! Wat fijn weer wat van je te lezen!
Hoe is het met de pup, mooi groot al? Is je schoonmoeder er nu bang voor? Ik vind het jammer dat het zo slecht tussen jullie gaat. Dan heb ik echt wel de lotto gewonnen met mijn schoonouders.  :)
Heb je een foto van hoe je pup er nu uitziet?

Annouschka

Hoi,

wel, met de valkjes gaat het nog steeds heel goed, ze zitten wel volop in de rui maar hebben er niet teveel last meer van lijkt me.

En idd Valerie, Ellis is nu 10 weken vandaag maar het is wel een pittige tante (er staat meer over in het topic dat ik over haar heb geopend) :-\ ze heeft zich al ineens 'populair' gemaakt bij m'n schoonmama door aan haar nieuwe rok te trekken, mijn schoonmoeder trok terug (ja, blond ::)) en gevolg was dat er een gaatje in zit :D ik heb dit natuurlijk wel afgestraft naar Ellis toe maar diep vanbinnen moest ik er wel enorm om lachen :D

groetjes