3 augustus 2025, 07:21:30

Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

ja, ik moet vandaag wel werken. :(

Daarnet heeft Solo overgegeven. :'( :'(  Daarna heeft ie terug wat gegeten, hopelijk houd hij het nu binnen.
Nu zit ie wat te scharrelen op de bodem, is met een pluimpje bezig.
Ik kan gewoon niet stoppen met huilen, ik heb er echt geen goed oog in.  Ik doe wat ik kan, hopelijk slaat die antibiotica op tijd aan, normaal gezien binnen de 3 dagen zei de DA, hij heeft gisteren een prikje gehad dus...

Laat hem aub op tijd werken...  IK WIL HEM NIET KWIJT!!!!! :'( :'( :'(  Dit gaat allemaal zo snel voor mij.  
Had nooit verwacht dat die ziekte zo vlug kon doorbreken.  Kan natuurlijk zijn dat ie al langer overgeeft en dat ik het gewoon nog nooit gezien heb.  Het waren een paar zaadjes en wat eivoer.
Mijn lieve schat doet zo z'n best om weer beter te worden, hij vecht ertegen, dat zie je en Yabba vecht met hem mee, ze laat hem geen moment alleen, true love noem ik dat.

groetjes
Annouschka

Anita1

:-/ ja idd anouss.pff kan je niet de ziektewet in? zodat je je lieffies in de gaten kan houden? pfff moeilijk is het allemaal zeg..ik wou dat ik op kon passen op je lieffies.of is je man thuis? knuff anita

Annouschka

Hoi,

nee, ik ben pas thuis geweest met m'n teen die gebroken was dus..
Ik vertrek rond 12u30 en m'n vriend komt thuis rond 18u.  Nog een dagje hierna en dan is het weekend, je kan niet geloven hoe blij ik zal zijn dat het weekend is.

groetjes
Annouschka

Anita1

okeee.nou meiss ik ook.zal ook voor jou blij zijn als deze dag voorbij is..dan heb je alle zorg voor ze he?
sterkte hoor knufff

boezempje

hai Annouschka

we zullen duimen meis dat alles goed komt.
het is bijna weekend meid dan kun je er de helen dag bij zijn.
even vol houden oke.

groetjes esther :-*

Annouschka

Hoi,

ja, ik hou wel vol, morgen naar de dokter, antibiotica halen voor onszelf.

nu zie ik dat Chewy en Yabba er ook niet zo denderend uitzien, zitten soms met hun oogjes dicht.  Net zoals Solo maandag al deed :'( :'(
Enkel Yoda zit nog te fluiten maar dat zal niet lang meer duren denk ik.

groetjes
Annouschka

boezempje

hai

pfffff echt een :censuur ziekten is dat ik hoop dat het snel over is.
moeten jullie zelf antibiotika sliken daarvoor.nog iets of alleen dat.

gr esther

Annouschka

Hoi,

dat weet ik nog niet, heb over een uurtje de huisarts gebeld en ik moet morgen langsgaan.

De enige die ik nu nog hoor is Yoda, de rest zit ook met de oogjes dicht op 2 pootjes. :'( :'( :'(

Waaraan hebben we dit toch verdient?????  Dit verdienen ze niet echt niet, het zijn stuk voor stuk schatten van valkjes, voor mij de liefste van de hele wereld.

groetjes
Annouschka

Anita1

och jee anouss.gaat het nu zo snel achteruit?
pfff mies.ik zit met je mee te shaken.erg hoor.je hebt dit niet verdient.niemand nee.knuff anita

Irene

Hoi Anous,
he :censuur zeg!!!!! dat hey al zo snel niet lekker gaat met je valkjes. En ik kan me voorstellen dat je je ellendig voelt om straks te moeten werken en ze dan dus ff alleen te laten. Niemand heeft deze ziekte verdient! Ik wens je heel veel sterkte en hoop met je mee dat het snel weekend is, want als je er naaruitkijkt, lijkt het nog dagen te duren :-/
heel veel sterkte!! groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Anita1

anouss vraagje  geef jij de ab in het water of in het bekje.ze zijn zooo tam die van jou,kan je niet rechtstreeks in het bekje geven? dit heb ik toen jippie ziek was ook gedaan.stel dat ze geen water drinken of niet genoeg? :-/ knuff anita

robentru

Wat is er nou toch aan de hand in België en Nederland  ???
zowat overal heerst die ziekte
nou mensjes en valkjes heel veel sterkte

Rob

Rika

Hallo anouska,
heb gelezen .
dat is helemaal geen leuk berichten. het is echt rot .
hoeveel hebt je valkjes anouska ?
hebt je buiten voliere ?
voel echt met je mee ...
hou je taai .
huilen is niet erg. dat is goed voor jou dan inslikken . maar gelukkig veel vrienden van deze om jou goede steunen geven . ben blij .
''vrienden voor het leven ''

HOU JE TAAI meid !!!

Annouschka

Hoi,

ik geef het in het water en in het eivoer.  Ze drinken er wel van hoor.  Ze krijgen nu niks meer van nat spul waar geen AB inzit zodat ze wel moeten drinken.
Ook heb ik druivesuiker bij de AB gedaan en in het eivoer een klein beetje roosvicee.

Het gaat op en af, heb daarnet nog de DA gebeld en zaterdag ga ik met allevier voor nog een inspuiting, is beter zegt ie.

groetjes
Annouschka

vanta

hoi annous heb je al gesproken vanmorgen het is up en down maar ik blijf duimen en hopen dat alles weer goed komt

mijn eigen da komt straks en met toestemming van annous zet ik het hier neer

ik hou contact met je annous en zal vanavond effe smssen als je van je werk komt of mail anders effe greg zijn nummer sms ik hem vanavond als hij thuiskomt

ik duim heeeeeeeeeeel hard voor je en voor onze lieve valkjes

groetjes tineke