Chewy, Yoda, Yabba, Solo, Wooki en Obi!!

Gestart door Annouschka, 2 augustus 2004, 14:45:59

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

ik denk dat er geen bloed meer zal genomen worden, ik begrijp wel dat er niet genoeg was, een valkje heeft al niet zoveel bloed in zich en ik begrijp dat ze geen risico's wou nemen.
Als alles verder goed blijft gaan, vrijdag of misschien vroeger nog een swab-test voor die Chlamydia om te zien of we nog verder moeten doen met de AB.

Heb gisteren de rest gewogen: Solo is 3 gram magerder dan vorige week, zit op 84 gr, Yoda zit om 102 gr en Chewy die wou er niet op.
Vandaag is Yabba aan de beurt, ben bang voor wat de weegschaal zal vertellen.

groetjes
Annouschka

Anita1

22 augustus 2004, 12:12:19 #241 Last Edit: 22 augustus 2004, 12:13:31 by Anita1
wat gek.ik krijg iedere keer een mail van benauwd en dan zie ik telkens geen nieuw bericht hier.vreemd he? knuf  anita :-/ na plaatsen van dit berichtje zie ik jou bericht dus wel anous.hihi.gek hoor kuss

boezempje

hai Annouschka

wat goed dat ze nu eten binnen houdt en nu maar blijven duimen dat ze het ook binnen blijft houden.
dat het een vechter is dat is wel duidelijk he maar goed ook.
ik hoop op herstel voor je meis.
we blijven voor je duimen en kaarsjes aan doen.

gr en sterkten ermee.esther

Annouschka

Hoi,

ja mijn berichten komen er niet door heb ik gezien. :-/  Weet ook niet waaraan het ligt.

Yabba weegt 84 gram wat ik nog netjes vind, ze is 5 of 6 gram afgevallen.

groetjes
Annouschka

Anita1

nu is het weer goed met de berichten.valt me nog niet tegen dat gewicht allemaal.tuurlijk is het beter dat ze wat zwaarder zijn.is wel allemaal een beetje aan de lichte kant.maar ja kan ook niet anders.zolag ie geen 60 gram weegt..... :-/
dus hou vol meissie.kusss anita ;)

boezempje

hai Annouschka

dat is nog nettjes 84gram vindt ik ook ja.dat het dan maar mooi zo blijft of meer wordt.
sterkten met yabba en de rest

gr esther

Joyce28

Ik ben benieuwd of het Chlamydia is dan :-/
ik wens je heel veel sterkte,jij krijgt ook veel voor je kiezen hier :-/ ,pffffff het zit vele ook niet mee zeg,hoe zou dat nou komen?

robentru

Hoi Annouschka,
gelukkig dat alles stabiel bij je is nu en dat gewicht van Yabba valt niet tegen.
Hou moed en vol, het zijn vechtertjes, net als jij.
Succes verder en we blijven duimen.
Groetjes, Trudy.

Paul

Hoi Annouschka,

Fijn dat het met Yabba toch wat beter lijkt te gaan en dat ze het eten binnen houd is ook erg goed.
Ik zou me met 84 gram geen zorgen maken dat is geen gewicht om in paniek te raken.
Als ze weer beter is zal ze zeker wel weer wat zwaarder worden maar zolang ze boven de 80 gram blijft is dat best wel goed.
Het ziet er in elk geval erg hoopvol uit zoals het nu gaat.

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

ik heb net even de DA aan de lijn gehad en ze mag terug een beetje trosgierst eten, geleidelijk aan mag ze terug overschakelen op vaste voeding.
Hopelijk houdt ze alles binnen :-/
De DA denkt dat het toch van de AB zal geweest zijn, morgen moet ik Baytrill halen bij haar want ze is toch nog ziekjes hoor.
Bij het zien van die trosgierst viel ze direct aan, ik heb haar maar een klein stukje gegeven want ik ben bang dat ze zich terug gaat overeten.  Morgen dan een klein beetje eivoer en wat zaad als ze de trosgierst nu kan binnenhouden.
Hopelijk blijft het zo doorgaan en wordt mijn Yabbaatje vlug terug de oude.

groetjes
Annouschka

Valerie

Wat leuk nieuws! :) Hopelijk blijft het de goede richting opgaan. :)

Anita1

ooow hier dus anous.wat raar.naar andere vragen? ziek was beter geweest stijn.dit past niet.hier zoeken de mensen minder.oke anouss fijn dat je yabbaatje weer wat mag hebben.hopelijk gaat het goed.ik vind het allemaal heel erg.dat niezen is ook nog niet goed hoor.knuff anita ;)

Annouschka

Hoi,

ja ik vond ineens m'n topic niet meer terug, had al willen vragen om het naar verhalen te verplaatsen maar bij andere vragen vind ik het wel niet passen.

Anita1

nee moet echt naar ziek vind ik.ze zijn ziek! ;)

Annouschka

ja, ze zijn idd ziek, bij spoed vind ik het persoonlijk ook niet meer passen.  Is nu geen spoed meer, 2.5 weken geleden wel.
Verhalen zou ook goed zijn want er zijn al vele pagina's.

Ofwel begin ik gewoon opnieuw, bij verhalen en schrijf ik nog eens alles op wat ik heb meegemaakt, dit ook voor mensen wiens valkjes de ppgziekte hebben, om alles nog eens te kunnen nalezen, is wel interresant vind ik.  Ook om symptomen enzo te herkennen.