6 mei 2025, 23:17:44

walgelijk

Gestart door V_Valkie, 15 oktober 2002, 14:41:48

« vorige - volgende »

V_Valkie

Moeten jullie zien wat iemand in 't forum schreef bij een andere valkparkietsite:
Tips met je valk.Eerst snel kaalplukken. Doe daarna 2 eetlepels (olijf-)olie in een pan en maakt dit goed heet. Doe daarna de in reepjes gesneden valkparkiet in de pan en bak deze om-en-om snel bruin. Giet daarna 200ml koud water erbij en het restant van de veren. Kook dit nog 3 minuten goed door.

Tip: Serveer dit met levend gekookte garnalen.

Variatietip: Gebruik ipv de veren, gemalen snavel.

Dan ben je toch niet helemaal in orde denk ik hoor.
Das echt zielig,volgens mij zit er bij diegene echt een steekje los!

Lique

[shadow=beige,left,300]
Hoi V_Valkie,

Jemig zeg, dat mensen zoiets gewoon in een forum kunnen zetten, ik begrijp er helemaal niks van, dat ze er zelfs aan kunnen denken. Uit ervaring weet ik dat als er zo'n soort berichtje staat, dat het erg veel pijn doet om te lezen. Die persoon is gewoon niet goed wijs, heeft een tekort aan wat hersencellen ofzo, ik weet het niet. Ik vind alleen dat dit niet kan. Andere mensen lezen dit natuurlijk ook, ook kinderen.
Zou je de URL aan me door willen geven?

Groetjes @ngelique
[/shadow]  

V_Valkie

het is bij Valkparkiet.cjb.net,in het forum,en dan precies in het midden.

Tara

Wow, hoe afschuwelijk! Dat plaats je toch niet in een forum, en dan nog ZEKER NIET op een valkparkietensite, dit is echt schandalig! 't Zou strafbaar moeten zijn, die beestjes, ze doen toch niemand kwaad zeker!

Diana

Dit is echt niet leuk, sjonge dit doet zo iemand gewoon om iedereen te kwetsen die van die valken houd...  :'(  Nou degene die dat heeft gedaan moet gewoon ze mond dichthouden en valkparkieten website niet meer bezoeken!!!!

sadelienda

Dat moeten ze bij die persoon zelf doen!
Hem ffies in mootjes hakken en opbakken met olie!

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

V_Valkie

Het is echt belachelijk,een valkje opeten,
moeten jullie zien,Tara heeft gereageerd:

Ben jij helemaal op je kop gevallen! Een valkparkiet is zo'n lief wezen, ze zouden jou beter zo afschuwelijk laten sterven en dan opeten, ik zou met plezier meehelpen met de valkjes! Jij bent de ergste persoon waar ik al ooit van heb gehoord! Crimineel!!  

Maar je gaat zon "recept" cker niet op een valkparkietsite zetten,waar allemaal valkparkietliefhebbers komen,ja toch.

Sil

Hoi allemaal,
 Ten eerste vind ik het walgelijk dat zoiets te lezen is ten twede vind ik het walgelijk dat iemand het durft te herhalen wat hij/zij gelezen heeft. :-X

Natalie

Ja, zo zie je maar weer. Er zijn altijd nog mensen met het iq lager dan dat van een konijn. Ik zou er verder geen aandacht aan schenken want dan heeft de persoon die oorspronkelijk dat berichtje gepost heeft zijn zin. Is de moeite niet waard toch?

punky

Ik vind dat je deze discussie en uiteraard dat walgelijke recept er hier ook af moet halen.
Is niet de moeite waard om te laten staan hier, bij zo een goede site als dit.

Groetjes,
Trudie
(die ff op de pc van mijn dochter zit, omdat het chatten niet wil lukken)

Hanna

De persoon die dit geschreven heeft, verveelt zich gewoon rot en het is de bedoeling dat er zo'n reacties op komen.  Die zit zich nu waarschijnlijk te verkneukelen om de geschokte reacties.  Niet op reageren zou ik zeggen, zo stoppen dergelijke mensen wel met zulke dingen op een forum te zetten.
Ik durf te wedden dat de auteur van het bewuste berichtje nauwelijks weet hoe een valkparkiet er precies uitziet.

Gert-Jan

Ik vind dit echt schandalig !!!! >:(

Aapje

Vette idioot >:( , man kun je die gast niet bannen voor deze site zodat  hij dit soort onzin niet meer kan plaatsen  ??  

yentl

Da's nu grof!!! >:(
Wat een dierenbeul, wie is er nu tegen valken, ze doen toch niets verkeerd?

gewoon schandalig!