7 mei 2024, 07:34:23

Twijfel

Gestart door Roosje, 23 augustus 2004, 01:44:03

« vorige - volgende »

Tonki

ik zal hier wel wat beknopts plaatsen de rest zet ik in mn dagboek :D die heb ik net aangemaakt!  ;D

Roosje

Oh leuk! Kan dat? wist ik niet  :-/ fotos komen eraan!

Roosje

Meningen graag! :D








Tonki

ja foto's zijn altijd leuK  ;D ik heb ook foto's op het even voorstellen forum, daar sta ik ook en bij de dagboeken sta ik oook  ;) ga maar kijken  :D dan weetje ook wie ik ben  :P

Tonki

ooow wat een schatje!! hijs echt zoooo leuk! haha echt een lief ding! :D ik hoop echt dat de mijne ook tam word  :)

Paul

Hoi Roosje,

Hij is in elk geval bont gepareld en dan kan je aan de hand van de kleuren van de kop niet zeggen of het een man of een popje is.
Hij ziet er in elk geval wel goed uit op de foto's en hij is best heel mooi om te zien.
Zo te zien heeft ie het wel naar zijn zin op je schouder hij zit daar echt op zijn gemak :-)

Groetjes, Paul

Roosje

Niet op mijn hoofd letten  :D


Roosje

Nee ik weet het, nou ik zie het wel na zijn/haar eerste rui, ik ben nu veel te blij met "het" om me daar drukover te maken. Alleen het fluit nog niet zoveel, alleen als ik wegga, dat vind ik wel jammer, maar dat komt wel goed. Bedankt voor je mening. :)
Groetjes!

Roosje

Tuurlijk word hij tam ;) Als je vragen hebt kan je me mailen hoor, niet dat ik superveel weet, maar ik wil je best helpen :)

Tonki

het gaatv ast goedkomen, ik zit nu op kamers, en ik zat al hardop na te denken ::) hoe leuk ik het zou kunnen maken voor tonki haha in de zin van touwen enzo waar ie overheen zou kunnen lopen, dat ie in mn kamer overal heen zou kunnen vliegen en klimmen...  ::)haha als mn vriend dat hoort (die woont daar ook) dan word ie niet goed  :o  :P denk ik hahaha, hij snapt het nut van een vogel niet,.. w8 maar tot ie ziet hoe lief ie is hahaha dan issie strx ook besmet met het valkparkieten virus! HAH haha (ik praat erover offik 'em al heb haha  :P)

Paul

Hoi Roosje,

Ook na de rui blijft het moeilijk om te bepalen of het een man of een pop is.
In elk geval als het een man is zal er na de rui veel minder tot geen parels meer te zien zijn vaak dus als je een mannetje hebt kan hij er wel eens heel anders uit gaan zien.
Maar vaak merk je aan het gedrag wel wat je hebt je hebt hem nog maar kort en het fluiten kan ook zeker nog komen.

Groetjes, Paul

Roosje

Whah dat deed ik ook, ik ken dat gevoel, gooi alles er maar uit hoor :P Altijd los laten vliegen lijkt me geen goed idee want het zijn wel slopers hoor, het beste is om er zowieso bij te blijven als ie los is. Je vriend die gaat wel om hoor, als je een leuk valkje treft ;)

Roosje

Het maakt mij niet zoveel uit of het een mannetje of vrouwtje is, ben er nu al aan gehecht dat beestje  :P Maar bedankt voor het advies!

Tonki

haha, ik bedoelde ook meer voor als ik bijvoorbeeld aan het leren was ofzo dat hij lekker los kan klimmen maar adt ik dan toch nog een oogje in het zeil kan houden, maaar dan kan ie toch lekker zn gang gaan!  ;D

ik weet dat het slopers zijn, mn ouders hebben er ook 2, ze staan op de voorstel pagina op de foto met mij  :D

Stel je de 2 meest eigenzinnige vervelende stoute hardst schreeuwende jaloerse aandacht trekkende niet tamme valkjes voor.. dat zijn rik en Charlie... en het erge is dat ik daar nu op aan het oefenen ben om tam te maken hahaha.. nou rik komt wel bij je zitten maar charlie is doodsbenauwd voor mensen.. maar hij heeft zonet uit mn hand gegeten en trok het eten zover weg dat ie met zn hele lijf over mn hand moest leunen om het te pakken haha en dat deed ie maar hij vertikte het om erop te gaan zitten haha maar ik vind het al een goede poging!  ;D

whaa KANNIE W88!!!!!!! :o :P ;D

Roosje

Als ie al van je hand eet is dat al een hele vooruitgang toch? Mijne was eerst ook een scheiterd, maar met trosgierst ging het heel snel :D Wat een leuke foto trouwens, die had ik nog niet gezien. Het is idd leuk om wat dingen op te hangen voor als ie los is, alleen zal ie zodra hij weet wat niet mag, juist op díe dingen gaan knagen, punky heeft m'n toetsenbord al ondekt...Be prepared :P