18 april 2024, 15:04:59

mo0sy

Gestart door kelly_moosy, 22 augustus 2004, 20:30:32

« vorige - volgende »

kelly_moosy

ho0j h0oJ!__# me valkje voelt zich al een paar dagen niet z0 lekker in z'n vel :'( ,,,,Dat k0mt 0mdat we een tijdje geleden een 0ppashond in huis hadden__^dus k0n ie niet vliegen''''  :-/ We lieten haar wel een_keer vliegen .. maar ze voelde dat er n0g iemanD anderS thuiS was, dus durfde ze niet te vliegen  :-/ o0k best wel zielig :-[ eerst was moosiEj altijD de baas in huis,,, en toen opeens een h0nd!  ???dat vond ze natuurlijk nie z0w leuk  :'( maaR de 0ppash0nd is  al een paar dagen weg .. en ze knapt alweer wat 0p| maar is nog nie helemaal de 0ude  :-/ Ze d0et heel afstandelijk ... ik ho0p dat ze wel weer 0pknapt! want z0w heb ik haar n0g no0it meegemaakt :-[ XXx

kelly_moosy

__ :-[nouW t gaaT niet Echt super met moosy#  :-/ ze komt nie meer op me hand  :( .. maar ze durft nu wel weer te vliegen :) en soms komt ze wel is op me vaders rug zitten ..  ::) niet op de mijne :-[ .,,, Maar dat komT denK k omDat k die honD veel Aandacht heb Gegeven  :-/ en Daar *k0n ie Denk _k nie Echt tegen#  :-[ mAaR we ZIen wel weEr vErder :)

x

kelly_moosy

 :DjaaaH!!_m0osy kwaM weER 0p m'n Hand ZitteN :D :P..# T gaaT stukkEn betEr met hEm.. :D ciaO(F)