Mieppie, Tyco, Ying, Yang, Lutty, Blossom, Youla, Luka en Binkie

Gestart door robentru, 22 augustus 2004, 17:34:38

« vorige - volgende »

robentru

Surprise,

:D ;D ze zitten allemaal weer in de kooi.
Helemaal uit zichzef (with a little bit help from Mieppie & Tyco). Ze zitten te snavelen en knarsen. Lekker op hun gemakkie. Die zullen slapen vannacht!
Blij ben ik  ;D
Groetjes,
Trudy

Ed

Hoi Trudy en Rob,

Echt leuke foto's hoor dat is wat anders he 5 van die valkjes door de kamer ik heb het hier ook zoals je weet. Maar de foto's zijn echt leuk hoor. Ik lees ook dat ze van zelf naar binnen zijn gegaan dat is alleen maar makelijk.

Groetjes
ed

suus

Wat goed om te lezen dat het zo leuk gaat bij jullie! Je hebt een lekker stel!! Hoe gaat het met het tam maken? Of ben je daar een beetje vanaf gestapt?
Nou, we wachten op de volgende leuke foto's. Of nog liever,,,, filmpjes van jullie oude en nieuwe aanwinst !!!!
Groet Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

Hoi Suus,

ja heerlijk dat het zo goed gaat tussen die vijf.
En ja: tam maken? Als ze maar leuk voor elkaar zijn.
Bang van handen is eigenlijk alleen Mieppie. Wie weet komen ze, als ze eenmaal helemaal gewend zijn, wel leuk bij je zitten. Dat je ze dan geen kroeltjes kunt geven is niet erg.
Wie weet wat de toekomst nog voor ons in petto heeft  ;)

Groetjes,
Trudy

Ria

Hoi hoi,

Ja mooie foto's van jullie vijftal. En met zijn vijfen al lekker vliegen door de kamer alsof het een lust is. Geniet ervan. Maak je wel het raampje mooi schoon zodat ze lekker naar buiten kunnen kijken.  :D ;)

Groetjes,
Ria

robentru

19 december 2004, 15:15:53 #215 Last Edit: 19 december 2004, 15:16:26 by robentru
Hoi allemaal.

Vandaag toch weer wat meegemaakt: Tyco zit "kippetje"  8) voor Mieppie. En Mieppie nam zijn kans waar; maar hij moet nog goed oefenen zo te zien  :D ;D. Dus de vonk is dan toch eindelijk over geslagen.
De rest stond er bij en keek er naar  :o  :o  :o
Ze vinden het alle vijf heerlijk om uit hun kooi te komen voor een grote vliegwedstrijd. Alleen Lutty is minder vliegerig en landen lukt haar alleen als ze eerst in de vitrage gaat hangen (in spagaat).
Gelukkig wordt Mieppie iets verdraagzamer. Zal tijd worden!

Kortom: hier gaat alles naar wens.

Groetjes Rob & Trudy.

Ria

Hallo,

Kippetje :D. Tyco ook al. Volgens mij hangt dat ook in de lucht. Wel geweldig om te horen. Ik zit hier tussen twee kippetjes in en vermaak me daar kostelijk mee. Ontzettend mooi om te horen dat het zo goed gaat maar daar was ik eigenlijk niet bang voor.

Knuffels aan de valken.

Groetjes,
Ria

aad

hoi Trudy en rob

vitrage ,ja ja op advies ook maar aangeschaft wist niet dat een valkparkiet zo duur was  ;)
Maar is niet zo erg ,was weleens tijd voor wat nieuws ;D

groetjes aad

Ed

Hoi trudy en Rob

Mag je wel oppassen zodadelijk heb je kleine valkjes.

Groetjes
Ed

robentru

FOTO'S !!!
Lekker vrij, dus dan de vogels ook maar.
Heb ik geweten. Ying, Yang en Lutty hebben het luchtruim ook ontdekt. Een zwerm valkjes door de kamer! Achter elkaar, naast elkaar, over elkaar, langs elkaar.
Mieppie & Tyco hebben het op zich genomen hen de hele kamer te laten verkennen. Yang is de trouwste volgeling.
Hier een paar foto's van hun favo plek.

Lutty:

Yang:

Tyco:

Mieppie (op de tafel): "Waar zijn ze nu?"

Helaas was Ying niet te kieken vandaag. Zat op zijn plekkie (het valraampje in de keuken) de vogels uit de tuin te fluiten. En ja, een foto met tegenlicht is niet om aan te zien  ;).

Als toetje Mieppie, Tyco en Yang op de lamp met theedoek.

Groetjes,
Trudy

Ria

Hoi Trudy,

Dus jij hebt mooi eersterangs een vliegdemonstratie kunnen volgen. Hoe lang duurde de demonstratie ?

Weer leuke foto's. Daar keek ik al naar uit.

Groetjes,
Ria

robentru

Hoi Ria,

de vliegdemonstratie heeft zo'n tweeeneenhalf uur geduurd. Dus zat ik "gekluisterd" op de bank, want ze kunnen echt niet zonder toezicht. Is net een peuterspeelschool: kijken of ze niet kijkt want dan kunnen we lekker onze gang gaan en kattekwaad (oeps: valkjesplezier) uithalen.

Groetjes,
Trudy

Ria

Hoi,

Jammer dat ze soms niet radiografisch bestuurbaar zijn. Dan zou je ze zo de kooi in laten vliegen. Heb het hier gelukkig weinig maar dat komt ook omdat ik ze er zelf weer in zet. Er zijn hier een aantal die niet weten hoe ze uit de kooi, laat staan in de kooi moeten komen.

Groetjes
Ria

boezempje

hai trudy en rob

wat zijn het een prachtigen valkjes echt super.
leuk om te zien dat ze zo apart op de foto staan is je goed gelukt,
geniet van je valkjes meis,

gr essie

robentru

Dank je Esther.

Jullie ook daar en ik zal de komende week proberen een mooie foto van Ying te maken.

Groetjes,
Trudy