Mieppie, Tyco, Ying, Yang, Lutty, Blossom, Youla, Luka en Binkie

Gestart door robentru, 22 augustus 2004, 17:34:38

« vorige - volgende »

boezempje

hai

nou dat gaat de goeden kant op hihhihihihi.
lekker tortilla chips oohhh wat een bofkonten daar zeg.

essie knuff jullie

Ria

Hoi,

Zo dan. Hij is echt heel mooi. En gek op chips zie ik. Maar wat las ik nou. Kan Mieppie ook al telefoneren ? Heeft hij zelf ook al een mobieltje ? Enne, hebben jullie ook een bouwtekening ? Vind de voiliere echt prachtig, handige Rob dus.

Groetjes,
Ria

ps: waarom beginnen jullie geen handeltje in voilieres, Rob had ook al zulke mooie zelfgemaakte trappetjes  ::) :D ;D

Watson

Hallo Rob en Trudy,
wat een leuk verhaal over 2 lieve vogels.
En Rob wat een mooie kooi en leuke foto's ;)

Groetjes Sandra.

robentru

5 september 2004, 23:08:46 #63 Last Edit: 5 september 2004, 23:10:29 by robentru
Hallo allemaal,

ff een berichtje van Tyco.
We (Mieppie en ik dus) hebben het reuze naar de zin in die prachtige grote kooi die het baasje, met een beetje hulp van het vrouwtje, voor ons gemaakt heeft. Echt super. Lekkere plekjes, voer en vliegruimte (hihihi, maar nog niet voor Mieppie hoor, die durft nog niet echt. Ikke wel dus). Ikke durf de lekkertjes uit de mond van het baasje te halen, maar aan dat vrouwtje moet ik nog een beetje wennen. Mieppie is weg van haar en fluit weer leuke fluitjes naar haar, waar ik niets van begrijp. Soms belt het vrouwtje vanuit de auto naar Mieppie en die wordt dan helemaal hyper. Zitten ze een partij naar elkaar te koeren... maf stel hoor. Maar Mieppie is ook wel erg lief voor mij. Ik krijg mega knuffels. Lekker hoor, maar wat ik niet zo prettig vind is dat Mieppie met zijn pootje op mijn rug gaat tikken... Wat wil die vogel toch, daar heb ik geen zin in. Dus pak ik Mieppie maar eens lekker bij zijn pootjes..... en weg is die vogel.

Hmhm: ik (Mieppie dus) ben helemaal weg van die nieuwe kooi en dat leuke mooie valkje wat daar ook in verblijft. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik met mijn gevoelens aan moet?? Is het een leuk jonkie voor me? Of een lekker wijfie?
Vind Tyco wel helemaal leuk en te gek. We doen lekker dingen samen, heerlijk, wat heb ik dat lang moeten missen. Toch wel een goed idee van dat stelletje om mij een partner te geven.

Wij (Mieppie en Tyco) zijn erg blij  ;) en geven jullie een valkjesgroet.

robentru

Hoi allemaal weer ff een paar fotootjes van de valkjes

de links en rechts potige   :D

Mieppie op de knie en Tyco op de hand  ;D

en maar lekker bikkelen  :o

groetjes

Rob en Trudy

boezempje

hai trudy en rob

wat zijn het toch 2scheetjes he erg leuke foto's hoor.
tyco heeft ook zo lief koppie :)
maar mieppie blijft voor mijn apart hoor mooi geel bolletje
ihihihihii groetjes en dikke knuff essie :-*

Irene

:o :o :D :D :D :D heb al ff jullie dagboek nit gevolgd en wat zie ik? een ontzettende uitslover van en Mieppie om en knuffel te bietsen bij tico!!! Wat zullen jullie daarvan genieten.Daar durf je toch alleen maar van te dromen, dat het in het echt zo goe gaat? en wat een prachtige kooi; zullen ze zich zeker in thuis voelen.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Ria

Hoi,

Begin zo langzamerhand weer bij te lezen. Leuke foto's hoor. De links en rechtpotige. Mooie foto. Had eigenlijk net andersom gemoeten, konden ze lekker tegen elkaar aan hangen. Erg coole kooi. Vind het een plaatje en zo te zien een lekker stel.

Groetjes,
Ria

Marianne

Hoi,

Wat een leuke foto's van Mieppie en Tyco.
Leuk stel zo bij elkaar en geweldig dat het zo goed klikt tussen die twee.
Knap hoor, zelf een voliere gemaakt. Dat is niet voor iedereen weg gelegd.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai trudy en rob

hoe gaat het met mieppie en tyco waar blijven de leuken foto's en filmpjes ;D ;Dja dat zijn we gewend he trudy en mieppie ook dat ze een filmster is dussss :D

gr essie :-* :-*

robentru

Hallo
ff een up date.
Tyco is vandaag vierentwintig (24) dagen bij ons en morgen drie maanden jong  ;). Wat gaat dat snel. Als ik nog aan de eerste dagen denken en daarna het wachten.... gelukkig dat dat achter ons ligt. Een aantal forumleden zei al: wacht maar tot het zover is en daarna weet je niet beter". Wat een wijsheid, want het klopt als een bus. Het lijkt echt alsof Tyco al heel lang bij ons is, ook al is er in die (korte) tijd heel veel gebeurt. Maar dat hebben jullie hier al kunnen lezen.

Mieppie en Tyco hebben het echt geweldig naar hun zin in die superdeluxe Ritz kooi ( ;)). Vijf ***** dus.
Tyco begint inmiddels zijn/haar bekje te roeren, geeft zachte geluidjes, die meer op het gekwaak van een eend 8) lijken dan van een valk. Echt lachen  :D Tyco reageert als wij die geluiden nadoen.... Hoge aaibaarheidsfactor, niet bang voor handen en vingers, maar echt aaien: nu even niet! Komt wel met geduld.
Mieppies is echt idolaat van Tyco. Die scheet! Knuffelen, voeren, snavelen, helpen poetsen: hij doet het allemaal.

We hebben in hun nieuwe verblijf klimtouwen/laddertje gehangen. In de pre-Tycotijd duurde het minstens een week voordat Mieppie iets nieuws ook aantrekkelijk vond, nu niet meer dus. Want waar die kleine gaat gaat Mieppie.

Maar wat ik de mooiste ervaring de afgelopen dagen heb gehad met mijn lieverds (toch is Mieppie voor mij nog numero uno), was dat ze beide van mijn tong af zaten te eten. Een diep en intens gevoel was dat.

En echt GROOT nieuws: de slagpennen van Mieppie beginnen inmiddels te groeien.......super blij mee.

Groet Trudy.

robentru

Vandaag een beetje feest.
Tyco is vandaag 3 maanden (altijd een smoes voor een feestje) ;)

De jarige.....

Groet Rob en Trudy.

Marije

Hihihihihi,
Van harte gefeliciteerd met de kleine en Tyco, nog vele jaren!
Groetjes,
Marije en Purrel

boezempje

hai rob en trudy

van harte met tyco hihihihihihihih.
dat jullie nog lang van hem mogen genieten.

doeiiiii essie ;)

suus

:D :D :D :D :D : gefeliciteerd! Waar blijft het gebak???
Groet
Suus

Mijn liefste Chico