Heb een probleem, weet niet wat ik moet doen!

Gestart door Frank, 19 augustus 2004, 04:01:59

« vorige - volgende »

Frank

Hallo, het gaat op dit moment zeer slecht met hem. Hij is vanacht overleden. Maar de vogel was ook al  13 a 14 jaar oud.

Frank

Stijn dc

hoi

hoe kan dat zo ineens gebeuren? Tzal gissen blijven. De vogel was al wel oud, daar heeft het mss mee te maken. Maar dat pootje is  wel en mysterie.

sterkte!

SDC

Sjakkie

Hallo Frank,

Wat jammer voor je dat het vogeltje het niet gered heeft.
ik heb weleens een grasparkiet gehad die ook last had van zijn pootjes. Hij kon er niet meer op lopen. We zijn naar de dierenarts gegaan en wat bleek, hij had stiekem van een giftige plant gegeten. De Da heeft hem toen een injectiegegeven en daarna kon hij weer gewoon lopen, heel gek!
Zou het kunnen dat jouw vogel ook van een giftige plant heeft gegeten?

groetjes

Paul

Hoi Frank,

Wat erg dat hij het niet heeft gehaald :-(
Het is dan niet alleen het pootje geweest maar iets anders waardoor zijn pootje al verlammingsverschijnselen begon te vertonen.
14 jaar is al wel een mooie leeftijd hoor maar ze kunnen soms toch wel veel ouder worden.
Ik heb er zelf eentje die ruim 25 jaar is nu maar ze kunnen soms nog wel veel ouder worden.
In elk geval veel sterkte met het verlies van je valkje.

Groetjes, Paul

Frank

Jah, ik vind het zelf ook heeell jammer. Hij was zo tam. En de vorige dag was hij nog vrolijk aan het fluiten en in 1 keer is hij er niet meer. Ik heb al weer een nieuwe Valkparkiet gekocht. Ik kon het niet laten. Hij heet koko en ziet het zelfde uit als deze foto van de website.

Groeten, Frank

Valerie

Awww, wat erg zeg.
Maar toch fijn dat je al een nieuw valkje hebt. :)