alle valkjes hebben de streptococceziekte!

Gestart door Anita1, 19 augustus 2004, 22:30:33

« vorige - volgende »

Anita1

ik kom ff niet.ik blijf bij powerr nu.hij heeft net iets eivoer met druivesuiker op.anita ;)

Marianne

Hoi Anita,

Heel veel sterkte met Powerrrr.
Ik blijf voor je duimen.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Anita1

;) ik ben net met powerr boven geweest.lekker met zijn 2tjes alleen.hij is heel vies.zit helemaal onder de poep.kan m echt niet weer wassen.is niet goed voor m lijkt mij.ik veeg het wel steeds af.ik denk dat hij de nacht niet haalt.of ik moet in wonderen geloven.ik geef niet op! hij heeft een leuk uurtje met me gehad.ook gegeten.en veel druivesuiker heb ik naar binnen gekregen.het laatste poepje was iets harder.maar wel slijm.als hij morgen nog leeft,dan maak ie een kanSJE!
DOOR DAT IK DAN HET NIEUWE MEDICIJN HOPELIJK HEB
powerr en ik zijn een stel geworden.gossie wat hou ik van hem.kijk eens hoe leuk we het hebben gehad.gaat me door merg en been heen.echt waar! ga voor m door het vuur.ik dacht hij gaat nu sterven.dus ik met m naar boven..en ik dacht jij..sterft niet eenzaam,maar met mij!.gaat ie eten en kijk eens wat nog meer? met mijn ketting spelen ff.ik had die af gedaan.daar mag hij mee spelenwe zaten lekker op mijn bedje.ligt nu ook in zijn kooitje.nu is ie moe en gaat ie slapen.maar hopelijk wordt ie wel weer wakker.powerr I love YOU! kuss anita

Tara

Hoi Anita,

wat lief :-). Misschien dat alles gewoon goed komt, blijven hopen Anita, dat doe ik ook, ik had al het gevoel van dat ie niet zou gaan sterven met jou, en gelukkig had ik gelijk, ik hoop echt dat alles in orde komt hoor!!

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Anita,
geef Powerr maar heel erg veel liefde en aandacht.
Geef Powerr een knuffeltje van mij en sterkte samen.
Trudy.

Ria

suus

hee aniet,
Meis, wat is het toch erg om te zien. Power was nog magerder dan Beauty inderdaad hoewel het haast niet voor te stellen is.... Hoe is het nu met hem?
Ik duim voor je !!!!!!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Anita1

heb net nog ff wat water gegeven.en druivesuiker.ontlasting is echt vies.is helemaal onder de poep.maar veeg het af met een dokje.vanacht slaapt powerr bij mij.hij heeft mijn ketting bij zich.hij heeft erg goed gegeten,maar komt er 3 dubbel uit.ik hooop dat ie de nacht doorkomt..heb alles gedaan wat ik kon.kusss anita :-*

boezempje

hai anita

we blijven voor je scheetje duimen.heel veel duimen\

sterkten ermee vanacht meis

esther :-*

Mandy

Jeetje Anita wat een trieste berichten, zo zit je met mij mee te janken en zo zit ik met jou mee te janken... :'(
En 50 gram is erg weinig hoor, maar het stomme is dat ik 'm er op de foto's best goed uit vind zien.  :-/
Ik leef met je mee en hoop dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn, hou je taai meid.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

vraag suus maar die was hier..powerr is heeel slecht.hij slaapt bij me.dus hopelijk redt ie de nacht!nee meen ik echt slecht/knuff anita

Tara

Mandy, dat vind ik dus ook..

Ik heb best wel hoop Anita!

Succes en sterkte jullie :-*

suus

Hoii,
Nou wat Mandy zegt klopt ook, ik zei net op msn ook tegen Anita, dat ik de foto's nog niet eens zo slecht vind. Maar in het echt is het heel erg!! Het borstbeen zie je gewoon als een naald naar voren uitsteken!!!
maar van deze kant heeft Anita geen foto gemaakt! Maar o zoo mager!!!
Ik hoop dat hij de ochtend haalt Anita!!!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Anita1

kijk zo was powerr dus!!

DE VOORSTE DUS!!een enorm verschil.pfffffff hij is nu 2 x kliner.lijkt op een baby.knuff anita

Paul

Hoi Anita,

Houd het bij jou nou nooit op :-(
Je doet alles voor ze om ze te redden en het blijft maar slecht gaan :-(
streptococcen zijn wel bacterien waar ik van gehoord heb bij mensen kunnen die ook voorkomen maar wat je dan voor symptomen hebt weet ik niet.
Je weegt ze toch regelmatig maar is Power dan ineens zo veel afgevallen dat hij nog maar 50 gram is?
In elk geval is het een goed teken dat hij toch interesse toont in je ketting dat geeft weer wat hoop.
Die warmtelamp die jij hebt is denk ik inderdaad niet voor langdurig gebruik.
Ik heb zelf bij de dierendrogist voor 15 euro een metalen lamp gekocht die worden veel minder heet en die kan je wel dag en nacht aan laten staan daar zijn ze voor gemaakt.
Je kan dan die rode lamp die je al hebt daar in doen want het is alleen de armatuur die je koopt.
Ik raad je die zeker aan het is voor noodgevallen altijd makkelijk ik heb er zelf een elstein lamp in van 60 watt die geeft voldoende warmte voor een klein oppervlak als een kooi.
Ik hoop dat Power het gaat haen ik duim voor je.

Groetjes, Paul