alle valkjes hebben de streptococceziekte!

Gestart door Anita1, 19 augustus 2004, 22:30:33

« vorige - volgende »

Marianne

Ach Anita,

Wat een vervelende berichten.
Ook bij jou al........ het houdt niet op zeg. :-[
Heel veel sterkte met het verlies van je geelwang en hopelijk blijft het hier bij.
Heel veel sterkte en veel succes met de verzorging van de andere zieke valkjes. Ik duim voor je mee.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rika

he ? overleden welnee, ooooooooooo vreselijk !!!
mijn gedachten dat jij blij om die geelwang ophalen . o vreseljk moet hard klap gekregen van je lieve beauty . zo raar gelopen .
door overgeven . misschien door geslikt van benauwdheid vandaar niet kan meer ademen halen en toen moest ze gestikt ?????????
heel goed van je die Sektie onderzoek.
pffffffffffffff ik huil ook mee . o vreselijk ondanka ik niet gehecht met beuaty , maar voel wel mee met je als de rest .
want zo,n dier is altijd machtloos. MAAR lieve anita ik weet zeker die beauty heeft paar daagje fijn gevoel gehad dooor bij voeden gekregen .
dat is op moment moooi daagjes vooro beauty en dan harde klap , op weg naar vreden voor beuaty ( naar regenboog )
wat een toestand voor jou .
probeer sterk blijven voor je lieve andere valkjes die hebben jou echt nodig .
knuffie hou je taai lieve zussie Rika

robentru

Hoi Antia,
meid wat een enorme klap het verlies van je geelwang. Goed dat je sectie laat doen, weet tenminste zeker wat er aan de hand. En dan die andere valkjes, dat ze maar heel gauw op mogen knappen.
Probeer het volg te houden, zal niet makkelijk voor je zijn, maar hou moed, we denken aan je.
Sterkte.
Trudy.

Anita1

dan je voor al jullie steun.ik ben er echt helemaal ondersteboven van.powerr zit op de bodem.feld kan niet meer doen voor mijn schatjes dan de sektei af te wachten.pfff.wou om half 1 de geelwang gaan ophalen..mijn lieffie en mij beauty is er niet meer.gek..en ze was zo goed weer.dan komt de klap heel hard aan.ik heb hier veel aan jullie.kan mijn gedachten nergens anders op zetten.ik weet dat ik hard moet zijn ,en door moet gaan.ik weet dat je tegenslagen krijgt met een voliere,maar het is allemaal voor iedereen zooo erg nu.dan sta je wel machteloos toe te kijken,terwijl je alles doet.*zucht* anita

Ria

Pffffffffff Anita,
Ik zit nu op mijn werk en wilde weten hoe het was. Weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen maar wil je ontzettend veel sterkte wensen. Je was zo blij met Beauty. Nou maar hopen dat Feld snel weet wat er aan de hand is. Ik denk aan je meissie.

Ria

Lique

Hoi Anita,

Jeetje zeg, wat erg voor je.
Ik hoop echt dat Powerr en de rest het wel overleven.
Met powerr heb ik nou eenmaal meer band als met de anderen, omdat het een jong van mij is, maar dat spreekt voor zich. Maar ik wens je heeeel veel sterkte, hopelijk is het goed te bestreiden.

groetjes lique

Anita1

23 augustus 2004, 15:57:39 #81 Last Edit: 23 augustus 2004, 15:58:46 by Anita1
 :-/ parel is ook zojuist overleden.die was terug naar leon.kwam van mij vandaan.was ziek,ik had m terug gegeven.is nu ook al dood.in 3 dagen!
hier even wat fotos van de zieken.jessy de albino eerst.daar gaat het lijk mij het beste mee.die zit hier aan de trostgierst

en dan powerr en poppie.op de bodem bij de lamp.is 25 graden nu.

dan powerr alleen.ik vrees het ergste.pfff

ooow jongens laten we duimen.kaarsjes aan! aub laat er niks mee gebeuren.ik smeek ik bidt.pfff knuff anita :-X ps.ze liggen nu lekker warm in een doek op de bodem.meer kan ik niet doen toch?

Lique

hoi anita,

jemig, nog een overleden :o
dit gaat superhard hoor.
ik denk dat je leon even moet waarschuwen, wat er aan de hand is, als je dat al niet gedaan hebt.
En iedereen waaraan je een valkje verkocht hebt, of valkjes heen hebt gedaan.
Ik hoop dat leon deze valk ook apart gehouden heeft, en niet bij de anderen in :-/

Anita1

leon weet het al.verder heb ik niks weggedaan.ja en loen had hem in de schuur in een hokje alleen.maar wel bij ik weeet niet hoeveeel andere vogels in zijn grote schuur.ja 2 doden nu al..pfff anita

Mandy

Ooo Anita, wat vreselijk, wat een ellende, het leek net weer wat beter te gaan en nu wordt het juist alleen maar erger met die andere zieken erbij. Ik duim met je mee dat ze beter mogen worden, veel sterkte en ik leef met je mee.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Annouschka

:'( :'( :'(

Dag meid,

ik zit hier gewoon bij je berichtjes te janken, het eerste waar ik natuurlijk wilde naar kijken is hoe het met jouw valkjes ging en dan lees ik dit :'( :'(
Ben er ook ondersteboven van, waarom stopt dit niet?? >:(  Wij hebben dit niet verdient!
Heel veel sterkte met het verlies van je schatje, ik leef heel erg met je mee, echt waar, ik hoop dat je vlug nieuws hebt van de sectie zodat er vlug wat kan aan gedaan worden. :'(

groetjes en heel veel sterkte :-*

Stijn dc

hoi

wat jammer dat de geelwang het niet gehaald heeft na alle moeite, laten we hopen dat het met de rest wel goed komt!

SDC

Anita1

pffffff nee toch.zal ik het toch ook niet hebben he?
ik voel me al 3 dagen niet erg lekker,maar nu ben ik echt beroerd aan het worden.vreselijke hoofdpijn,kan geen licht verdragen,moe,moe,moe en geen eetlust.wankel en duizelig.
ik ga steeds meer vermoeden dat het de pgg ziekte is wat hier heerst..net feld gebeld.hij gaat er spoed van maken.morgenvroeg de uitslag.als er maar geen doden meer vallen.ben zo bezorgd.knuff anita :-/

Annouschka

Hoi,

ik denk het ook hoor Anita, het is een echte plaag en het is een rare ziekte echt waar.
Hier zijn ze ook nog helemaal niet top hoor en dat na bijna 3 weken.  De ontlasting is nog steeds niet in orde en ze niezen allemaal nog.
Laat jezelf ook maar even onderzoeken he, denk ook aan jezelf he meid en laat je hoofd niet hangen.  Ik weet het, is gemakkelijk gezegd maar wij, Lique, Mandy, Tineke en Suus weten ook wat het is hoor.

Ik hoop echt dat het niet de ppgziekte is voor jou echt waar, hopelijk is het iets anders.

groetjes
Annouschka

Anita1

ben toch bang van wel anous.eerlijk gezegd..en ook een darminfecktie,dat was zoiezo zeker.maar ik denk met de pgg ziekte.niezen doen ze hier niet.powerr is het ziekste.de 2e foto.ja die  pfff als hij het maar haalt is zoo lief.allemaal hoor!.ik wacht nog ff af.kan van mij ook allemaal spanning zijn.ben er ook erg druk mee.hou jullie op de hoogte knuff anita ;)