alle valkjes hebben de streptococceziekte!

Gestart door Anita1, 19 augustus 2004, 22:30:33

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo Anita,


Achhhh wat lief meissie.Ze zien er zo vertederend uit.En wat heerlijk voor ze nu dat ze lekker samen zitten...heel goed van jou ;).

liefssssssss

marianca

Anita1

 ;) ik heb wel ff nagedacht.en was ook een goed idee van rika..powerr kan makkelijk naar beneden vallen in zooo grote kooi.dus ik doe m snachts in het kleine kooitje voor de veiligheid.en doe powerr in de grote kooi als ik thuis ben.en iedere dag zal ie zwaarder worden,en kan hij steeds langer in de grote kooi blijven.dan je lieve rika!! kussss anita

Rika

graag gedaan .
anders moet je maar met parachute omdoen die powerr als ze soms vallen ;)
geintje .
maar je kan wel zien . hoe zie powerr eruit .
dan weet jij hoe is powerr sterk is .
anders blijft ze kleine kooi ( liefs niet te klein ) die kan vooro tween . jippie vindt wel goed in midden groot kooi dan kan gezeldschap dan wordt poweer sterker komt .

Anita1

goedmorgen allemaal.ik heb powerr net gewogen.en zit nu op 62 gram.gaat nu ff langzaam,maar komt ook omdat powerr nu veel meer energie krijgt.ik moet m echt dimmen af en toe,want is toch eng hoor als ie zo mager is.dus hij zit in zijn eigen kooitje.en straks mag ie een uurtje naar jippie.of denk 2 x een half uurtje.is lang zat.maar toch 2 gram erbij nog,en dat voor in de ochtend dan.
in de voliere gaat primaaaa.ze zijn zelfs alle 6 buiten.zoo lekker weertje en fluiten ook lekker.
NU FF iets HEEL nieuws.ik heb gisteren een koppel geelwangen gekocht.wauwww.ze staan boven in een ruime kooi.ze hebben dit jaar al jongen gehad.
ze moeten 4 tot 6 weken boven blijven van mij.ben beretrots.zal ff wat fotos laten zien.pop is cinamon geparelde BONTE geelwang,en de man is bonte splitgeelwang.maar dan toch rode wangen.dit voor een sterker koppel ipv 2 geelwange. hier de fotos.



Anita1

net gemaakt powerr bij jippie achhh lief he?

KIJK EENS HOE MOOI STATIG ALWEER!!

boezempje

hai anita

ze zijn super gaaf je nieuw koppeltje echt mooi hoor.
en met powerrr gaat het ook de goeden kant op nog een beetje bijkomen en powerr is de ouden weer,

doegg knuff essie

Tara

Hoi Anita,

mooi hoor dat koppeltje,

en wat ziet Powerr er toch super uit weer :-). Goed hoor dat hij weer boven de 60 is!

Groetjes, Tara en Pablo :-*

Peter


Anita1


Anita1

wauww vannacht heeft powerr lekker bij jippie geslapen.en nu zitten ze lekker te keuvelen op de bodem.jippie is ook weer een kippetje ahahahaah.powerr is net weer een babytje zeg! zoo klein he? en dan jippie zooo fors.heb powerr net gewogen 63 gram.haha nu gaan we met 1 gram per dag.nee komt denk ik ook omdat het nog vroeg is.ik ga powerr voortaan 6 uur savonds wegen zelfde tijd.maar hij doet het heeel goed.is nu lekker aan het eten! knuff anita ;)

Tara

Hoi Anita,

je mag wel trots zijn hoor, 63 gram is veel beter dan die 46 gram, hij's al bijna met 20 gram verzwaard, da's heel mooi hoor!

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Anita,

Er zit toch een steigende lijn in het gewicht van Power dat is heel fijn :-)
Als een mens na ziekte 10 kilo is afgevallen duurt het soms ook weken of maanden voor dat er weer bij komt en dit is natuurlijk net zo iets.
Hij ziet er al weer erg goed uit als je hem zo ziet lijkt ie wel nooit zo ziek geweest te zijn zo goed lijkt ie.
Ga zo door met hem vertrowtelen het helpt erg goed :-)

Groetjes, Paul

Anita1

 ;) heb powerr net gewogen nog.64 gram.dus gaat de goede kant op. :D ;) anita

Rika

o wat is goed nieuws die 63 WOW !
nu hebt jij minder zorgen achter rug voorbij ( hoop ik voor altijd )
denk maar aan postitief bijven .
je hebt heel goed gedaan en gewelldig NOOD Dokter Anita Hahaha

Marianne

Hoi Anita,

Hoe gaat het met Powerr?
Is hij weer wat aangekomen?
Het zal zeker wel goed gaan met hem, je verzorgt en verwent hem vast ;D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!