alle valkjes hebben de streptococceziekte!

Gestart door Anita1, 19 augustus 2004, 22:30:33

« vorige - volgende »

helen

Ik heb ondertussen even vlugtig wat doorgelezen van je site anita, maar als ik het zo lees dan valt het me op de moos, de vorige vogel die ik had dit ook had, dat zijn onslasting aan zijn Je weet wel bleef zitten en dat het smurri was.
Ja, gek he Paul sommige mensen willen afvallen maar als het met de dieren gebeurd raak je meteen in de stress.
Ik snap er ook niks meer van, misschien da het komt omdat ze afhankelijk zijn van je.
Groet Helen

Joyce28

27 augustus 2004, 04:19:53 #256 Last Edit: 27 augustus 2004, 04:20:04 by Joyce28
och jeetje,beterschap Anita,auuww :-/

marianca.

Hallo Power en Anita,

Pfffffffffffff,wat een verhaal.Ben sinds gister aan het lezen en kan nu alleen maar superblij zijn ;D.Wat een doorzetter zeg,prachtig!!!.

Ben heel blij voor je Anita en ook voor al je valkjes die nu langzaam aan het opknappen zijn.

:-* Marianca en haar valkjes

Anita1

;) :D het gaat superrr kan niet anders zeggen jessy de albine en poppie zitten alweer sinds vandaag in de voliere!
het luikje is dicht vandaag te slecht weer en regen.wauww wat een feest zeg! in het binnenhok.6 weer bij elkaar.op powwiee na.het gaat echt geweldig.met powwie gaaat het zooo goed.wat een scheet en vechter.die is er al wel doot het ergste heen hoor.weeg m vanavond weer.gisteren was ie zomaar 60 van de 48.pfff .ga zo feld bellen.want vandaag zijn alle uitslagen binnen.o.a.of de pgg ziekte er bij zat.jullie horen dat zo,knuff anita ;)

Paul

Hoi Anita,

Super zeg dat het nog steeds weer beter gaat :-)
Ik ben heel benieuwd hoe zwaar Powertje nu is maar ik schat zelf dat ie wel tegen de 70 aan gaat zitten :-)
Ik ben echt heel blij dat het nu weer zo goed gaat met Power het was echt een zielig hoopje maar het is zeker een echte vechter :-)

Groetjes, Paul

Anita1

ja zekers paul.maar 70.ik weet het niet.we zullen zien ik denk 65.maar dat is al heel mooi.als het maar blijft stijgen toch?
heb net feld gebeld.het kweekje van de kwab voor de pgg ziekte hoor ik morgen.dus.en ik weet nu ook de rekening.poehhhhh was ff schrikken hoor! ff doorademen haha.knuff anita ;)

Paul

Hoi Anita,

Ik weet dat je soms inderdaad kan schrikken van de rekening maar je doet het voor je schatjes en ik vind het dan niet zo erg.
ik ben echt heel benieuwd hoe zwaar Power nu is maar inderdaad is het al goed als ie gewoon op 60 zit nog hoor dat is al een goed teken hij hoeft niet elke dag aan te komen dat kan heel langzaam gaan.
Maar hij is zeker aan de beterende hand en dat is zeker een goed teken :-)

Groetjes, Paul

marianca.

Hallo Anita,

Ik wilde je ff mijn Stevie laten zien :).Lijkt hij niet sprekend op Powertje 8).Misschien zijn het wel een tweelingbroertje..leuk he :) :).Stevie is nu plm 4 mnd en ik heb hem al 5 weken.Durfde je de foto niet eerder te laten zien omdat het met Power niet goed ging..ik wilde je hiermee niet kwetsen.

Liefs en succes met al je valkjes

marianca

marianca.

Hallo Anita,

Deze vind ik ook zo leuk...kijk zijn pootje zoals een fotomodelltje :D :D.Stevie hebben ze wel lellijk de vleugels geknipt...baal ik van.Merkte het thuis met laten vliegen...vond het raar dat ie dat niet kon en toen zag ik dat hij behoorlijl was gekort.Als nu de valken eruit zijn zet ik hem op een stokje en breng hem naar de andere valken...meneertje weet ook al dat ie op mijn hulp kan rekenen :D :D.Hij zit dan hoog op een stok en heeft het grootste woord :D :D..echt leuk.Zo is hij dan toch nog bij zijn vriendjes

marianca

bogey

"k blijf voor je en de valkies duimen !!!!!!!

ga vooral zo door met beter worden powerrrrtje

Daphne

Anita1

oooooow marianca wauwww is echt powerrr hahahahahaah.ooow zie bijna geen verschil,behalve dat deze er beter bij zit.ik heb powerr niet gewogen vandaag.ik vind m een beetje erg onrustig.weet niet wat het is..hele tyd suffen op de bodem.maar als ik kom, dan leeft ie weer helemaal op.ik denk dat ie eenzaam is.erg eenzaam in dat kooitje zo alleen.zijn poep is goed! eet goed!.maar eenzaam...weet je ik heb m nu bij jippie gezet.en niet zeggen dathet stom is,want jippie is ook aan de ab.anders had jippie ook al ziek geweest van beaker.dus de ab werkt goed bij jippie.en powerr zat al die tijd in de keuken.ook bij jippie.en het gaat goed door de ab.
nu powerr bij jippie zit slaapt ie heeerlijk op de schommel.is weer lekker rustig,want als hij zo onrustig is kost m dat veeel te veeel energie.jippie is er nu uit en powerr slaapt.heb wel alles ontsmet en powerr ff lekker gewassen.heerlijk schoon weer.nu is ie moe.knuffel anita ;)

Rika

lieve anita .
ik vind jou helamaal NIET dom hoor .
het is JUIST goed gedaan , want zo,n eenzaam en nog op bodem is niet goed .
jik vond je ECHT goed gedaan. dat zou ik ook zo doen .
perfect . zoals ik je al zei: je bent goede Dokter Anita voor je eigen valkjes .
ben je echt apetrots wat jij zo deed . MMMM

Paul

Hoi Anita,

Al je valkjes zijn ziek en hebben hetzelfde dus maakt het ook weinig verschil dat je ze bij elkaar zet lijkt me inderdaad.
Dat Power op de schommel slaapt lijkt me een goed teken als ze erg ziek zijn zoeken ze lijkt me niet snel een schommel op.
Dus dat lijkt me ook weer een teken dat Power aan de beterende hand is :-)
En nu voelt ie zich ook weer wat fijner met soortgenootjes om hem heen dus dat kan alleen maar goed werken voor de verdere genezing.

Groetjes, Paul

marianca.

Hallo Anita,

Jaaaaaaaa,zijn net tweelingbroertjes he :D :D.Enne,ik vind jou helemaal niet dom..goed dat je powertje bij jippie hebt gezet...is alleen maar beter voor hem ;).Als ie zo alleen zit en druk is als ie jou ziet dan verspilt hij teveel energie die hij nu hard nodig heeft ;).En nu heeft hij lekker een maatje erbij,en zeg nu eerlijk...wat is er nu leuker dan lekker met z n tweetjes verwend te worden door een lieve valkenmoeder :D.Niks natuurlijk ;) ;).

Liefs enne...geef powertje eens eens dikke knuffff van mij...

marianca

Anita1

hier ff wat fotos van powerr en jippie.echt wel leuk.ze wilden ff niet samen op de foto zijn net kinderen ahhaha.kijk en geniet.knuff anita