19 april 2024, 22:32:40

P.D.

Gestart door Lique, 25 augustus 2002, 04:41:39

« vorige - volgende »

Lique

25 augustus 2002, 04:41:39 Last Edit: 2 februari 2003, 23:49:35 by admin
[shadow=beige,left,300] Hey gekke mensen ;D,

Ik ben P.D.
Een lieve eigenwijze lutino van 3 jaar oud.
Ik was de eerste valkparkiet van vrouwtje :P. Omdat zij en baasje erg druk waren, en het gevoel hadden dat ze mij niet genoeg tijd konden geven, namen ze K.C. in huis :-*. Ondertussen is het echt mijn ventje geworden, hij is echt lief.
Ik vind het fijn om lekker bij vrouwtje te zitten, om een knuffel te krijgen. Rondvliegen met mijn vriendjes vind ik ook helemaal het einde :D. Als baasje of vrouwtje aan het afwassen is, en ik zie al dat water, wil ik lekker gedouched worden. Vaak doen ze dat ook wel. Heel soms mag ik met vrouwtje onder de douche, heerlijk, en dan fohnt ze me ook weer helemaal droog, echt lekker  8)vind ik dat. Verder ben ik laatst (stief)moeder geworden, van een mooie geparelde zoon. Jammergenoeg hebben baasje en vrouwtje geen plaats voor hem, dus zal hij een goed tehuis krijgen. Nou ik ga maar weer eens wat eten, al die letters indrukken ::), daar gaat veel tijd in zitten.

Knipoogje  ;)van P.D.

[/shadow]  

Lique

30 oktober 2002, 00:33:14 #1 Last Edit: 2 februari 2003, 23:48:59 by admin
[shadow=beige,left,300]
Hey gekke mensen ;D,

Ik voel me niet erg lekker de laatste tijd, ik heb erg veel last van de rui, nog steeds. Ik zie er helemaal verwilderd uit met niet zo heel veel veertjes. Vrouwtje helpt mij altijd wel met de hulsjes van de veertjes af te halen, vooral bij mijn kopje. Als ik last van de rui heb, wil ik erg veel aandacht van vrouwtje, maar die kan het mij niet altijd geven, ze heeft natuurlijk nog 6 andere valkjes die ze moet vertroetelen, en niemand wordt voorgetrokken.
Dat is natuurlijk wel erg jammer, zeker nu ik het zo graag wil.

Knipoogje  ;)van P.D.

[/shadow]  

Lique

5 december 2002, 21:26:51 #2 Last Edit: 2 februari 2003, 23:49:11 by admin
[shadow=beige,left,300]
Hey gekke mensen ;D,

Daar ben ik weer.
Eigenlijk heb ik erg weinig te melden. Zo druk ben ik de laatste tijd nou ook weer niet geweest.
Ik heb nog wel veel last van de rui, terwijl ik er al lang uit was, maar het lijkt wel of ik er weer opnieuw in ben geraakt.
K.C. is de laatste tijd ook veeeeel liever tegen me geworden, daarom poets ik hem nu ook regelmatig. Ook met Phoebe, die is ook erg lief tegen me, dus die poets ik ook maar erbij, alsof ik nog niet genoeg aan mezelf heb:) Ook zit ik nu weer veel vaker bij vrouwtje, lekker te knuffelen. Daar heb ik nu wel veel behoefte aan.

Knipoogje  ;)van P.D.

[/shadow]  

Peter

19 december 2002, 15:42:40 #3 Last Edit: 2 februari 2003, 23:49:51 by admin
[shadow=beige,left,300]
Hey gekke mensen ;D,

Ik wou jullie allemaal een fijn kerstfeest toewensen en een heel gelukkig 2003.
Aangezien ik van sterrenbeeld een stier ben, heb ik deze horoscoop:

Normaal heb je een gestructureerd en stabiel leven, maar dit jaar zal dat anders zijn. Je zal veel op stap zijn.
Hahaha, nou dat zal mij benieuwen:)
Knipoogje  ;)van P.D.

[/shadow]  

Lique

 

Hey gekke mensen ;D,

Eindelijk, vrouwtje heeft nu eens een keer mooie foto's kunnen nemen van mij 8), en natuurlijk ook van de rest :).
Sommige mooie foto's hebben ze gezet op de fotopagina(15).
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden ;D.

Knipoogje van P.D.  ;)[/glow]

Mandy

Wat een knapperds zeg!  :)

Er staan al heel veel foto's op de fotopagina,
ik heb er ook nog een hoop, maar kan je er nog wel gebruiken?  :-/
Ik kan de mooiste doormailen als je wilt?
Zo ja, moet ik ze dan tot een kleiner formaat bewerken?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

29 december 2002, 15:46:15 #6 Last Edit: 2 februari 2003, 23:50:19 by admin
[shadow=beige,left,300] Hoi Mandy,

Wij hebben nog ruimte voor ruim 13.000 foto's :) Bewerken hoeft dan doen mijn baasjes wel of ik zal het samen met mijn mannetje K.C. doen :) Ik vindt het altijd leuk om foto's te bekijken van andere valkjes, zitten er ook mannetjes bij ??? (Niet tegen K.C. zeggen he  ;) )

Knipoogje  ;)van P.D.

[/shadow]  

Mandy

Hallo P.D.  :)

Ik heb net een hoop foto's naar je vrouwtje doorgemailt.
Allemaal knappe mannekes (en vrouwkes...) uit mijn vogelparadijsje, kijk maar 's wat je er van vindt.  ;)

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peter

29 december 2002, 18:26:08 #8 Last Edit: 2 februari 2003, 23:50:05 by admin
[shadow=beige,left,300] Hoi Mandy,

De foto's zijn bewerkt en geplaatst  :) Ik heb er een moe vleugeltje aan overgehouden  :D Bedankt voor de mooie foto's! Er zaten lekkere mannetjes bij  ;) Kijk maar snel op fotopagina 16 en 17!!!

Knipoogje  ;)van P.D.

[/shadow]  

Mandy

Hé leuk joh,  :)

goed gelukt en mooi geworden zo,

Bedankt hoor!  ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

P.D.

Heey mensen,

Hoe is het met jullie allemaal?
Met mij gaat het heel goed. Ik heb vanmiddag weer wat met K.C. gedaan. Ook begin ik weer meer aanhankelijk te worden, dan dat ik al was.
De rust in huis is bijna zover. Sinds baasje en vrouwtje er nog een voliere bij hebben, gaan ze selecteren, wie er in de voliere komen.
Waarschijnlijk gaan Phoebe en Baloo bij Pino en Sam in.
Dan is het hier ook weer wat rustiger.

Lique

Hoi P.D., schatje van me.

Vandaag, toen jij 'het' samen met k.c. hebt gedaan, heb ik een foto genomen...
[/glow]


Paul

Hoi Lique,
Als valkje heb je bij jullie thuis ook geen privecy he :-)
Ga je even een keer flink te keer word je gelijk op de foto gezet en in het forum gepost  :D
Mazzel dat de valkjes geen camera hebben anders zag je misschien een foto van jezelf hieronder  :D
Leuke foto in elk geval.

Groetjes,  Paul

P.D.

18 mei 2003, 05:18:57 #13 Last Edit: 18 mei 2003, 05:19:14 by P.D.
Hoi Paul,

Wij valkjes hebben wel camera's, dat zijn special valkcams die zijn een stuk kleiner als de camera's voor de mensen. De foto's die genomen zijn staan ook op het internet maar als ik vertel waar dan geven baasje en vrouwtje ons geen zaadjes meer :(

p.s. alle valkjes hebben een camera :)

Paul

Hoi P.D.
Kan je niet even stiekem een mail sturen waar je die foto's neerzet dan hoeven je baasjes dat niet te weten :-)
Als de valkjes hier een valkcam hebben dan hebben ze er gelukkig geen batterijen bij en die krijgen ze ook niet  :D
Je kan anders altijd even hier wat zaadjes halen als je baasjes erachter komen :-)

Groetjes,  Paul