Vraagje(s) over stipjes bij jongen...

Gestart door Vanessa_TC, 19 augustus 2004, 18:29:04

« vorige - volgende »

Vanessa_TC

Hallo allemaal,

Ik heb 4 wildkleur jongen van  een wildkleur man en een geparelde pop. Nu hebben 2 van deze jongen witte stipjes op hun borst/ buikjes. De rest van hun lichaam is gewoon grijs als de vader. Kun je hieruit iets opmerken bv. dat dit dan popjes zijn.

En zijn deze 4 jongen dan wildkleur met split voor gepareld omdat de moeder gepareld is?
Dan kunnen ze dan toch geparelde jongen krijgen als ze zich voortplanten later?

Wat een vragen weer hè, maar goed ik ben heel blij met dit forum!!! ;)

Groetjes en bedankt,
Vanessa

Paul

19 augustus 2004, 19:15:22 #1 Last Edit: 19 augustus 2004, 19:15:57 by Paul
Hoi Vanessa,

Die stipjes zeggen niet zo veel dat kunnen schoonheidsfoutjes zijn.
Soms kan het wel iets zeggen over dat ze split voor gepareld zijn maar daar kan je niet vanuit gaan.
Als je een geparelde pop en een wildkleur man hebt worden de jongen als het mannetjes zijn split voor gepareld maar de popjes niet.
Dus met de mannetjes kan je dan als je verder kweekt ook geparelde jongen krijgen.

Groetjes, Paul

Vanessa_TC

Tara

20 augustus 2004, 15:10:02 #3 Last Edit: 20 augustus 2004, 15:10:26 by tara_dewulf
Hoi Vanessa,

die stipjes op de buik zeggen eerder weinig, vaak hebben wildkleur jongen dat, bij Lique hebben ze er ook zulke heb ik wel gezien op een foto. Die stipjes gaan vaak weer weg.

Split gepareld zie je eerder anders hoor, ik heb hier valkjes split gepareld en dat zie je aan de rug vind ik.. En popjes kunnen die pareltjes ook krijgen terwijl zei niet split kunnen zijn voor gepareld.

Groetjes, Tara