29 maart 2024, 00:43:43

Verliefd :-)

Gestart door Paul, 4 februari 2003, 01:17:38

« vorige - volgende »

Paul

4 februari 2003, 01:17:38 Last Edit: 4 februari 2003, 01:18:36 by Paul
Hoi allemaal,
Ik heb sinds kort een spierwitte valk een popje met de naam Nickie :-)
Ze zit zolang samen met 2 mannetjes in een apparte kooi maar komt zeer snel in een kamervolliere.
Elke avond mogen ze vrij los vliegen dus aan ruimte dan geen gebrek.
Sinds dit weekend lijkt Kippie erg veel interesse te hebben in Nickie :-)
Kippie is nu 8 a 9 maanden oud en het lijkt wel of het klikt tussen die twee.
Als ze eruit zijn is Kippie niet weg te krijgen bij Nickie en Nickie vind Kippie ook wel lief zo te zien.
Van de twee andere mannen moet ze niet zoveel hebben lijkt wel.
Ik heb ook even een foto gemaakt van de twee lovers :-)



Groetjes,  Paul

Natalie

Hoi Paul,

Wat leuk dat je er weer een stelletje bij hebt. Die kooi op de foto is trouwens ook erg leuk, want volgens mij is dat zo'n zelfde kooi als waar Pino altijd in gezeten heeft, geweldig!

Mandy

Hoi Paul  :)

Een mooie foto en een hele mooie valk die Nickie! ;)
Ze zal vast en zeker een goed thuis krijgen en wie weet vind ze wel de man van d'r leven daar tussen al die valken, wordt je misschien nog wel opa...hahahahahaha!!! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Mandy,
Volgens mij heeft Nicky haar man al gevonden in Kippie :-)
Ze komen zelfs bij dezelfde kweker vandaan dus misschien herkennen ze elkaar nog wel en liggen elkaar daarom wel zo goed :-)
In elk geval is Kippie een wildkleur maar nog erg jong en Nickie is al wat ouder, van voorjaar 2001 dus die zou al kunnen broeden.
Ik ben wel benieuwd wat voor kleuren er uit zouden komen van de jonge valkjes die ze zouden krijgen :-)
Alleen moeten ze wel even wachten wat mij betreft want ik ben nu al bezig met een nestje van een bonte met een Lutino
(Peppie en Kokkie) dus als het meezit ben ik al snel Opa  :D

Groetjes,  Paul