24 april 2024, 01:35:47

valkje hoog in de boom!!!

Gestart door adnaloj, 16 augustus 2004, 00:55:11

« vorige - volgende »

adnaloj

hallo allemaal,

ik kwam net een valkje tegen in een boom... het lijkt een jong dier.. maar euh ik kan hem niet pakken hij is te snel,..
wel zit hij bij een kinderboerderij waar hij dus wel voer en water kan halen.... iemand tips/trukjes? behalve water dat werkt dus niet zo hoog in een boom.... verder heeft hij ook genoeg voer dus daar zou het ook niet mee lukken

groetjes jolanda

Lique

16 augustus 2004, 00:56:23 #1 Last Edit: 16 augustus 2004, 00:57:29 by Angelique
heej jolanda,

wat leuk zeg, ik hoop dat je hem te pakken kan krijgen.
Ik raad je aan, om hem goed in het vizier te houden, en een vangnet te gebruiken.
Zo kan je hem makkelijk vangen.
Misschien kan je hem lokken, dmv trosgierst of een snoepstaaf.
Zorg wel dat je zelf van binnen rustig bent, als je je druk gaat maken, klopt je hart sneller wat ze erg snel doorhebben.

greoetjes lique

adnaloj

hebben we geprobeert... het probleem is dat wij niet op de grond van de kinderboerderij mogen komen. en ze hebben camerabeveiling.... probleem dus....

Lique

joh, nou maar dat maakt toch niet uit?
Desnoods vertel je ze morgen, als je hem hebt, dat het jouw valkje was, die is weg gevlogen.
Tuurlijk doet iemand er alles aan, om zijn valkje te vangen, voordat het te laat is

adnaloj

hmmm de mensen die staan voor de ramen te kijken.... ik kan zo nog wel even gaan kijken.....
hij is daar trouwens al een 2 weken

groetjes

Lique

het is het proberen iig wel waard hoor.
Ik zou het zelf wel doen, maling aan de kinderboerderij ;)
Ik denk dat als je er heen gaat, om te vertellen wat er is gebeurt, dat ze het echt wel begrijpen.

adnaloj

dat denk ik ook wel. er zijn net cavia's vermoord waardoor ze beter opletten,,,

wel ben ik een regel matige bezoeker dus.....

Lique

ja, dan zullen ze het vast en zeker niet zo erg vinden lijkt mij.

Maar jemig zeg, cavia's vermoord, ik snap nog steeds niet waarom mensen dat doen >:(

adnaloj

nou ja mens euh kind van 9.., ::)

adnaloj

ik gaat morgen wel even overleggen met de beheerder.
misschien kan hij hem vangen met een speciaal kooitje

groetjes jolanda

Lique

16 augustus 2004, 01:08:00 #10 Last Edit: 16 augustus 2004, 01:08:52 by Angelique
Citaatnou ja mens euh kind van 9.., ::)
Ja, zo iets heb ik gezien op hart van nederland ofzo >:(
En die konijntjes...... :'( :'(

Lique

Citaatik gaat morgen wel even overleggen met de beheerder.
misschien kan hij hem vangen met een speciaal kooitje

groetjes jolanda
Ja, dat zou helemaal mooi zijn, dan kan hij lekker onder zijn soortgenootjes zijn, want valkjes in het  wild in nederland hoort niet.


adnaloj

nee inderdaad dat ben ik met je eens ik zal morgen mijn uiterste best doen om hem te vangen en ik kijk wel of het lukt

groetjes en dank je wel maar weer...

Lique

ik hoop echt voor je, dat het je lukt.
Maar het zal vast en zeker wel goedkomen.
Anders gebruik je een soort vang kooitje.

We horen het allemaal nog wel.

Succes

wilma assen

heej

misschien kun je met meedere mensen achter hem aan gaan en hem gewoon heel moe maken .
dat wordt wel even rennen :P