8 mei 2025, 19:47:26

een vraag

Gestart door boezempje, 14 augustus 2004, 19:01:58

« vorige - volgende »

boezempje

Hai

Ik hadt ff een vraag over wat ik zou krijgen als stormy mijn witkopmasker man en misty  een geparelde split voor bont en witmasker pop. Baby 's gaan krijgen wat voor baby's worden het dan kan iemand van jullie dat mijn vertellen.

Groetjes esther

Marianne

14 augustus 2004, 19:24:13 #1 Last Edit: 14 augustus 2004, 19:26:55 by Marianne
Hoi Esther,

Dit zijn de resultaten van je valkjes:

Mother: Pearl Split To Pied Whiteface
Father:Whiteface

male offspring:
25% Whiteface Split To Pied {X2: Pearl}
25% Grey Split To Pied Whiteface {X2: Pearl}
25% Whiteface Split To {X2: Pearl}
25% Grey Split To Whiteface {X2: Pearl}

female offspring:
25% Whiteface Split To Pied
25% Grey Split To Pied Whiteface
25% Whiteface
25% Grey Split To Whiteface

Je kan dus witmaskers en wildkleur valkjes krijgen. Als je jonkies hebt dan kan je het van de eerste dag al zien, de witmaskers hebben witte dons en de wildkleurtjes gele dons.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai

dank je Marianne leuk om te weten.

groetjes esther

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Leuk om te weten dat er ook witmaskertjes geboren kunnen worden :) .Is toch wel effe anders om te zien met dat witte dons.
Dus er komen nogt meer valkjes in de toekomst?

Groetjes van Carla.

boezempje

hai Carla.

jaja er komen er meer gelukkig wel over een paar weken die 2 van mandy en in 2005 een albino die ik heb besteld bij mandy dus dat gaat goed komen hahahaha heb ik er dalijk 7binnen zitten
er komt hier een volliere over een paar weken en daar gaan er ook 2 van de 7 van in en de rest moet ik dan nog kopen want 5blijven er binnen zitten.

groetjes es

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Leuk een volliere erbij.Dat is echt ideaal,vooral als je jonkies wil hebben.Lijkt me toch wel heel bijzonder om je eerste nestje mee te maken :).Heel veel succes ermee.

Groetjes van Carla.