19 mei 2025, 16:05:39

overal op bijten

Gestart door boezempje, 13 augustus 2004, 16:48:06

« vorige - volgende »

boezempje

hai

valkjes vinden het echt leuk om over in en op te bijten,
als ik dit hempje aan heb is het echt een ramp zijn ze niet bij me weg te krijgen hihihi.tot verveels toe blijven ze bij je zitten.
het verveeld niet echt hoor.maar ze blijven echt de helen tijdt bij je.diesel dacht ook ik zal eens ff dat hempje slopen hahahah

gr esther

Gertje

Wel opletten dat hij geen kleine kraaltjes ofzo binnenkrijgt ...of het zou vastgraken in zijn krop!
Maar anders is dat wel normaal hoor !  :D

GERTJE
xxxxxxx

Kolkkie

Hoi Esther,

Wat een leuke foto's heb je gemaakt zeg :o. Ik kan me voorstellen dat ze met dat hempje de hele dag zoet kunnen zijn.

Hier zijn mijn donders ook zo. Alles waar ze aan kunnen knagen zullen ze ook aan gaan knagen.

Pukkie is zelfs zo erg, die gaat zelfs aan moedervlekken, pukkeltjes en korstjes knagen en trekken. Dat is toch een pijnlijke  aangelegenheid al zal Pukkie het goed bedoelen :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

boezempje

hai hai

ja ik ken het korsjes afbijten erg pijnlijk ja.
maar oohhh wat vinden ze het leuk.en met de kraaltjes let ik echt goed op ik zou niet willen dat ze er in stikken.

gr esther

Raikiri

:D :DDat ken ik ook. Chrissy bijt de hele dag aan m'n goud. en anders aan me armbandjes van kraaltjes.

Groetjes Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

yoshi bijt ook op goud,als het maar blinkt :D.
Hij heeft sinds kort mijn ringen ontdekt :D,dus als ik hem vast heb,of met mijn handen in de kooi kom is het gelijk zoeken van waar zijn die ringen nu.Ik probeer ze soms te verstoppen en hij zoekt door tot hij ze heeft gevonden :D.

Groetjes van Carla.

boezempje

hai carla

ja ik ken het en vooral steenjes van een ring afbijten oohhh dat vinden ze ook erg leuk hoor.maar dat truitje wat ik aan heb dat is wel iediaal om valkjes tam te krijgen want ze komen altijdt hoe bang ze in het begin ook zijn naar je toe hihihi.met dat truitje zijn al mijn valkjes tam geworden,

gr esther

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Je hebt helemaal gelijk van die steentje in de ringen :D.
Trouwens een leuk idee zoon tam maak truitje :D.

Groetjes van Carla.