19 april 2024, 23:09:16

Dagboekje Cookie

Gestart door tess18, 10 augustus 2004, 19:15:08

« vorige - volgende »

tess18

Hallo,

Inpreciepe ga ik eigelijk een heel andere verhaal vertellen en hoe dat gekomen is dat ik een valkje heb gekocht.

Dit is de dagboek van tess&mijn schatje cookie.

In begin kocht ik mij een kanarietje een zangkaniertje. ik wou een vriendje dus had ik mij een kanarietje gekocht een manneke in het geel, hij was lief heel lief oogske, ik was natuurlijk heel blij he Maar ik heb hem 2 dagen gehad en op de derde dag is ie gestorfen  :-[ ik was er kapot van ik was aan het wenen en wenen ik kos m'n vertried niet op zij zetten dus dan bleek ik een andre vogeltje te kopen ik wis niet wat een soort vogeltje, maar ik had gedacht een valkje mischien dan had ik ge surft op valkparkiet dus www.valkparkiet.com die site had ik gevonden ik was aant lezen en maar lezen en de filmpjes zien ik was natuurlijk verkocht ik zeg dan ok ik maakte een afspraak met de kweker en zegte dat ik een grijs valkje wil maar dat was er natuurlijk ni dan zeg ik wat valkje zijn er nog dan dus een manneke in wit geel ik zeg ok ik kom hem morgen halen.
ik ging dan naar die kwerker en ik zeg dan laat is zien wat hij kost en zo dat valkje zat op de vinger van de verkoper en hij spring ineens af en trippelen trippelen dat was heel schatig en is dan ook korgeknipt dus ik zeg ja pak hem dan ik was verkocht dus.
ik zei ook voor een schoon kotje en een baddeke dus dat was er allemaal er bij.
Ik met die kot naar huis en steek dat valkje ik het kotje en hij bleef op de bodem zitten ik roepte iemand voor hem op de stokske te zetten dus dat heeft hij gedaan.
en de tweede dag begon hij te fluiten en roepen en zo dat was gewoon vormadabel.
dus ik heb dan een naam gezocht en ik heb hem ccokie genoemen.
hier wat foto's.
Volia zo is dat begonnen.
ik ben nu heel blij en ik en cookie zijn nu beste vriendje geworden zodat ik ff weg ben begin ie mij te roepen lief he ;D

Mvg
tess

Tara

Hoi,

waarom ben je eigelijk een tweede dagboek begonnen als ik vragen mag ::)? Dit kon je toch ook gewoon bij je ander dagboekje zetten of niet ?

Maar ok, hier zijn enkele van je foto's.









Groetjes, Tara

tess18

Dit is privé tara
dit dag boekje is wat er gebeurd is versta je.
groetjes
tess