28 maart 2024, 18:14:24

Advies vraag

Gestart door Trudie, 25 augustus 2002, 03:05:52

« vorige - volgende »

Trudie

Op het dak van onze Speedy zijn Villa Fladderhof, hebben wij een grastapijtje geplakt, zodat hij niet meer uit kan glijden als hij op zijn dak wil landen.
Dit werkt dus prima!
Maar... nu zit hij aan die frummeltjes te knabbelen, dit is van plastic.
Wat nu??
Hopelijk leert hij het wel af, als ie weet dat het niet eetbaar is, maar ze zitten altijd overal aan te knabbelen.
Ik heb er ook een stuk gevlochten touw bij gehangen zodat ie daar even mee bezig kan zijn.
Het groene tapijt op het dak staat heel erg leuk, beter dan gewone tapijt, omdat ik dan juist denk, dat ie er met zijn nagels in blijft hangen.
Wat vinden jullie?

Groetjes,
Trudie

Ron

Trudie, een valk met goede poten glijdt niet uit op zijn kooi, je kan dus dat grasveld er wat mij betreft van af halen.
groetjes ron.

Trudie

Sorrie Ron,

Maar dit heeft niks met goede poten te maken, dit dak is zo schuin en super glad (gespoten lak) Dat hij never nooit enige grip kan hebben.

Groetjes,
Trudie

Linda_

hoi trudie kan je er dan niet beter een strooien matje op leggen dat is veel beter dan plastiek denk ik en als ze daar aan knabbelen kan geen kwaad maar plastiek , wees daar toch maar voorzichtig mee groetjes linda

Peter

Hoi Trudie,

De optie van een matje van strooi is wel een goed alternatief, je kun misschien ook nog iets vlechten van touw, dat geeft ook minder rommel als de valk er aan knaagt.

Groetjes,
Peter