28 april 2024, 14:57:49

valkparkiet in de tuin":S

Gestart door Timmety (de oude)_, 6 augustus 2004, 17:22:37

« vorige - volgende »

boezempje

hai

hij heeft niemand :'( :'( :-[ :-[ :-[
daarom is hij hier
zijn wij mooi genaaidt mee met zo'n baby :'( :'(

robentru

10 augustus 2004, 23:50:15 #61 Last Edit: 10 augustus 2004, 23:50:56 by robentru
Maar van de andere kant: ik zie hier iets positiefs....

We zijn hier met een stel zo eensgezind, daar kan zo iemand die geen naam verdient niet aan tippen. Hij zou het willen.

Daarom hebben we hier op het forum, waar we lief en leed met elkaar delen en die een verslavend deel van ons leven uitmaakt, geweldige mensen met het hart op de goede plek, hier ligt het bewijs!

Trots op onszelf kunnen we zijn en onze liefde voor de valkjes.
Trudy.

Annouschka

Oke, klojo,

wie is hier de LAAGBEGAAFDE????  Ik denk dat jij een beetje aandacht tekort komt jongen want anders zou je zo geen rotverhalen verzinnen.

Je weet dat iedereen die hier vaste klant is HEEL VEEL van valkjes houdt en dan begin jij zo'n verhaaltjes te vertellen, nou, dit is nog niet het laatste wat je ervan gehoord hebt, geef maar eens even je adres en dan kom ik wel eens langs. >:(
L*L

Tara

Hoi Trudy,

mooi gezegd meid :-*

Groetjes, Tara

boezempje

hai

wacht op mijn aub ik wil meeeeeeee
 ;D ;D
wil ook wel ff poetsen

Tara

Grote forumbijeenkomst in Timmety's tuin,

ik ga ook mee >:(

Groetjes, Tara

boezempje

hai

mooiiiii tara mijn man zegt ik ga ook wel mee
weer iemand

robentru

Lieverds,
hoe meer aandacht we dit persoon geven, hoe meer hij geniet. Dat mens heeft de tijd van zijn leven, zit te schateren achter zijn pc. Zoveel mensen op stang gejaagd.
Hij "verdient" dit NIET.
Negeren dus is mijn advies. Hij heeft wel begrepen dat hij dit soort stunt hier niet uit moet voeren.
Ik hoop dat hij ooit nog eens iemand op zijn pad tegenkomt die hem een grote les leert.
Hij verzuipt er maar in.
Dit was mijn laatste reactie hier: zoveel aandacht is die persoon absoluut niet waard.

Groetjes, Trudy en voor alle die hards een knuffel :-*

Annouschka

Hoi,

oke, om hoelaat en wanneer spreken we af mensen :D

Als het niet te ver is, ga ik zeker hoor, dat meen ik, Tara, je kan met mij meerijden.


En Trudy, heel mooi gezegd, t'is waar, sommigen van ons zitten met zieken, anderen hebben dringend hulp nodig en hij houdt ons aan het lijntje met zo'n verhalen.  Gelukkig kunnen de mensen die hier regelmatig op het forum komen elkaar vertrouwen en steunt iedereen elkaar als het nodig is, ik heb de voorbije week ook zoveel steun en reacties gehad van jullie, dat heeft me goedgedaan, dat heeft me geholpen om het allemaal te verwerken en ik heb het al tegen Lique gezegd dat ik binnenkort ook maandelijks ga doneren want zonder deze site, waren mijn valkjes nu misschien al  :'( :'(


robentru

hoi Annouschka

Je bent een wereldmeid
en laat die l'l maar in z'n sop gaar koken
of hoe jullie dat ook zeggen,maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel.

groetjes

Rob



groetjes

Maja

Jeetje wat was dat hier voor iets!
Precies m'n klein nichtje met het gezicht van Gollem en het karakter van een of andere psyhopaat!
Maar ja, uit zo'n dingen komt men er meestal sterker uit he!
De volgende keer trekken we samen ten strijde! Geen mens of ander obstakel zal ons nog tegenhouden :D
xxxMaja (gewapend met alle bekkies en klauwen die ze kon vinden ;))

Irene

11 augustus 2004, 02:29:22 #71 Last Edit: 11 augustus 2004, 02:30:20 by irene
Timmety (de oude)_:
K nok hem hier van dit forum voor laag begaafde.

 >:( >:( >:( >:(Doe ons een lol en houd je aan de "wijze" woorden!!!!!!!!!!!!
misselijk kan ik worden van zo iemand! >:(
de groeten., irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Cwazi

doe mij ff z'n ip-nummer in een pb aub dan weten we zo waar ie woont ;)

Sanna

11 augustus 2004, 03:52:22 #73 Last Edit: 11 augustus 2004, 04:06:13 by Pepper
CitaatGrote forumbijeenkomst in Timmety's tuin

Hahaha, vergeten jullie de fakkels en de hooivorken niet? ;)
[/b][/color]

Klerejong om iedereen zo op stang te jagen! Hem zouden ze moeten afknallen, kijken of hij die verhaaltjes dan nog zo leuk vindt >:(.

Hee Muis, volgens z'n profiel woont dit stuk verdriet in Someren. Das een klein gehucht, dus die moet zo gevonden zijn. Ik snap het niet, hij was notabene lid nr. 7!! Dan zou je toch meer hart voor deze site van verwachten...

Groetjes! Sanna

boezempje

hai


whhahahahhhahahaha.jep die is goed.
strondzak >:( >:( >:(