29 april 2024, 10:31:09

ik heb een nieuw valkje

Gestart door boezempje, 5 augustus 2004, 17:16:27

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Esther,

dat brijtje ziet er lekker uit zeg :o. Hmmm kan het geloven dat ze er dol op zijn ;).

Groetjes, Tara

boezempje

hai tara

ja als  dat ziet krijg je honger van he ;)

gr esther

robentru

Hoi Esther,
wat verschrikkelijk leuk om te lezen over je nieuweste aanwinst, echte een hele mooie valk. En de foto's daar genieten we van. Wat een knap stel heb je daar bij elkaar zitten. Die voor het raam is erg leuk, en dan alle valkjes aan het poetsen.....
Zie je dat als je ze maar iets lekkers voorzet ze vanzelf gaan eten..
Heel veel plezier, en we zien de foto's en verhalen wel weer verschijnen.
Groetjes Rob & Trudy.

boezempje

hai Rob & Trudy.

dank je dank je

ik ben ook heel blij met ze hoor.en nieuwen foto's komen zeker,hadt de eerste keer hellemaal fout gependeld maar nu is het wel goed gegaan diesel is een vrouwtje ;D

esther

Guinevere

Hoi Esther,

Wat een knapperd is diesel !! Echt mooi,en zo te zien heeft hij het helemaal naar z'n zin bij jou  ;)
Proficiat !!

Groetjes
Guinevere

Irene

Hoi esther,
wat een heerlijke foto's. Zo te zien heeft diesel het al erg naar haar zin. En wat een bijzonder mooie hadtekening heb je, waar ook Micky nog een plek in heeft ;).
geniet maar lekker van je moppies!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


boezempje

hai

het gaat goed met diesel ze begint haar eigen thuis te voellen gelukkig.ik heb nu geen pap meer neergezet maar alleen een bakje met eivoer en dan gaan ze met zijn 4 goed eten.maar vooral diesel die vindt het wel lekker

gr esther

Suzanne in Frankrijk

Hoi Esther,

Ik zit nu in Frankrijk bij mijn ouders in huis, maar wilde ff kijken hoe het gaat. Zo te lezen goed. Wel spannend met dat eten. Gelukkig dat ze de pap wel wilde  :o.

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai suzanne


wat leuk zeg jij in frankrijk en tog ff wat laten horen nou heel lief hoor.
het gaat goed met diesel hoor kan niet beter ze eet geen pap meer ik heb de pap vervangen door eivoer en zaad erdoor,
en nu eet ze goed zaadjes.dus alles komt goed.ze is super lief en wil alleen maar genuffeld worden,
ze steekt de helen dag haar koppie tussen de tralies als ze in de kooi zit van ik wil er uit.

groetjes daar en veel vakantie plezier\

esther