16 juni 2024, 03:11:36

Seraiyo - Wat is dit?

Gestart door Tara, 16 oktober 2005, 22:22:43

« vorige - volgende »

Tara

Ik weet niet wat het is,
bij ziek moet ik het niet plaatsen, Seraiyo is niet ziek, maar als ie ergens opzit, ofzo, bijv. op mijn vinger, dan gaat zijn staart ontzettend snel op en neer, net dat het vibreert, echt ontzettend snel, kan het niet beter uitleggen...

Weet iemand hoe dit komt?

Groetjes, Tara

angelina

Hihihi,

Is dit valkje een mannetje?? ;D
Dan kan je denk wel een beetje raden welke kant ik uit denk. ;D

Greetz, Angelique ;)

Love birdies

Tara

Hoi Angelina,

Seraiyo is idd een mannetje, maar het is niet dat die ik bedoel. Het is niet hevig, maar lichtjes trillen dat de staart doet, en zeer heftig...

Groetjes, Tara

angelina

Hmm, :-\

Tja dat ziet ik bij mijn zazou ook weleens, maar dan alleen dat lichtjes trillen. Niet in heftige mate. Misschien iets met zijn evenwicht. Wat dat betreft kan ik je denk niet verder helpen maar misschien komt er nog iemand even buurten die er meer verstand van heeft.

Greetz, Angelique ;)

Love birdies

valkje-jacco

hoi Tara,

het ligt volgens mij aan zijn evenwicht want ik denk dat het een jong valkje is he?
dat had ik met jacco ook die kon niet goed op mijn vinger zitten toen  trilde zijn staart ook en zijn staart trilt nu ook als ik hebm op de schommel zet misschien als je dat bij hem doet kijken wat er gebeurt ;)

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Tara

Hoi Mitchell,

ik denk niet dat Sera problemen heeft met z'n evenwicht, het is 'n heel sterk valkje en houdt zichzelf stevig vast, slaapt nl. ook op één pootje, wat een valkje die niet goed in evenwicht zit, niet doet.

Weet nog steeds niet wat het is, 't is verminderd, maar ie doet het nog.

Bedankt voor de reactie :-*

Bianca

mischien gewoon even een dipje?!
Wie weet vind ie het wel ineens koud.
Het zijn natuurlijk best heftige teperatuurschommelingen.
Anders geef je 'm toch een dagje wat druivensuiker door het water om te kijken of ie daar net even een opkikker van krijgt.

Ik heb laatst geleerd van mr Feld dat je zoveel mogelijk druivensuiker er doorheen moet doen, dat nog net geen lepel rechtop in je glas blijft staan, hihihihi

succes
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Tara

Hoi Bianca,

hoezo hevige temperatuurschommelingen?
Seraiyo woont al z'n hele leven binnen :-\

Vind het toch maar raar..

Groetjes, Tara :-*

Bianca

bij mij binnen in huis schommelt de temp ook aardig hoor.
Maar blijkbaar is het dus niets van dit alles dus mischien zoals mijn eerste zin al zei.
gewoon een dipje?!
Voelt ie zich niet helemaal toppie.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.