8 mei 2025, 15:36:06

kennen jullie een goede kweker?

Gestart door tila, 7 juli 2004, 22:29:48

« vorige - volgende »

Marloes

Hoi,

Ik denk dat de rede is dat hij zo hard fluit dat hij aandacht wil vragen.
Zet je er een twede valkje bij praten ze meer, dit klinkt veel minder hard.

Ik had dit thuis ook, ze schreeuwde de ooren van je kop, en nu met de tweede is dat niet meer zo.

Groetjes Marloes.

tila

ja dat klopt marloes hij heeft ook zijn momenten dat het thuis niet meer uitte houden is we leggen zelfs 's avonds al een doek over zijn kooi zodat hij 's morgens de buuren op het appartement niet wakker zou maken  maar hij fluit gewoon door alsof hem die doek niets kan schelen   ik zal eens met mijn mama erover praten van dat 2e valkje want zij wou dat eerst ook maar nu dacht ze dat het erger ging worden met 2 valkjes  tog bedankt ;D

K. Stark

Hoi hoi (kan me weer eens niet inloggen  :-/),

Ik had ook een schreeuwer, zat al 10 jaar alleen toen we hem overnamen. Wij hebben een valkje bijgekocht, een tam jong valkje om hem gezelschap te houden. Helaas heeft Treesje (de 10 jarige) Luca (het jonge valkje) leren krijsen. Nu ik denk gewoon dat Luca niet echt een ander voorbeeld heeft gehad dan Treesje. Dus daarom dat hij ook krijst. Maar het is wel gebeterd hoor.  :)

Ze krijsen nog altijd allebei voor aandacht. Treesje vooral omdat Luca tam is en bij ons komt zitten, maar zelf wil hij dat niet en toch is hij jaloers. Luca krijst alleen als Treesje hem roept en als hij mijn aandacht wil en uit de kooi wil. Ik wil je niet ontmoedigen, maar helaas kan het dus zijn dat ze, net als hier, allebei krijsertjes zijn.  ::)

Groetjes Kelly