7 mei 2025, 11:05:42

Re: tam maken

Gestart door Tessa, 2 augustus 2004, 16:31:36

« vorige - volgende »

Tessa

als ik het goed begrijp heb je hem zaterdag gekocht en viel hij je die dag ook aan?
ik vind dat niet zo vreemd het beestje is dus die dag vervoerd in een andere omgeving terecht gekomen ws in een nieuwe kooi gedaan hij moet gewoon even wennen das toch normaal dat is met ieder beest zo,dus gewoon even geduld hebben en niet forceren

tessa

corry

Citaatals ik het goed begrijp heb je hem zaterdag gekocht en viel hij je die dag ook aan?
ik vind dat niet zo vreemd het beestje is dus die dag vervoerd in een andere omgeving terecht gekomen ws in een nieuwe kooi gedaan hij moet gewoon even wennen das toch normaal dat is met ieder beest zo,dus gewoon even geduld hebben en niet forceren

tessa
vandaag valt hij me ook nog aan hoor je kan bijna niet in de buurt komen want hij haalt al uit naar het tralis

Tessa

2 augustus 2004, 17:39:31 #2 Last Edit: 2 augustus 2004, 17:41:21 by tessa
maar hoe weet je dat hij bij die man wel tam was dan heb je het gezien of zei hij dat?
mssn hebben ze hem wel versuft toen je kwam dat hoor je wel vaker vooral in dierenwinkels er is er bij mij in de buurt die dat ook met zn vogels doet in de winkel zijnze heel lief todat ze thuis zijn en die troep uit hun lichaam verdwijnt

Guinevere

Mijn hemel doen ze dat echt ???  :o :o :o
Dat is het eerste wat ik ervan hoor , ben gelijk geschokt  :-X :-[
Wat bestaan er toch echt wrede mensen ...

Groetjes
Guinevere

Remco_Ultee

Als je er geen tijd voor hebt om hem tam te maken heb je dus ook geen tijd voor dat valkje, en wil je er geen moeite voor doen.

Dus dan vind ik dat je geen vogel moet nemen.

8)

Carla_en_Yoshi

Hallo.

Valkjes vragen inderdaad veel aandacht.Zelf vind ik dit hartstikke leuk :).Mijn valkje heb ik nu 2,5 week en is al goed tam aan het worden.Hij vliegt nu ook los en gisteren voor het eerst bij me komen zitten uit zichzelf ;D.Toen ik hem net had heeft hij me ook wel eens gebeten :( ,als hij iets niet wilde.Maar met veel geduld en wat lekkers bv. trostgierst lukt het wel.Hoe oud is je valkje?Als hij jong is kan hij nog tam worden,maar dit ligt aan jezelf.Als ik sávonds tv kijk staat de kooi ook naast me.Ik ben er bijna de heele dag mee bezig.Laat even weten als er vooruitgang is,en probeer wat trostgierst uit de hand te geven,zo gaat hij je hand combineren met een leuke ervaing ;).Succes.

Groetjes van Carla.