28 maart 2024, 18:57:28

zwaar dodelijk ongeval

Gestart door tommy, 30 juli 2004, 21:37:15

« vorige - volgende »

tommy

gloeiende gloeiende
ik ben zo voorzichtig
deuren staan op speciale haken dat ze niet kunnen dichtwaaien met een valkje ertussen
ramen zijn allemaal voorzien van ijzer gaas
dat ze wel open kunnen maar geen valkjes eruit
aquarium zit een slot op
dat ze die niet open krijgen
alles heb ik gedaan om een veilig huis te creeeren
valt er een stok in de voliere
boven op een slapend valkje
nek gebroken
gelukkig opslag dood
ik kan wel me haren uit de kop trekken
had het allemaal zo goed bedacht
toch niet goed vast gezet
mss los geknabbeld
wie zal het zeggen
maar ik ben een lieverd kwijt
heb nu alles met keilbouten verankerd
dit gebeurt me hopelijk nooit meer
grt van een verdrietige annemieke

Marianne

Hoi Annemieke,

Ach.... gelukkig heeft je valkje niet hoevn te lijden.
Veel sterkte met dit tragische verlies.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tara

Hoi Annemieke :(.

Wat erg zeg, je doet zo je best en dan van het minste wat je verwacht gebeurt er iets vreselijks :(. Heel veel sterkte hoor en dikke knuf. Jij kon er niks aan doen :(.

Groetjes, Tara

tommy

ik vind het ook ontzettend stom
het hele huis veilig voor die paar uurtjes per week
en het hok wat ik gebouwd heb voor ze waar ze hun hele leven in moeten slijten is niet veilig
nou ik voel me echt heel dom
grt annemieke

the_lost_valley

hoi,
Echt niet cool dit! Je hebt het beste voor met je valkjes en dan door zo'n 'fout' is er nu een valkje dood.. Gelukkig heb je meteen een oplossing bedacht, waardoor dit nooit meer kan gebeuren, en je andere valkjes veilig zijn..
Veel sterkte met het verlies van je valkje!
Groetjes Natalie

Paul

Hoi Annemiek,

Wat erg dat dit gebeurd is en dan ben je juist zo voorzichtig.
Maar een ongelukje kan altijd gebeuren juist op de manier zoals je het niet verwacht.
Het is heel erg maar geef jezelf er niet de schuld van je doet juist heel erg je best om zo zo goed mogelijk te verzorgen.
Sterkte in elk geval met dit tragische ongeluk.

Groetjes, Paul

Mandy

Ach jee, wat triest zeg... :-/
Tja je kan nou eenmaal niet alles voorkomen.
Gelukkig heeft hij niet verder geleden... ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

 :-/och jeee annemiek.dit vind ik echt erg voor je..ach meiss toch..hier kan je echt niets aan doen hoor.
je bent zooo schat voor al je lieffies.je vangt ze op van anderen,je zorgt goed voor je.je maakt verre reizen om andere volgels op te halen,en om voor te gaan zorgen.ik vind je gewoon een kanjerr
sterkte met je verlies.en kop op meiss.als je het ff niet meer ziet zitten lees dit berichtje dan nog maar ff.kusss anita ;)

Speedy

Jij ook al met trieste mededelingen, is al de 2e die ik deze ochtend pas onder ogen krijg.
Eerste was Bontje van Mandy (net al op gereageerd) en nu lees ik dit van jou ongeluk.
Zielig hoor, maar wel beter dat de vogel niks gemerkt heeft.
Je kan het toch niet altijd voor zijn, je verwacht nooit dat er een stok kan vallen, ze knagen ook inderdaad altijd overaal aan he, hier zijn de treetjes van de trappetjes kapot gevreten, dus wie de ladder op klimt, moet nu ook grotere stappen zetten  :D ze kunnen er in ieder geval niet meer doorheen zakken.
Nou ik wens ook jou veel sterkte met dit verlies, hopelijk niet meer slechte nieuwtjes na deze.
Ik ga ff verder lezen.

Groetjes,
    Trudie

Riny

Hallo Annemieke
Wat vind ik dit zielig voor je maar jij hebt je niets te verwijten hoor!!!
Veel sterkte Riny

eer

jeetje zeg vreselijk doe je er alles aan en gebeurt er dit . hel veel sterkte toe gewenst groetjes erika