27 april 2024, 12:26:32

helppppp ik weet het niet meer

Gestart door boezempje, 30 juli 2004, 16:00:56

« vorige - volgende »

Anita1

2 augustus 2004, 13:19:25 #30 Last Edit: 2 augustus 2004, 13:19:41 by Anita1
aarchh dat is zo rot spul die soobidou touwtjes.
maar toch hoop ik voor je dat micky snel opknapt.ook nog zo ziek met dat warme weer.ik steek ff een kaarsje aan voor je vandaag.kom op micky je kunt het!! knuff anita

boezempje


robentru

hoi

Jemig wat vervelend wij hopen dat het goed komt
met je valkje, sterkte

R&T

Irene

Hoi Esther,
ach meissie wat afschuwelijk allemaal; ik geloof direct dat het aan je hart gaat als je je live schat zo ziet :-/. Heel veel sterkte gewenst en is het een idee om de DA op de hoogte te stellen van die touwtjes?
sterkte!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


boezempje

hai

dat heb ik gedaan.daarvoor heb ik medicatie.en alle anderen artssen zijn ook nog op vakantie.

Irene

Hoi Esther, oeps sorry ::) Ik was in de veronderstelling dat je die antibiotica gekregen hebt gekregen voor dat boontje en niet voor dat touwtje, of zou dat het zelfde middel zijn, wat ze dan geven?
Nogmaals veel sterkte; kun je een foto van haar maken om te zien hoe ze er vandaag bij zit?
sterkte!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Speedy

Misschien is het een fabeltje, maar wat wij altijd doen als we denken iets van gif of bederfelijk voedsel binnen gekregen te hebben... dan nemen we een glas melk, gewoon om alles weer te neutraliseren.
Fabel of niet... bij ons heeft het altijd wel geholpen om niet ziek van iets te worden als we onze twijfels hadden.
Geef het een beetje met brinta.
Hier zijn ze er gek op.

ik twijfel of ik de touwtjes weg moet gooien, er is zoveel ophef he... en het is alleen als het gegeten word toch? mijn kinderen zijn al zo groot die sabbelen er niet op hoor.... maar wel zonde, zoveel geld die je er aan uitgegeven hebt.

boezempje

hai
ik heb net een foto gemaakt van mijn mopje.niet schrikken hoor ze ziet er heel slecht uit. :'(



Anita1

 :o ooooooooow lieffie toch!!! ben er :-X :-X :-X van! knuff anita.ook een knuff voor je lieffie hoor.sjees schatje toch.

boezempje

hai

ik kan alleen maar :'( :'( :'( :'(
ik ga haar zo missen

Anita1

2 augustus 2004, 15:50:22 #40 Last Edit: 2 augustus 2004, 15:50:46 by Anita1
 :o kan je niet met  haar naar de da??

boezempje

hai

ben al heel de ochtendt aan het bellen.wordt niet op gepakt.de vogelarts waar ik gisteren ben geweest heb ik net wel aan de lijn gehadt en zij je hebt echt alles gedaan wat je kunt doen,je hebt medicatie ze heeft hier een prik gehadt bij de da dan he.ik weet het gewoon niet meer.feld zou zo terug bellen zijn hulp dan want hijzelf is op vakantie zoals meerderen da. dus.


gr

Kolkkie

Hoi Esther,

Ik heb net ook met Dr. Feld gebeld vanwege Punky.

De ass zei dat ze met Dr. Feld zou overleggen, dus ik denk dat hij er gewoon is.
Ik moet alleen nog teruggebeld worden.

Paul had vorige week nl. ook al over Punky gebeld en toen werd er gezegt dat hij tot maandag met vakantie was. Dus het lijkt mij dat hij vandaag dus weer aan het werk is.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Anita1

 :o :o :o ooow ga gauw feld bellen hoor!! knuff anita.laat het ons ff weten.

boezempje

dank je Mariska


ga ik meteen bellen.
maar ik kan er niet naar toe mijn man is werken en ik heb geen rijbewijs,en we wonen in eindhoven,
dus ik moet het hier proberen,en een gewonen da kan niks doen die weten niet wat ze moeten doen.