28 maart 2024, 21:54:17

helppppp ik weet het niet meer

Gestart door boezempje, 30 juli 2004, 16:00:56

« vorige - volgende »

boezempje

hai paul

dank je voor je reactie doet weer ff goed.
ik maak me tog al zo snel zorgen en ik wil haar niet kwijt.
ik heb haar van mijn moeder gekregen en mijn moeder is er niet meer.dus op micky ben ik heel zuinig de anderen ook hoor maar zij is voor mijn speciaal snap je


groetjes esther

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Na gister dacht ik dat het vandaag beter zou gaan met Micky.Gelukkig blijft de situatie nu stabiel en verergert het niet.Antibiotika heeft bij mensen ook tijd nodig voor het werkt,dus bij valkjes neem ik aan dat het ook wat tijd nodig heeft :-/.Ik hoop dat Mikcy snel beter word.Het is wel goed dat hij eet en drinkt,zodat hij niet verder verzwakt.

Groetjes van Carla.

Marianne

Hoi Esther,

Sterkte met Micky.
Hopelijk is ze snel weer opgeknapt.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

bogey

Heel veel sterkte emt veeeeeel beterschap .....
Echt zieligjes die foto...

Ik snap dat dat pijn aan je hart doet.. Je zal zelf ook wel misselijk worden als je naar Micky kijkt....Arme beessie.....We duimen hier voor hem.  Veel rust, liefde en medicijnen...

groetjes Daphne

marianca.

Hallo esther,

Nou meis,is toch klasse dat micky weer wat eet ;).En,is wat paul ook zegt..ik vind drinken op dit moment belangrijker dan eten en ik zou haar ook niet dwangvoeden..levert onnodig stress op en verspilt ze haar energie mee.Blijf haar lekker 2 maal daags druivensuiker geven in het water...kan geen kwaad,enze krijgt er wat extra energie mee.

Dikke knuff aan micky en natuurlijk ook de andere valkjes

marianca

boezempje

hai

nou het is nog steets het zelfden met micky het is niet erger geworden dat niet gelukkig,ze eet echt heel weinig het borst been voel je goed.maak me tog zorgen maar ik wacht nog 1dag af en dan ga ik weer terug naar de da.ze drinkt gelukkig wel.ik zet haar af en toen onder de warmte lamp.en nu maar afwachten he,


gr esther

Anita1

 :-/ ik wil je ff heeeel veel sterkte wensne met je micky.
heb net je verhaal gelezen,en de foto gezien.is een lutino he?
achh doet me aan mijn cio denken.
die ben ik kwijt.overleden.maar die was niet ziek.tenminste niet wat ik gemerkt heb..lag ineens dood smorgens.
gelukkig kan jij heeel veel liefs en goeds voor je lieffie doen..
en dat voelt hij echt wel aan.hij weet dat je vecht voor hem.zo zal hij ook vechten voor jou.
sterkte hoor kanjerr knuff anita ;)

Speedy

En ja hoor, jij bent voor mij de 3e deze ochtend die ook al met een slecht bericht op het forum staat, ik hoop dat het toch nog snel goed komt hoor met Micky, ze zal wel erg beroerd zijn van de medicijnen, want ze had toch een bespoten boon gegeten?
Nou veel sterkte hoor.

Groetjes,
   Trudie

boezempje

hai

ja ja ze hadt de bonen op maar ik denk dat het daar niet aan heeft gelegen hoor.want ik zelf heb het uitgependeld en daar uit komt verkouden dus ik weet het niet hoor,maar ze krijgt antibiotika en daar zal ze ook wel niet lekker van zijn.ik zie wel dat ze drinkt maar niet eet.ze is er mager geworden.maak me tog zorgen.de midicatie zal ik ff de tijdt moeten geven denk ik ik hou haar goed in de gaten staat het mijn niet aan ben ik zo bij de da geweest,

gr esther

Speedy

Misschien eet ze wel wat trosgierst? of je probeert haar in ieder geval iets van jou mee te laten eten, zoals brood, of wat pap.
Biscuitje, als ze maar iets mee eet.
Sla lusten ze hier ook heel graag, stukjes appel (sommige).


Groetjes,
   Trudie

robentru

Hoi Esther,
wat jammer dat het nog steeds niet echter lekker met hem gaat. Beterschap en sterkte ermee.
Groet, Trudy.

boezempje

hay trudie

ja ik vindt het zwaar piep om het zo maar te zeggen.
ik snap gewoon niet waarom dat ik nog geen verbetering zie.


sadelienda

Hoi Esther,

Hoe is het met Micky vandaag?

Gr,

Sadelienda


Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Speedy

Goedemorgen..   (hoop ik voor jou)

Heb je het misschien al met yakult geprobeert? want het kan  ook iets in zijn in de darmpjes, het schijnt een wonder middeltje te zijn voor sommige valkjes.

Groetjes,
   Trudie

boezempje

goedemorgen trudie

ja  yakult heb ik een paar dagen geprobeert.maar micky heeft ook aan de scobiedoe weet niet hoe je het schrijf maar die toutjes van de kids gezeten
hellemaal in stukjes gebeten dus ik denk niet dat het van een boontje is gekomen.gisteren avond ging het goed sliep zij voor het eerst met haar kopje tussen de veren en haar oogjes stonden helder.en nu is het weer hopen loos.ik weet het gewoon niet meer maar 1ding weet ik wel dit vreet aan je om haar zo te zien zitten :'( :'( :'(ik hoop dat ze het red maar ik heb er een hard hoofd in.


gr esther :'(