23 april 2024, 14:16:48

helppppp ik weet het niet meer

Gestart door boezempje, 30 juli 2004, 16:00:56

« vorige - volgende »

boezempje

hai

kan goed hoor dat ze dat is
14weken ofzoiets moet ik ff nakijken
dan kan dat tog nog niet of wel

Mandy

5 augustus 2004, 21:04:53 #136 Last Edit: 5 augustus 2004, 21:05:21 by Mandy
Ja Esther dat vind ik echt, ze ziet er behalve goed ook mooi uit! :P Dus geen zorgen. ;)
Maar als ze nu al broeds zou zijn dan is ze er wel vlot bij hoor! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Wat is ze mooi joh.
Echt een plaatje om te zien. En ze ziet er volgens mij erg goed uit hoor.

Groetjes daan

Joyce28

Mijn wildkleur staat ook hoog op de poten net als die op de foto,heeft ook nog nooit een ei gelegt ;D en die weegt 105 gr.

Wat grappig,dus dan is mijn Pino(lutino)dus ook broeds.
Die maakt ook gekke piepgeluidjes en maakt zich ook platter :D
Die is van 7 mrt dit jaar,dus das ook vroeg dus??
Tjee mijn 1e heb ik 3,5 jaar en nog nooit broedsgedrag gezien

Maar het zusje van Lucky is mooi hoor,maar ze is wel zwaarder dan mijn Lucky,die is kleiner ;)

Suzanne

Hoi,

Mijn Lucky is van 7/4 dit jaar en die heb ik al een aantal malen met Falco zien wappen (met piepende geluidjes en al)  :-/. Ze zit zelfs al regelmatig met hem in een nestkast (hij is eigenlijk wel een pedofiel zeg  :-/). Het is dat ik weet dat ze nog niet geslachtsrijp is, want anders had ik haar apart gezet. Tegen de tijd dat ze wel geslachtsrijp is heb ik de nestkasten er al uit gehaald en hoop ik dat het dan voorlopig over is.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

robentru

Hoi Esther,
wat ik nog ff kwijt wil. Ik vind het geweldig wat je hebt gedaan om Micky bij je moeder te begraven, een mooiere rustplaats kun je je niet voorstellen.
En wat fijn dat je er binnenkort een aantal jonge valkjes bijkrijgt. Ga je dan weer een nieuw dagboek beginnen?
Verheug me er op.
Dikke groet, Trudy.

moonwitch (diana)

Hoi Esther

Het is inderdaad erg mooi dat je micky bij je moeder hebt begraven, je hebt haar van je moeder gekregen en nu zijn ze weer samen, heel mooi en ontroerend.
En ik vind die man van wie je je valkje had gekocht echt een eerlijke kweker, als hij al de kosten voor de dierenarts, plus een nieuw valkje voor je betaald, dan is het naar mijn inziens iemand die van zijn vogels houdt, toch?
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer