29 april 2024, 12:37:57

Zieke valk kan ineens niet meer vliegen

Gestart door Paul, 30 juli 2004, 04:50:46

« vorige - volgende »

Olga en Hans

Hoi Mariska,

Ik heb net pas het hele verhaal van Punky gelezen, dat was heel spannend of het weer goed zou komen. Ik ben heel blij dat hij weer kan vliegen en dat zijn ontlasting nu ook goed is. :), dan kan hij zeker weer gauw terug naar zijn vriendjes in de voliere.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Kolkkie

Citaathai Mariska

nou dat is goed nieuws zeg en dan die 3gram ook he,
heeft het duimen toch geholpen

groetjes esther

Hoi Esther,

Het duimen heeft idd geholpen. Ik ben ook erg blij dat het allemaal goed is anders moest ik denk ik toch weer verder met de AB.

Punky eet verder ook erg goed (van gewoon voer tot snoepstaven aan toe).
NU hopen dat hij nog een beetje aankomt, want hij is dan wel 91 grammetjes, maar toch is hij nog niet zo volbuikig als de rest.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

CitaatHoi Mariska,

Dat is goed nieuws dan zijn ze dus allemaal weer helemaal gezond bij jou :-)
Ik had het eigenlijk wel verwacht want als ze nog ziek waren na zo'n tijd hadden ze er niet zo goed uitgezien denk ik.
Ik ben in elk geval wel blij om te horen dat het goed is gegaan met de AB anders zou ik nog gaan tweifelen of ik het fout had gedaan.

Groetjes, Paul

Hoi Paul,

Ze zagen er idd erg goed uit toen ze nog bij jou zaten en ik ze op kwam halen :).

Je moet verder niet aan jezelf tweifelen want je hebt het allemaal goed gedaan ;).

Ik voel me nog steeds schuldig dat ik jou met mijn zieke kanjers heb opgescheept  :(.

Gelukkig is nu alles weer goed. Dat is goed om te horen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

CitaatHoi Mariska,

Ik heb net pas het hele verhaal van Punky gelezen, dat was heel spannend of het weer goed zou komen. Ik ben heel blij dat hij weer kan vliegen en dat zijn ontlasting nu ook goed is. :), dan kan hij zeker weer gauw terug naar zijn vriendjes in de voliere.

Groetjes Olga.


Hoi Olga,

Dat je het verhaal net pas leest kan een keer gebeuren :D. Ik loop op sommige onderdelen ook nog erg achter (vooral dagboeken/verhalen gedeelte).

Punky heeft altijd bij de rest ingezeten. In het begin heb ik nog wel geprobeerd om hem apart van de rest te houden maar het zielige geloop en opgewind van Punky vond ik echt niet om aan te zien en heb ik ze vrijwel meteen weer bij elkaar gedaan.
Dat zal denk ik een hoop krachten gescheeld hebben dan de hele dag over de bodem van de kooi geloop.

Alle valkjes ogen lekker fris en vrolijk dus dat doet me goed.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006