Help! Na weekeindje camperen vogel ziek

Gestart door the_lost_valley, 25 juli 2004, 17:53:17

« vorige - volgende »

robentru

Hoi Natalie,
zielige, maar ja een vogel die zo afhankelijk van je is kan je erg gaan missen. Leuk dat jullie hebben besloten er een tweede valkje bij te nemen. Hebben wij ook gedaan. Het wachten is nu tot Tyco volledig zelfstandig en handtam is voordat hij/zij van Lique naar ons toe kan komen.
Leuk dat je een vlakje bij Inger M. vandaag gaat krijgen. Succes en laat  ff weten hoe het met Punkie (hoeveel levens heeft een valkie?) en jullie a.s. valk gaat.
Groeten,
Trudy

the_lost_valley

Hoihoi,
Mijn nieuwe valkje is er!!! IK heb besloten om hem/haar Spirit te noemen. Het gaat heel goed.. Zit nu nog in een aparte kooi, zodat ze ff rustig aan elkaar kunnen wennen. Spirit komt uit een voliere, dus het iis ook wel ff wennen.. Verder gaat het goed, en zat al lekker aan de trosgierst te knabbelen, en wat te drinken.. Punkie vind alles wel interessant...
Groetjes Natalie

robentru

Hoi Natalie,
maar is Punkie ook al een beetje de oude, ondanks (of dankzij) de aanwezigheid van een nieuw valkje?
Groetjes,
Trudy

the_lost_valley

Hoi Trudie,
Punkie is weer helemaal zichzelf gelukkig.. was dus waarschijnlijk de eenzaamheid..
Groetjes Natalie

robentru

Hoi Natalie,
gelukkig dat het were goed met Punkie gaat; ik herken het gedrag wel. Maar wat een lekker verwend valkje is het dus....
Fijn te horen na al zijn escapades!
Knuffel hem maar een keertje extra.
Groetjes, Trudy

Irene

He Natalie,
wat leuk dat je een tweede valke erbij hebt, en Spirit vind ik een hele mooie naam! Wat voor een mutatie is het, of heb je dat al aangegeven en lees ik daar net gewoon over heen ::)?
Geniet er maar lekker van en Punkie zal er f aan moeten wennen, maar dat gata snel hoor!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

the_lost_valley

Hoi,
Spirit is een wildkleur, en ik heb hem/haar van Inger (BEDANKT!!!). Het is echt zo'n schatje! Vandaag zat ze voor het eerste een tijd lang op mijn hand en heb ik haar er voorzichtig uitgelaten, en kwam lekker bij me zitten. Punkie is niet echt jaloers. Hij vind het juist leuk allemaal! Vandaag zaten ze voor het eerst samen op mijn schouder (gaat snel!) en was er eerste kennismaking.. dat ging echt goed! Ik denk dat ik ze snel bij elkaar ga zetten, want nu zitten ze alleen maar tegen elkaar te fluiten en aandacht te trekken van elkaar.. ze hebben er allebei plezier in en tonen veel intresse voor elkaar.. Punkie is niet jaloers, en lijkt er (nog) niet minder tam van te worden. Ik ben dus heeel erg blij dat ik dit gedaan heb, en Punkie is meteen een heeeel stuk opgeleefd.. Het gaat echt weer goed met Punkie!
groetjes Natalie